مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پرینتر اچ پی ۱۱۰۲قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

مراکز تعمیرات انواع پرینتر  اچ پی نمونه های گوناگونی از این محصول را به مرحله ساخت و تولید وارد می نمایند. برای نمونه های مختلف از این محصول متقاضیان مختلفی هم وجود دارد که بسته به نوع کاربریشان پرینتر مورد نظر را خریداری می کنند .مراکز تولید با توجه به نوع انتخابی فروش این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهند. در واقع یک سری واحد های وارد کننده در سراسر کشور دایر شده اند که می توانند پاسخ گوی خوبی برای نیاز متقاضیان باشند.

مرکز تولید پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

مشخصات فنی پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

مشخصات فنی پرینتر اچ پی 1102 پرینتر اچ پی از پرفروش ترین نوع پرینتر ها است . به خاطر داشتن بدنه ای مستحکم و همینطور سایز مناسب و رومیزی بودن این مدل و همچنین کیفیت بالای محصول، از آن در ادارات یا محیط های مناسب استفاده می شود. یکی از مزایای این پرینتر صرف زمانی کوتاه برای گرفتن پرینت است به این شکل که در یک دقیقه می تواند ۱۸ برگ را کپی بگیرد.

این پرینتر دارای وزنی معادل ۲۳ کیلو گرم است و در ابعاد ۲۳ در ۲۵ در ۳۵ سانتی متر تولید می شود که دارای حجم کمی است و فضای زیادی را بر روی میز اشعال نمی کند .یکی از ویزگی های بارز این دستگاه بی سیم بودن آن است که امکان استفاده از آن را در همه جا ممکن می کند .

قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ قیمت خرید پرینتر تا حدودی به میزان کیفیت آن بستگی دارد و به طور کلی هرچه میزان کیفیت آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما هنگام خرید بهتر است فاکتور های خود را یاد داشت کنید تا بدانید چه میزان از کیفیت و کارایی پرینتر را لازم دارید تا متناسب با آن خرید کنید. نمایندگی های فروش  پرینتر اچ پی برای مشتریان دائمی خود کاهش قیمت و تخفیف های ویژه ای را قائل شده اند تا مشتریان کاملا راضی از خرید خود باشند.

برای کاهش قیمت پرینتر اگر شما فروشنده هستید، بهتر است یه صورت عمده خرید کنید. اما اگر مصرف کننده هستید، بهتر است آن را به صورت حضوری از کارخانه تولید کننده اش دریافت کنید ؛ زیرا با حذف واسطه ها هزینه های اضافی شما نیز  کاهش پیدا می کند و پرداخت هزینه محصول مورد نظر خود را می توانید با قیمت پایین تری به انجام برسانید. اما افزایش قیمت پرینتر در بازار داخلی تا حدودی به نوسانات و مشکلات اقتصادی ایران نیز بستگی دارد؛ زیرا زمانی که کشوری دچار تورم قرار بگیرد در واقع  دچار کمبود و گرانی نیز خواهد شد و مصرف کننده و قدرت خرید خود را از دست می دهد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی ۱۱۰۲”

  1. سلام وقت شما بخیر
    من دستگاه پرینتر رو تعمیر کردم از طریق شما خیلی ممنون مثل روز اول کار میکنه دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید