مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش پرینتر دست دوم اچ پی چند کاره ۱۲۷

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقاط قوت پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷وضوح چاپ بالا پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷خرید بهترین پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷

شرکت اچ پی یکی از تولید کنندگان دستگاه های کپی می باشد که دارای سابقه ای درخشان و شهرت جهانی می باشد. پرینتر های چند کاره ۱۲۷ یکی از محصولات تولید شده توسط این مجموعه هستند و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در نمونه دیگر قابل دسترسی نخواهد بود. دوستان ارجمند با تهیه محصولات درخواستی خود از بهترین مرکز فروش پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷، کالایی ویژه را بدست خواهند آورد که اورجینال بوده و تا سال های سال، کیفیت اولیه خود را به خوبی حفظ می نماید.

مرکز فروش پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷

نقاط قوت پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷

نقاط قوت پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷این دستگاه دارای ویژگی های زیادی است که آن را نسبت به سایر دستگاه های مشابه متمایز کرده است. ما در این مطلب قصد داریم برخی از ویژگی ها و نقاط قوت دستگاه پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷ را به طور مختصر برای شما شرح دهیم.

  • ضمانت نامه: این محصول دارای گارانتی ۳ ساله می باشد تا در صورت بروز هر گونه ایرادی بتوان قطعات یدکی را جایگزین نمود و دستگاه را به خوبی تعمیر کرد. در نتیجه پشتیبانی محسوسی از خریدار صورت می گیرد و دیگر نیازی به خرید نمونه جدید نیست.
  • اسکنر ایده آل: در عصر حاضر که کلیه فرآیند های اداری به شکل الکترونیکی در حال انجام می باشند، وجود یک اسکنر قوی در هر حوزه ای ضروری خواهد بود. یعنی فایل های دیجیتالی جایگزین نمونه های فیزیکی قدیمی می شود. در اینجاست که پرینتر ۱۲۷ اچ پی با اسکنر قوی که دارد، می تواند تصاویری با وضوح بالا را به نمایش در آورد.
  • فکس سریع: بار ها مشاهده شده است، که در زمان فکس کاغذ گیر کرده، نصفه ارسال شده یا حتی به صورت سفید و فاقد اطلاعات به مقصد رسیده است. در صورتی که محصولات عرضه شده از سیستم فکس پر قدرتی برخوردار بوده تا مشکلات قبلی را به خوبی پوشش داده باشد.
  • سرعت پرینت خیره کننده: استفاده از چاپگر های لیزری منجر می شود تا بتوان در بازه زمانی کوتاه، حجم زیادی از اوراق را چاپ نمود. د رنتیجه نیازمندی های اشخاص را به ویژه در انجام امورات اداری برطرف خواهد نمود.

وضوح چاپ بالا پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷

وضوح چاپ بالا پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷

علت وضوح چاپ بالای پرینتر های اچ پی ۱۲۷ را می توان تکنولوژی های به روز به کار گرفته شده در طراحی سیستم آن دانست. این دستگاه در اثر گذشت زمان به ندرت ممکن است دچار نقص فنی شود. در صورت خالی شدن کارتریج این دستگاه می توان در مراکز فنی با پرداخت هزینه های اندک مجددا آن را شارژ نمود. سینی های تعبیه شده برای کاغذ تا ۳۰۰ برگه را در خود جای می دهند که این ظرفیت برای این دستگاه بسیار مناسب است. سرعت بالا آمدن سیستم و گرم شدن آن زیر ۱۰ ثانیه است که این موضوع بسیار کاربردی خواهد بود.

شروع کار با این دستگاه نیاز به درایور نداشته و به صورت مطلوب به کار خود ادامه می دهد. همچنین بیان این نکته لازم است که این دستگاه وزن سبکی داشته و به آسانی قابل حمل و نقل خواهد بود. در صورت نیاز می توان با اعمال تغییرات اختیاری، هر دو صفحه کاغذ را به صورت پشت و رو کپی گرفت. این موضوع در انجام کارهای اداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید بهترین پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷

خرید بهترین پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۷ امروزه با توجه به پیشرفت های همه جانبه تکنولوژی، خرید پرینتر چند کاره ۱۲۷ اچ پی به صورت اینترنتی انجام می شود تا در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی شود.البته مجموعه ما قابلیت خرید حضوری را نیز برای مشتریان خود فعال نموده است تا با خیال راحت به خرید خود بپردازند.

پس از ثبت سفارش توسط مشتریان، ارسال محصولات در بسته بندی های استاندارد انجام می شود تا به دور از هر گونه مشکلی به صورت سالم به دست مشتری برسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط ویژه فروش این مجموعه کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید