مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کپی شارپ مدل ۲۰۲ استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل استقبال از کپی شارپ ۲۰۲ چیست؟مهمترین مزیت کپی شارپ ۲۰۲فروشنده کپی شارپ ۲۰۲ رنگی

امروزه دستگاه های کپی به علت کاربرد های فراوانی که دارند در محیط های زیادی اعم از اداره ها، مدارس، کافی نت ها، بیمارستان ها و … دیده می شوند. یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه کپی، برند شارپ می باشد. کپی شارپ مدل ۲۰۲ جزو یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط برند شارپ است که به ایران وارد شده و توسط عرضه کنندگان متعددی به بازار ارائه می گردد. برای اطلاع از بهترین قیمت کپی شارپ ۲۰۲ در بازار کافی است با فروشگاه ما در تماس باشید.

قیمت کپی شارپ مدل ۲۰۲

دلایل استقبال از کپی شارپ ۲۰۲ چیست؟

دلایل استقبال از کپی شارپ ۲۰۲ چیست؟ مهم ترین دلیل استقبال از دستگاه کپی شارپ ۲۰۲ به خاطر توانایی آن در کپی ۹۹۹ برگ به صورت متوالی است که قابلیتی چشمگیر محسوب می شود. از طرفی زمان گرم شدن این دستگاه ۲۵ ثانیه می باشد که مدت زمانی نسبتا کوتاه است. از دیگر ویژگی های کپی شارپ مدل ۲۰۲ این است که اسکن و کپی را می تواند بر روی برگه هایی با سایز A3 انجام دهد و به همین خاطر در مکان های اداری و آموزشی بسیار پرکاربرد است.

کیفیت اسکن کپی شارپ ۲۰۲ بسیار مناسب و بالا می باشد و رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. البته قابل ذکر است که کیفیت کپی نیز توسط این دستگاه بسیار بالا است و تصاویر با وضوح بالایی را به کاربران ارائه می دهد. سرعت کپی این دستگاه ۲۰ برگ در دقیقه است و ظرفیت سینی آن ۳۵۰ برگ می باشد که این دستگاه را به گزینه ی مناسبی برای استفاده در کافی نت ها و مراکز اداری که نیاز زیادی به کپی دارند تبدیل کرده است.

این دستگاه دارای حافظه ۶۴ مگابایتی می باشد و نوع چاپ آن تک رنگ است. همچنین امکان بزرگنمایی این دستگاه ۲۵ تا ۴۰۰ درصد است. همه این موارد موجب شده اند که این دستگاه به یک محصول محبوب در میان مصرف کنندگان تبدیل شود و در محیط های مختلف قابلیت استفاده ی بالایی داشته باشد.

مهمترین مزیت کپی شارپ ۲۰۲

مهمترین مزیت کپی شارپ ۲۰۲ از مهمترین مزیت های کپی شارپ ۲۰۲، همزمانی عمل اسکن و کپی می باشد. از این دستگاه هم می توان برای اسکن تصاویر و هم کپی صفحات استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول در مقایسه با دیگر مدل ها، قیمت مناسب آن با توجه به کارایی و طراحی زیبایی که دارد می باشد لازم به ذکر است که قیمت مناسب این دستگاه دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست بلکه بسیار هم پر فروش و پر طرفدار می باشد.

همینطور می توان گفت وضوح تصاویری که در هنگام اسکن توسط این دستگاه به دست می آیند بسیار بالا می باشد. این دستگاه در رده ی دستگاه های چند کاره قرار گرفته است و می تواند کارها را با سرعت بالایی انجام دهد بدون اینکه خدشه ای به تصاویر اسکن شده و کپی ها وارد شود. شایان ذکر است که این دستگاه سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند و همین موضوع می تواند موجب آن شود که در بسیاری از محیط های کاری قابل استفاده باشد.

فروشنده کپی شارپ ۲۰۲ رنگی

فروشنده کپی شارپ ۲۰۲ رنگی فروشنده کپی شارپ ۲۰۲ رنگی، محصول ذکر شده را از شرکت های تولیدکننده ی این محصول تهیه و خریداری می نماید و سپس این کالا را به بازارهای آن ارسال می کند. کپی شارپ رنگی یکی از مدل های این دستگاه می باشد که قابلیت اسکن تصاویر و کپی به صورت تمام رنگی را دارد. فروش کپی شارپ توسط مراکز فروش معتبر انجام می گیرد و متقاضیان این دستگاه می توانند محصول را با ضمانت تحویل بگیرند و در صورت خرابی دستگاه در زمان تعیین شده در کارت گارانتی، می توانند خدمات پس از فروش را دریافت نمایند.

جهت دریافت اطلاعات فنی درمورد انواع دستگاه های کپی و پرینت می توانید با مجموعه ما در تماس باشید. فروشگاه ما محصولات خود را به دو صورت حضوری و آنلاین به فروش می رساند و با ارائه بهترین قیمت ها توانسته است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نماید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید