مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش مستقیم پرینتر اچ پی ۱۰۲۵استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقاط قوت پرینتر اچ پی ۱۰۲۵ چیست؟۳نکته برای استفاده پرینتر اچ پی ۱۰۲۵خرید پرینتر رنگی اچ پی ۱۰۲۵

پرینتر اچ پی ۱۰۲۵ از سری چاپگرهای رنگی این کمپانی مطرح و خوشنام است. سفارش این دستگاه به شکل مستقیم از طریق عرضه کنندگان معتبر آن ممکن می باشد. خرید پرینتر ۱۰۲۵ را می توان از طریق سایت های اینترنتی معتبر همراه با دریافت ضمانت نامه ی اصل بودن کالا انجام داد. مرکز فروش ما یکی از عرضه کنندگان این محصول در بازار می باشد که آن را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

نقاط قوت پرینتر اچ پی ۱۰۲۵ چیست؟

کمپانی آمریکایی اچ پی سابقه ی درخشانی در تولید انواع دستگاه های دیجیتال و مدل های مختلف پرینتر دارد. پرینتر های اچ پی رنگی از انواع پرفروش چاپگرهای این کمپانی هستند که قابلیت استفاده در ادارات یا منازل را دارند. از نقاط قوت این مدل پرینتر می توان به قابلیت چاپ لیزری و رنگی آن اشاره کرد.

باوجود اینکه پرینترهای مجهز به تکنولوژی چاپ لیزری رنگی بسیار گران قیمت هستند، اما مدل ۱۰۲۵ یکی از ارزان ترین پرینترها در میان تمام چاپگرهای رنگی است. سرعت چاپ در پرینتر اچ پی رنگی در حد متوسط بوده و قادر است در هر دقیقه ۴ برگ با تصاویر رنگی را تحویل دهد.

وضوح چاپ این دستگاه ۶۰۰ پیکسل رزولوشن است. این مدل پرینتر دارای کابل USB است تا در زمان نیاز مستقیما به کامپیوتر متصل شود. مدل ۱۰۲۵ قابلیت نگهداری ۱۵۰ برگ A4 در محفظه ی مخصوص به خود را دارد. سرعت چاپ آن برای هر برگ سیاه و سفید ۴ ثانیه و چاپ رنگی ۱۶ ثانیه است که در این نوع پرینترها سرعت خوبی به حساب می آید.

کمپانی اچ پی توان کارکرد ماهانه ی این دستگاه را ۱۵ هزار برگ تعیین کرده است. پرینتر ۱۰۲۵ دارای چهار کارتریج بوده که یکی مشکی است و سه کارتریج دیگر رنگ های اصلی هستند. عمر مفید دستگاه بالا بوده و تا سالیان طولانی قابلیت کار کردن با کیفیت اولیه را دارا است.

۳نکته برای استفاده پرینتر اچ پی ۱۰۲۵

برای استفاده از پرینتر اچ پی ۱۰۲۵ توصیه می شود نکاتی را در جهت کمک به طول عمر دستگاه و استفاده بهینه از آن رعایت کنید.

  • در ابتدا باید توجه کنید که شرایط محیطی که پرینتر در آن قرار دارد باید مناسب باشد به این معنی که پرینتر در معرض تابش مستقیم آفتاب، محیط هایی پر از گرد و غبار و … قرار نگیرد.
  • برای پرینت کردن نباید از کاغذهای نامرغوب و بی کیفیت استفاده شود زیرا ممکن است در حین کار دستگاه دچار مشکل شود. همچنین به شدت از استفاده از کاغذهایی که بر روی آن ها منگنه زده شده یا چسب دارند بپرهیزید زیرا آسیب های زیادی به دستگاه وارد می کنند.
  • کاغذ انتخاب شده باید مخصوص پرینترهای لیزری باشد. در بازار کاغذهایی برای استفاده در پرینترهای جوهرافشان وجود دارد که برای نوع لیزری کارایی نداشته و چاپ خوبی تحویل نخواهند داد. همچنین به وزن کاغذ قرار داده شده در پرینتر توجه کنید و دقت داشته باشید که همواره باید کاغذی متناسب با پرینتر انتخاب شود.
  • نکته ی مهم بعدی در استفاده از پرینتر اچ پی ۱۰۲۵، خودداری از کار مداوم و بی وقفه پرینتر است. در این راستا باید به ظرفیت دستگاه برای چاپ استاندارد در هر دقیقه توجه کرد و پس از هر دوره استفاده، چند دقیقه ای به پرینتر استراحت داد. توجه به این نکات ساده تضمین کننده ی طول عمر دستگاه پرینتر خواهد بود.

خرید پرینتر رنگی اچ پی ۱۰۲۵

مرکز فروش ما یکی از بهترین مراجع برای خرید پرینتر رنگی اچ پی ۱۰۲۵ می باشد و می توان به سادگی سفارش پرینتر اچ پی را از طریق این مجموعه انجام داد و از دریافت کالایی باکیفیت همراه با قطعات اصل اطمینان کامل حاصل کرد. برای خرید مستقیم این دستگاه، امکان سفارش آنلاین توسط سایت های فروش اینترنتی هم فراهم شده است. در این شیوه ی خرید غیرحضوری، دستگاه مستقیما از شرکت بازرگانی پخش کننده ی محصولات اچ پی تحویل گرفته می شود.

با توجه به نوسانات قیمت ارز، ممکن است قیمت پرینتر اچ پی مدل ۱۰۲۵ هم دستخوش تغییراتی شود. برای اطلاع از به روزترین قیمت های این دستگاه کافی است با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

4

4 پاسخ به “سفارش مستقیم پرینتر اچ پی ۱۰۲۵استوک اروپا”

  1. سلام باری که برای من فرستادید دچار خرابی شده است برای استرداد باید چه کنم تماس گرفتم با پشتیبانی گفتن تماس می گیرن و راهنماییم می کنن

  2. لطفا با من بابت شرایط حمل و نقل تماس گرفته شود باتوجه به این که چند روز من سفارش دادم هنوز خبری بهم ندادن بابت این شرایط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید