مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پرینتر لیزری اچ پی ۱۱۰۲ استوک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجمالی پرینتر اچ پی ۱۱۰۲پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ در رنگ بندی مختلفعرضه مستقیم پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

برند بزرگ اچ پی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع پرینتر است که این دستگاه ها را در مدل های متنوع تولید می کند و در اختیار خریداران قرار می دهد. یکی از محصولات کم حجم و کارآمد این شرکت که دارای سرعت چاپ مناسبی است، دستگاه پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ می باشد. خرید این دستگاه به صورت استوک می تواند از نظر اقتصادی بسیار به صرفه باشد زیرا به شما این امکان را می دهد که با هزینه ای کمتر، همان عملکرد دستگاه نو را دریافت نمایید. شرکت ما عرضه کننده پرینتر لیزری اچ پی ۱۱۰۲ استوک با بهترین قیمت ها و کیفیت ها می باشد.

بررسی اجمالی پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

یکی از بهترین مدل های پرینتر اچ پی مدل ۱۱۰۲ است که دارای امکانات زیادی می‌ باشد. در ادامه ی این بخش به بررسی اجمالی این پرینتر می پردازیم و شما را با این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا می کنیم.

  • این دستگاه پرینتر دارای توانایی چاپ روی سایزهای مختلف کاغذ از جمله A4, A5, A6, C5 و… می باشد؛ همچنین می توان به کمک آن بر روی کارت پستال و پاکت نامه نیز چاپ انجام داد.
  • ظرفیت سینی دستگاه پرینتر ۱۱۰۲، ۱۵۰ برگ کاغذ می باشد که نسبت به ابعاد این دستگاه، تعداد قابل توجهی است.
  • نوع چاپی که در این دستگاه پرینتر مورد استفاده قرار می گیرد چاپ تک رنگ می باشد.
  • وزن این دستگاه حدود ۵ کیلوگرم می باشد که حمل و نقل آن را بسیار راحت می کند.
  • این دستگاه دارای به روز ترین تکنولوژی چاپ یعنی چاپ لیزری است.
  • حافظه مخصوصی در این دستگاه پرینتر قرار داده شده است که مقدار آن، ۲ مگابایت می باشد.
  • این مدل از دستگاه پرینتر اچ پی قادر به چاپ حدود ۱۸ صفحه در یک دقیقه می باشد.
  • توان کار این دستگاه حداکثر ۵۰۰۰ برگ می باشد.
  • کارتریج مشکی این دستگاه قابلیت چاپ تا ۱۵۰۰ برگ متن را دارد.

پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ در رنگ بندی مختلف

پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ در رنگ بندی مختلف هر یک از مدل های پرینتر اچ پی در رنگبندی مخصوصی تولید شده و در بازار به فروش می‌ رسند. پرینتر hp مدل ۱۱۰۲ نیز دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد و مشتری به راحتی می تواند از طریق مرکز اصلی عرضه کننده پرینتر hp این دستگاه را در رنگ بندی مشخص شده تهیه نماید.

اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین رنگ مورد استفاده در تولید پرینتر hp ۱۱۰۲، رنگ سفید می باشد. این رنگ بسیار پرطرفدار و پرفروش است. بدنه این دستگاه دارای رنگ سفید است اما درب و قسمت فوقانی آن به رنگ خاکستری می باشد. این ویژگی سبب خاص شدن این دستگاه گردیده و به زیبایی ظاهری آن می‌ افزاید. این دستگاه در رنگ مشکی نیز به بازار عرضه می شود.

عرضه مستقیم پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

امروزه عرضه کنندگان پرینتر این محصولات را با قیمت های گوناگونی به فروش می رسانند. مجموعه ی ما یکی از این تامین کنندگان است که محصولات خود را به صورت عمده یا جزئی به بازار های داخلی عرضه می نماید. این مرکز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا محصولاتی باکیفیت را با قیمت هایی منصفانه به مشتریان خود ارائه دهد و از این طریق رضایت آن ها را به دست آورد.

این مجموعه به طور مستقیم وارد کننده ی انواع دستگاه پرینتر می باشد که آن ها را با قیمت هایی پایین تر از سایر فروشندگان عرضه می نماید. همچنین این مجموعه عرضه پرینتر اچ پی استوک را با قیمت هایی استثنایی انجام می دهد و شما خریدارانی که قصد خرید این دستگاه ها را دارید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و این محصول را با مناسب ترین قیمت و به صورت کلی تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات و قیمت پرینتر اچ پی و شرایط ویژه فروش می توانید با مرکز عرصه پرینتر ۱۱۰۲ ما در تماس باشید. عرضه ی انواع پرینتر، تخصص ماست و شما می توانید پرینتر مورد نیاز خود را از ما بخواهید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید