مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده کپی شارپ ۲۰۱ استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی نوع عملکرد کپی شارپ ۲۰۱کپی شارپ ۲۰۱ با قابلیت اسکن A3مرکز خرید کپی شارپ ۲۰۱

در بین تمام دستگاه های کپی مورد استفاده در ادارات و شرکت های خصوصی، نمونه شارپ ۲۰۱ به خاطر عملکرد فوق العاده و ماندگاری زیادی که از خود بروز می دهد، از طرفداران فراوانی در زمینه های مختلف برخوردار است.
اقلام استوک با توجه به نرخ کمتر، آمار خرید بیشتری را به خود اختصاص داده اند. بهترین گروه های توزیع کننده کپی شارپ ۲۰۱ استوک، محصولات خود را به صورت مستقیم راهی بازار می نمایند تا مصرف کننده هر مقداری که احتیاج دارد را در ابعاد بالا سفارش دهد.

توزیع کننده کپی شارپ ۲۰۱ استوک

بررسی نوع عملکرد کپی شارپ ۲۰۱

بررسی نوع عملکرد کپی شارپ ۲۰۱ نوع عملکرد کپی شارپ ۲۰۱ به صورتی است که در یک دقیقه می تواند ۳۰ صفحه را کپی نماید. ۳۰ کیلوگرم وزن داشته و به آسانی قابل انتقال می باشد.
رزولیشن کپی آن ۸۰۰ * ۸۰۰ DPI بوده که نشان دهنده کیفیت چاپ بالای آن می باشد.

در سینی های این دستگاه می توان تا ۵۰۰ برگ کاغذ را جایگذاری نمود. هر دستگاه کپی برای گرم شدن به یک بازه زمانی نیاز دارد. در این سیستم، این زمان ۱۵ ثانیه بوده که عدد ایده آلی می باشد.
پورت یو اس بی آن از نوع جدید تایپ سی بوده تا نیازمندی های اشخاص را برطرف سازد. در صورت نیاز می توان چاپ را به شکل دورو انجام داد تا سرعت اجرای فرامین تا چندین برابر بیشتر شود.
این دستگاه دارای قابلیت های اسکن و فکس نیز می باشد تا بیشترین کارایی را به صاحبان خود ارائه نماید. امکان ویژه ای که در این سیستم موجود می باشد بزرگ نمایی آن است تا بتوان بخش خاصی از کاغذ را کپی نمود.
خرید کپی ۲۰۱، می تواند نیازمندی های مشتری را به صورتی مناسب برطرف سازد و این محصول عملکرد جامعی را در زمینه های گوناگون از خود به نمایش در می آورد .

کپی شارپ ۲۰۱ با قابلیت اسکن A3

کپی شارپ ۲۰۱ با قابلیت اسکن A3 کپی شارپ ۲۰۱ می تواند بر روی کاغذهایی با اندازه های متوالی از A1 تا A6 به خوبی اعمال چاپ و پرینت را انجام دهد.
تنظیمات این دستگاه به کمک صفحه نمایش لمسی انجام می شود و کار کردن با آن بسیار ساده و راحت می باشد.
زیبایی ظاهری که این سیستم دارد، جلوه درخشانی را به فضای اداری می بخشد. با توجه به سرعت بالا و رویکرد مطلوب، این محصول می تواند عملکرد بالایی برای برطرف سازی نیاز ادارات داشته باشد.

این محصول از حافظه جانبی ۳۲۰ مگابایتی پشتیبانی برخوردار است تا کپی های انجام شده توسط سیستم را در خود ذخیره نماید.
بنابراین در صورت نیاز، حتی بدون وجود خود برگه فیزیکی، می توان اقدام به کپی و چاپ مجدد سند نمود. در هر نوبت می توان به سادگی تعداد کپی را مشخص نمود تا همچون نمونه های قدیمی، دیگر نیازی به پشت و رو کردن مجدد وجود نداشته باشد. بنابراین سرعت و شدت اجرای فرآیند های انتخابی را به خوبی ارتقا می دهد.
مصرف برق این دستگاه بسیار پایین بوده و بسیار بهینه و کم مصرف است و منجر به ایجاد هزینه های اضافی نخواهد شد.

مرکز خرید کپی شارپ ۲۰۱

مرکز خرید کپی شارپ ۲۰۱ توزیع کپی شارپ استوک توسط فروشگاه ما به دو صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد و خرید این دستگاه به صورت از آنلاین می تواند دسترسی مشتریان به این محصول را بسیار ساده سازد و در زمان و هزینه های آن ها صرفه جویی نماید. مرکز فروش ما با ارائه انواع دستگاه کپی به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت هایی استثنایی سعی در جلب نظر مشتریان خود دارد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از مشخصات محصولات و شرایط خرید آن ها، با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید. پس از ثبت سفارش، ارسال بار در بسته بندی های مخصوص و استانداردی انجام می شود تا در زمان انتقال هیچ گونه مشکلی پیش نیاید و این محصول به صورت سالم در اختیار متقاضی قرار بگیرد.
همراه با این محصولات، ضمانت نامه ای معتبر در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا هیچگونه دغدغه ای از بابت خرید برای مشتریان وجود نداشته باشد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید