مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم کپی توشیبا ۴۵۶ دست دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

توضیحات مختصر درباره کپی توشیبا ۴۵۶مزیت های دستگاه چند منظوره کپی توشیبا ۴۵۶سفارش خرید کپی توشیبا ۴۵۶

دستگاه فتوکپی نوعی دستگاه بسیار کاربردی و واجب در ادارات می باشد که پاسخگوی بسیاری از نیازهای موجود در شرکت های گوناگون است.
امروزه این دستگاه ها در مارک ها و برندهای مختلفی تولید می شوند اما یکی از با کیفیت ترین برند های تولید کننده این دستگاه های فتوکپی، برند توشیبا می باشد که نامیکی از مجبوب ترین و پر طرفدارترین دستگاه های تولید شده توسط این برند، کپی توشیبا ۴۵۶ است.
شما می توانید برای سفارش کپی ۴۵۶ با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

پخش مستقیم کپی توشیبا ۴۵۶

توضیحات مختصر درباره کپی توشیبا ۴۵۶

توضیحات مختصر درباره کپی توشیبا ۴۵۶ دستگاه توشیبا ۴۵۶ نوعی دستگاه کپی بسیار پر قدرت است و از آن می توان در مدرسه ها و بانک ها و همچنین چاپ خانه ها استفاده کرد زیرا این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد و در صورتی که در طول روز مدام و پیوسته روشن باشد آسیبی نمی بیند.
این دستگاه معمولا دارای ابعاد خیلی بزرگی نیست و به راحتی می توان آن را بر روی یک میز مخصوص در محیط کار قرار داد و همچنین با استفاده از این دستگاه فتوکپی می توان اقدام به فتوکپی گرفتن به صورت یک رو و پشت و رو کرد.
دستگاه فتوکپی توشیبا دارای سرعت چاپ ۴۵ برگ در دقیقه می باشد که این موضوع، مزیت بسیار مهمی برای این دستگاه محسوب می شود.

دستگاه فتوکپی سایز بزرگ معمولا وزنی حدود ۳۸ کیلوگرم دارد و می توان گفت که جا به جایی آن آسان می باشد اما دستگاه سایز کوچک فتوکپی دارای وزن حدود ۲۲ کیلوگرم است و این دستگاه بیشتر برای استفاده در مغازه ها و یا استفاده ی خانگی مناسب می باشد.

کیفیت دستگاه و وضوح چاپ در هر دو دستگاه کپی سایز بزرگ و کوچک یکسان می باشد. البته این کیفیت در درجه ی اول به کیفیت مواد رنگی که شما استفاده می کنید بستگی دارد و بهتر است که از تونر های درجه یک در این دستگاه ها استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

مزیت های دستگاه چند منظوره کپی توشیبا ۴۵۶

مزیت چند منظوره بودن کپی توشیبا ۴۵۶

مقصود از چندمنظوره بودن این دستگاه آن است که علاوه بر عمل کپی، می تواند پرینت و اسکن را نیز با کیفیت بالایی انجام دهد و این موضوع مزیت بزرگی محسوب می شود زیرا با خرید یک دستگاه می توان امکانات سه دستگاه متفاوت را دریافت کرد.

اولین و مهمترین مزیت دستگاه کپی توشیبا ۴۵۶ این است که با استفاده از این دستگاه می توان نوشته ها را بر روی کاغذ A4 و A3 چاپ کرد و محدودیتی در سایز برگه ندارد اما با سایر دستگاه های فتوکپی می توان نوشته ها را بر روی کاغذ A4 چاپ کرد.
از دیگر مزیت های دستگاه فتوکپی توشیبا می توان به کم صدا بودن آن اشاره کرد و این مورد یکی از مزیت های فوق العاده مهم این دستگاه به شمار می آید و استفاده از آن سبب آرام بودن فضای چاپخانه ها می شود و این دستگاه در هنگام کار در محیط های اداری کاملا بی صدا می باشد.

از جمله مزایای دیگر دستگاه کپی توشیبا می توان به دو منظوره بودن آن اشاره کرد و از این دستگاه می توان برای چاپ های سیاه سفید و رنگی استفاده کرد اما سایر دستگاه های کپی موجود در بازار معمولا یک منظوره هستند و اکثر آن ها مخصوص چاپ سیاه و سفید می باشند.
در صورتی که در دستگاه های فتوکپی از مواد رنگی و سیاه سفید مرغوب و خارجی استفاده شود این دستگاه نوشته ها را به صورت کاملا واضح بر روی برگه ی کاغذ خواهد آورد و وضوح آن بسیار زیاد می باشد.

سفارش خرید کپی توشیبا ۴۵۶

سفارش خرید کپی توشیبا ۴۵۶پخش کپی توشیبا ۴۵۶ توسط فروشندگان متعددی انجام می شود. برای سفارش و خرید دستگاه کپی توشیبا دست دو از طریق وب سایت ما اقدام نمایید زیرا در این وب سایت این دستگاه با نازلترین قیمت و در حد نو به فروش می رسد.
به طور کلی دستگاه های فتوکپی در دو سایز بزرگ و کوچک تولید و ساخته می شوند و سایز بزرگ آنها بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردی تر است و برای اطلاع از قیمت دستگاه کپی توشیبا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید