مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش کپی توشیبا ۱۸۱ استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بارز کپی توشیبا ۱۸۱بررسی سیستم اسکن کپی توشیبا ۱۸۱سفارش خرید کپی توشیبا ۱۸۱

کپی توشیبا ۱۸۱ نوعی دستگاه کپی رومیزی است که به عنوان بهترین گزینه برای حجم کاری متوسط معرفی شده است. از این نمونه دستگاه به دلیل قابلیت هایی مانند کپی، پرینت و اسکن می توان در مدارس و فضاهای آموزشی همچنین ادارات نه چندان شلوغ استفاده کرد.‌ این دستگاه ساخت شرکت ژاپنی بوده و نمایندگی فروش آن در کشورمان، ‌فروش عمده و جزئی این محصول را در اختیار گرفته است. مرکز پخش کپی توشیبا، با ارائه این محصول در حداقل قیمت، توانسته است دست واسطه ها و سودجویان را از بازار فروش کپی توشیبا ۱۸۱ کوتاه کند.

ویژگی های بارز کپی توشیبا ۱۸۱

امروزه دستگاه های کپی به یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری تبدیل شده اند. شرکت توشیبا با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا اقدام به ساخت و تولید تولید دستگاه های کپی با قابلیت های مختلف می کند. کپی توشیبا ۱۸۱ نیز در بالاترین سطح کیفی تولید شده و می تواند قابلیت هایی را که کاربران به آن نیاز دارند، در اختیار آنان قرار دهد. کپی توشیبا یک دستگاه چند منظوره کپی، پرینت و اسکن است. در واقع سه دستگاه مختلف در قالب یک دستگاه به شما ارائه می شود.

از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به گرم شدن سریع کپی توشیبا اشاره کرد. ۲۵ ثانیه طول می کشد که این دستگاه گرم شده و آماده به کار شود. حدود ۶ ثانیه طول می کشد که این دستگاه اولین برگه چاپ شده را تحویل شما دهد. همین امر سبب بالا رفتن سرعت کار و صرفه جویی در زمان می شود. کپی ۱۸۱ در هر دقیقه می تواند ۱۸ برگه را چاپ کند، همین امر موجب شده است کپی رومیزی ۱۸۱ گزینه مناسبی برای حجم کاری بالا نباشد. از مشخصات دیگر کپی توشیبا می توان به چاپ متوالی ۹۹۹ برگه با این دستگاه اشاره نمود. در واقع بدون دخالت کاربر ۹۹۹ برگه به صورت خودکار و متوالی چاپ خواهند شد. این قابلیت سبب خواهد شد از کپی توشیبا بتوان در مراکز چاپ و نشر نیز استفاده کرد.

کیفیت چاپ با این دستگاه به گونه ای واضح و روشن است که قادر است تمام جزئیات اسناد و متون را به صورت چاپ شده در اختیار شما قرار دهد. کپی توشیبا انواع فایل ها و‌ اسناد را به بهترین شکل نیز اسکن می کند. راه های ارتباطی مختلف این دستگاه نیز دسترسی آن را به تمام داده ها امکان‌پذیر ساخته است. از برگه های مختلف با سایز و ابعاد متفاوت می توان برای چاپ و پرینت با کپی ۱۱۸ استفاده کرد. این دستگاه قابلیت چاپ دو رو کاغذ را نداشته و کپی با آن به صورت سیاه سفید صورت می گیرد.

بررسی سیستم اسکن کپی توشیبا ۱۸۱

تبدیل نسخه کاغذی را به یک فایل دیجیتال به منظور ویرایش یا ارسال آن، اسکن می گویند. کیفیت اسکن توشیبا ۱۸۱ در حد استاندار و قابل قبولی است. این دستگاه قادر است تمام جزئیات متون و اسناد را به صفحه نمایش انتقال دهد. کیفیت و وضوح اسناد و متون را با dpi نشان می دهند. کپی توشیبا ۱۸۱ دارای dpi ۶۰۰۰*۲۴۰۰ است. این کیفیت در واقع برای اسکن کیفیت بالایی محسوب می شود. به افرادی که به کیفیت بالای اسکن اهمیت می دهند، خرید کپی توشیبا ۱۸۱ توصیه می شود.

سفارش خرید کپی توشیبا ۱۸۱

کپی توشیبا ۱۸۱ را می توان از نمایندگی های فروش این محصول با اطمینان از اصل بودن و قیمت مناسب آن خریداری نمود. البته بازارهای دیگری برای خرید کپی توشیبا چندمنظوره وجود دارد که این محصول را با چند برابر قیمت واقعی در معرض فروش قرار می دهند. سفارش کپی ۱۸۱ از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر نیز امکان‌پذیر است.

بهترین و آسان ترین راه برای خرید این محصول همان خرید آنلاین کپی توشیبا است. پس از ثبت سفارش خرید خود، این دستگاه در اسرع وقت به آدرس شما ارسال خواهد شد. با خرید کپی توشیبا از نمایندگی های فروش این محصول می توان از ضمانت نامه، گارانتی و خدمات پس از فروش کپی توشیبا نیز بهره مند شد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “مرکز پخش کپی توشیبا ۱۸۱ استوک اروپا”

  1. تشکر بابت توضیحات کامل و پر محتوایی که ذکر نمودید ،و خرید رو برای خریداران این دستگاه آسان نمودید موفق باشید

  2. ممنون از سایت خوب و خدمات عالی که دارید بلافاصله پس از سفارش این دستگاه با من تماس گرفت شد برای هماهنگی مراتب بعدی کار متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید