مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تعمیرات پرینترهای hp را می شناسید؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل نصب نشدن پرینتر در سیستم کامپیوترمرکز تعمیرات پرینترهای hp در قم

مرکز تعمیرات پرینترهای hp اکثرا در سراسر استان ها موجود می باشد. پرینتر های hp به دو صورت ضربه ای و تصویری موجود می باشد. برای تعمیرات پرینتر های hp بهتر است به جاهای معتبر و شناخته شده بروید تا پرینتر شما به طور کامل تعمیر شود و خرابی جدیدی درست نشود.

مرکز تعمیرات پرینترهای hp را می شناسید؟

دلایل نصب نشدن پرینتر در سیستم کامپیوتر

دلایل نصب نشدن پرینتر در سیستم کامپیوتر پرینتر یکی از وسایل کاربردی و اصلی ادراه ها و سازمان ها می باشد که گاهی بنا به دلایلی این پرینتر به کامپیوتر وصل نمی شود. زمانی که پرینتر در کامپیوتر نصب نمی شود به این معنی است که در کامپیوتر یا دستگاه پرینتر اختلالی وجود دارد.

یکی از دلایل نصب نشدن پرینتر در کامپیوتر می تواند اتصالی داشتن کابل یو اس بی باشد که با تعویض آن مشکل شما حل می شود.

همچنین باید چک نمود که دستگاه کاملا به پریز متصل شده است یاخیر در صورتیکه دستگاه درست به برق وصل شده باشد چراغ سبز آن روشن می شود. باید دقت کرد که در قسمت درایور های پرینتر، آیکون پرینتر وجود داشته باشد.

از دیگر دلایل می توان به نصب نبودن درایور بر روی کامپیوتر اشاره کرد. زمانی که می خواهید درایور بر روی دستگاه خود نصب کنید با دقت داشت که بین نسخه درایور و نسخه ویندوز هماهنگی وجود داشته باشد.

اگر باز هم پرینتر بر روی دستگاه نصب نشد باید دستگاه را ریجستری کرد و اگر مشکل حل نشد باید برای کامپیوتر خود نسخه جدیدی از ویندوز مثل ویندوز ۱۰ را نصب کرد‌.

یکی دیگر از مشکلات برای نصب نشدن پرینتر به کامپیوتر اختلال در شبکه است. باید دقت داشت که پرینتر هایی که از طریق کابل و هم وایرلس به شبکه وصل شدن، اختلالی نداشته باشند. همچنین اگر بخواهیم تعداد فایل های بالایی را در یک زمان پرینت بگیریم باعث اختلال در پرینتر و قطع اتصال دستگاه پرینتر به کامپیوتر می شود. قدیمی بودن دستگاه پرینتر می تواند علت دیگری باشد که دستگاه به کامپیوتر وصل نشود.

مرکز تعمیرات پرینترهای hp در قم

مرکز تعمیرات پرینترهای hp در قم پرینتر های hp یکی از بهترین و حساس ترین پرینتر ها می باشد. برای تعمیر این پرینتر ها باید به مراکز اصلی و نمایندگی ها مراجعه کرد. در قم مرکز تعمیرات پرینتر های hp زیاد است و این مراکز از تخصص خوبی در این زمینه برخودار هستند. در این مراکز قطعات یدکی پرینتر های hp با بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت موجود است. همچنین این مراکز برای افرادی که در شهر های دیگر ساکن هستند سایتی طراحی کرده اند که شما با مراجعه به آن سایت و نوشتن مشکل خود از مشاوره توسط متخصصین بهره مند می شوید و در صورت لزوم قطعات خراب شده دستگاه برای شما ارسال می شود.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “مرکز تعمیرات پرینترهای hp را می شناسید؟”

  1. باعرض سلام واداب می خواستم از این طریق تشکر کنم اززحمات شما به خاطرتعمیر تخصصی دستگاه کپی که بطور خیلی عالی انچام شد

    • مشتری گرامی با تشکر از ثبت نظر در این سایت ، در صورت درخواست جدید از ۲۰ درصد تخفیف ویژه در خدمات بر خوردار خواهید شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید