مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تامین کپی توشیبا ۴۵۶ سیاه و سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

توضیحات اجمالی درباره کپی توشیبا ۴۵۶بررسی سرعت چاپ کپی توشیبا ۴۵۶فروشگاه کپی توشیبا ۴۵۶ استوک

مرکز تامین کپی توشیبا ۴۵۶ سیاه و سفید این دستگاه ها را با درجه کیفی بالا تامین می کند. این نوع از چاپگر توانایی کپی به صورت سیاه و سفید را دارد ، در واقع می توانیم با استفاده از این دستگاه علاوه بر کپی ، اسکن و فکس را نیز انجام دهیم .مراکز تامین کننده این نوع از دستگاه کپی در تلاش هستند تا با ارائه این کالا در سراسر کشور نیاز به این محصول را رفع کنند که این کار شرایط خاص خود را دارا است ، بهتر است با ما همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید .

مرکز تامین کپی توشیبا ۴۵۶ سیاه و سفید

توضیحات اجمالی درباره کپی توشیبا ۴۵۶

توضیحات اجمالی درباره کپی توشیبا ۴۵۶ برای شناخت بهتر هر دستگاهی بهتر است در ابتدا مزایا و کارایی های آن را مورد بررسی قرار دهیم ،

دستگاه کپی توشیبا 456 از نوع لیزری بوده که از بالاترین تکنولوژی برخوردار است و می تواند کوچکترین جزئیات کاررا نیز نمایش دهد ، برخلاف دستگاه های جوهر افشان در رابطه با لیزری بودن دستگاه باید بگوییم که نیازی به تعویض جوهر نداریم . ظرفیت حافظه این دستگاه 160 گیگ است و ظرفیت رم 1 گیگ است .مدت زمان کپی در این دستگاه 4 ثانیه است ، که سبب می شود سرعت کار با آن بالا برود .ظرفیت مخزن کاغذ این دستگاه 3200 است که سبب می شود تناسب مناسبی با حجم کاری شما داشته باشد. برای شروع به کار با هر دستگاهی بهتر است مدتی به آن فرصت بدهیم تا گرم شود ، این دستگاه زمان گرم شدنش ، 20 ثانیه است و بعد از 3.7 ثانیه می تواند اولین برگه را برای شما چاپ کند، در این راستا کاربران نیازی نمی بینند که دستگاه همیشه روشن باشد ، برای همین در مصرف برق و هزینه ها نیز صرفه جویی می کنند .

این دستگاه قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر مانند : کامپیوتر ، لب تاپ و .. را دارد . در ساخت این نوع از محصول سعی شده است تا از آلودگی های محیطی کاسته شود و همچنین مواد خطرناک برای چاپ نیز حذف شده اند ، تلاش کرده ایم تا در این نوع از دستگاه احتمال اشتباه در چاپ و مصرف کاغذ را نیز پایین باوریم .

بررسی سرعت چاپ کپی توشیبا ۴۵۶

بررسی سرعت چاپ کپی توشیبا ۴۵۶ برای بررسی سرعت چاپ در این دستگاه باید بگوییم که تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه 45 برگ است .

همانطور که در بالا خاطر نشان کردیم این دستگاه دارای سه قابلیت کپی ، اسکن و فکس است که این امر سرعت روند کار را بالا می برد .عواملی که بر روی چاپ یا سرعت آن تاثیر می گذارند شامل : اتصال به درگاه های متفاوت از طرق مختلف ، چند منظوره بودن ، کیفیت و رزولوشون دستگاه ،دارا بودن مخزن مناسب برای کاغذ ،قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی ،حافظه و ظرفت بالا ،کپی متوالی ،قابلیت چاپ دو طرفه و… است .

زمانی که چاپ ما دورو است از اتلاف وقت و انرژی کاسته می شود ، از دیگر قابلیت های این مزیت می توان به ، قابلیت چاپ بر روی لبه کاغذ ، دسته بندی مجله ای کاغذها و… پرداخت که سبب می شود که سرعت چاپ دستگاه بیشتر شود.

فروشگاه کپی توشیبا ۴۵۶ استوک

فروشگاه کپی توشیبا ۴۵۶ استوک فروشگاه کپی توشیبا ۴۵۶ استوک این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه تولید می کند این دستگاه بسیار پرکاربرد است زیرا کیفیت بسیار بالایی در چاپ اسناد دارد. از این محصول می توانید در سال های متمادی استفاده کنید. با قابلیت چاپ اتوماتیک دیگر نیازی نیست وقت و انرژی خود را برای چاپ کردن بگذارید، این دستگاه اسناد را با وضوح بالایی چاپ می کند. شما می توانید با مراجعه حضوری در مراکز فروش و بهره گیری از اطلاعات فعالان در این حوزه محصول را با قیمت مناسبی تهیه نمایید .اگر این کالا را به شکل غیر حضوری دریافت کنید در هزینه و وقت خود نیز صرفه جویی کرده اید .

به هنگام تهیه محصول دقت داشته باشید که کالا را از مراکز معتبر تهیه کنید تا علاوه بر ایجاد هرگونه مشکلی در خرید ، از دخالت افراد سودجو در امر خرید نیز پرهیز کنید ، که این امر سبب می شود کیفیت کالای خریداری شده تضمین گردد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید