مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش کارتریج طرح

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش نصب کارتریج طرحتولید کننده عمده کارتریج طرح

کارتریج طرح همانند کارتریج اصلی پرینترهاست که با کیفیت رنگ و عملکرد خوبی که دارد امروزه بازار فروش این محصولات را در قبضه خودشان قرار داده اند. محصولی با یک رتونر سیار مرغوب که در پرینت های رنگی لیزری کاربرد فراوان دارد. مراکز فروش این محصولات با توجه به اورجینال بودن رنگ های تولید این قطعه فروش خوبی از این محصول بدست آورده اند.

آموزش نصب کارتریج طرح

مثل تمامی محصولات الکترونیکی و دیجیتالی نصب این قطعات هم بسیار آسان صورت می گیرد، کافیست درب مربوط به کارتریج دستگاه را باز کنید و کارتریج را بر روی لغزنده دستگاه قرار دهید سپس آن را هل دهید و بعد کارتریج در جای خود قرار می گیرد. در این صورت نصب سخت افزاری به طور کامل انجام می شود.بعد از اتمام قرار گیری سخت افزاری نیاز به نصب نرم افزاری است که کافیست کابل دستگاه را به سیستم کامپیوتر خود متصل کنید بعد از اندکی تامل آیکن دستگاه در قسمت دکستاپ سیستم شما لود می شود و عملیات نصب با همان یو اس پی صورت می گیرد. یعنی دستگاه برای سیستم شما به طور خودکار شناخته خواهد شد.

اما در صورتی که شما به غیر از کابل USB از کابل پارالل برای نصب استفاده کنید لازم است سی دی نصب دستگاه را در سی دی رم سیستم خود قرار دهید تا عملیات نصب با کلیک کاربر بر روی دکمه های نصب انجام شود. در این صورت دستگاه برای سیستم شما شناخته می شود و می توانید با مراجعه به بخش مای کامپیوتر خود اجزای سخت افزاری تعریف شده بر روی سیستم خود را ببینید.

اما سیستم های جدید خودشان فایل های نصب دستگاه های مختلف را تعریف شده دارند، در واقع ویندوزهای جدید نیاز به نصب دستگاه های جانبی مختلف را بر طرف کرده اند، در این صورت با خیال راحت با اتصال بی سیم کار چاپ خود را انجام دهید.دستگاه کارتریج مشکی تنها با یک رنگ در جدول رنگ خلاصه می شود. تمام قوطی های جدول رنگ این قطعه الکترونیکی حاوی رنگ مشکی با کیفیت است که مورد استفاده در پرینترهای لیزری خواهد بود.

تولید کننده عمده کارتریج طرح

تولید کنندگان برای اینکه بتوانند به کار خود رونق بهتری بدهند با کمی جستجو از قیمت فروش محصولاتشان در بازارها آگاه می شوند، در نتیجه با اندکی تغییر در قیمت محصولات شان سعی می کنند محصول خود را مستقیم به مشتریان خود عرضه کنند، در این صورت آنها سود بیشتری از تولید خود می کنند.تولید کارتریج طرح بر اساس آخرین فناوری روز دنیا در کشور در حال تولید است خریداران محترم می توانند برای خرید محصولات مورد نظر خود با ما مکاتبه نمایند در این صورت محصول مورد نظر آنها در اسرع وقت در اختیار شان قرار می گیرد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید