مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز سفارش کپی توشیبا۴۵۷ استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مصرف تونر پایین کپی توشیبا۴۵۷موارد استفاده کپی توشیبا۴۵۷خرید کپی توشیبا۴۵۷ بدون واسطه

کپی توشیبا ۴۵۷، دستگاهی چند منظوره با قابلیت‌ها و کارایی‌های متفاوت است که به عنوان بهترین گزینه برای سرعت گرفتن کارها در ادارات و شرکت ها همچنین مراکز نشر و چاپ می باشد. این دستگاه که توسط شرکت ژاپنی توشیبا با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است، نمایندگی های فروش متعددی در کشورهای مختلف دارد. در کشور ما نیز مراکز مختلفی سفارش خرید و فروش این محصول را در اختیار گرفته اند. اگر شما هم قصد خرید کپی توشیبا۴۵۷ را دارید، بهتر است این محصول را از طریق مراکز معتبر و شناخته شده ی ارائه دهنده دستگاه کپی خریداری نمایید.

مراکز سفارش کپی توشیبا۴۵۷ چهار کاره

مصرف تونر پایین کپی توشیبا۴۵۷

دستگاه کپی توشیبا۴۵۷ یک پرینتر کم مصرف است. کارکرد ماهیانه این دستگاه ۳۶۶۰۰ برگه و در صورت تعویض به موقع می توان ۱۵۰۰۰۰ برگه را با این دستگاه چاپ کرد. میزان جوهر مصرفی در این دستگاه نیز به حداقل رسیده است. همین امر راندمان کار را با این دستگاه بالا برده و سبب صرفه جویی در هزینه های مختلف با بکارگیری کپی توشیبا ۴۵۷ شده است. لازم به ذکر است که میزان مصرف انرژی در این دستگاه نیز A می باشد. مصرف تونر کارتریج کپی توشیبا۴۵۷ بسیار به صرفه است.

موارد استفاده کپی توشیبا۴۵۷

همانطور که اشاره شد، کپی توشیبا یک دستگاه چهار کاره است که کار چهار دستگاه کپی، پرینتر، اسکن و فکس را انجام می دهد. در واقع شما با خرید این دستگاه دیگر نیازی به خرید چهار دستگاه نخواهید داشت و در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. این دستگاه قابلیت چاپ ۴۵ برگه A4 و ۲۵ برگه A3 را در یک دقیقه دارد و به صورت متوالی می تواند ۹۹۹ برگه را چاپ کند.

وضوح فوق العاده تصاویر و متون از ویژگی های مهم این دستگاه است. دستگاه کپی توشیبا دارای حافظه ۳۲۰۰ گیگابایت و حافظه رم ۲ گیگابایت می باشد. این دستگاه کپی همچنین قابلیت کپی همزمان پشت و روی برگه ها را دارا می باشد. با توجه به اینکه دستگاه کپی توشیبا در عرض ۲۰ ثانیه گرم می شود، سرعت کار با این دستگاه بسیار بالا است.

از ویژگی های دیگر کپی توشیبا۴۵۷ می توان به بزرگ نمایی و کوچک نمایی متون و تصاویر توسط این دستگاه اشاره نمود. کپی توشیبا۴۵۷ به صورت یک کنسول سیاه سفید به بازار فروش ارائه شده است و ابعاد بزرگی ندارد، بر همین اساس جای زیادی را اشغال نمی کند. اما وزن زیاد این دستگاه آن را به گزینه نامناسبی برای مصارف خانگی تبدیل کرده است. غالیا در ادارات پرتردد و شرکت ها همچنین مراکز چاپ و نشر که می خواهند سرعت و دقت کار را بالا برند، از کپی توشیبا ۴۵۷ استفاده می کنند.

خرید کپی توشیبا۴۵۷ بدون واسطه

اگر می خواهید کپی توشیبا ۴۵۷ را با قیمت واقعی آن خریداری نمایید، هرگز به سراغ واسطه ها و دلالان بازار خرید و فروش این محصول نروید. واسطه ها این دستگاه را با چندین برابر قیمت واقعی در معرض فروش قرار می دهند. برای خرید کپی ۴۵۷ توشیبا بهتر است به سراغ نمایندگی های فروش این محصول بروید. کپی توشیبا چهار کاره را می توان از طریق این نمایندگی ها با حداقل قیمت خریداری نمود. این مراکز با عرضه مستقیم کپی توشیبا سبب تسهیل در امر خرید و فروش این محصول شده اند.

با مراجعه حضوری به این نمایندگی ها می توان از نزدیک با ویژگی ها و مشخصات دستگاه کپی آشنا شد و پس از استعلام قیمت این محصول، دستگاه مورد نظر را خریداری نمود. البته سفارش کپی توشیبا به صورت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است. با مراجعه به سایت های فروش این فروشگاه ها و مشاوره با کارشناسان این حوزه می توانید این دستگاه را با قیمتی ارزان تر از سایر بازارهای فروش خریداری نمایید. در صورتی که دستگاه کپی توشیبا را از طریق نمایندگی های آن خریداری نمایید، از خدماتی مانند گارانتی، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش این محصول نیز بهره مند خواهید شد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید