مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز تامین کپی توشیبا ۱۸۱ رنگی استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کپی توشیبا ۱۸۱نقاط قوت کپی توشیبا ۱۸۱ چیست؟خرید مستقیم کپی توشیبا ۱۸۱

یکی از دستگاه های بسیار پر اهمیتی که قطعا در هر شرکتی پیدا می شود، دستگاه کپی و پرینت است. امروزه انواع گوناگونی از این دستگاه ها به صورت تک کاره یا چند کاره تولید شده و به بازار های سراسر دنیا عرضه می شوند.
یکی از این محصولات، دستگاه کپی توشیبا ۱۸۱ است که به علت کارایی بالا و سرعت و کیفیتی که در چاپ خود دارد، متقاضیان زیادی پیدا کرده است.
مجموعه ما یکی از عرضه کنندگان این محصول است که به تامین کپی توشیبا می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تخصصی در مورد ویژگی های فنی این دستگاه و همچنین قیمت به روز آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

مراکز تامین کپی توشیبا ۱۸۱ رنگی

اطلاعاتی درباره کپی توشیبا ۱۸۱

دستگاه کپی نوعی از دستگاه های موجود در سازمان ها و اداره ها و هم چنین عکاسی ها می باشد که کار کپی کردن متون و مدارک را انجام می دهد و به همین دلیل وجود دستگاه کپی در این مراکز بسیار الزامی می باشد.
این دستگاه ها دارای انواع و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. نمونه ای از این دستگاه کپی، دستگاه توشیبا می باشد که در بازارها عرضه می شود.
در این مطلب به برخی از ویژگی های کپی توشیبا ۱۸۱ اشاره می کنیم و شما می توانید با توجه به این نکات، اطلاعات مفیدی را درمورد کارکرد این دستگاه به دست بیاورید:

  • سرعت پرینت و کپی این محصول ۱۸ برگ در دقیقه است.
  • ظرفیت سینی این دستگاه ۲۵۰ برگ است.
  • این دستگاه دارای حافظه داخلی ۳۲ مگابایت می باشد.
  • زمان مورد نیاز برای گرم شدن این دستگاه ۲۵ ثانیه است.
  • میزان مصرف برق برق این محصول مناسب است و بهینه می باشد.
  • وزن این دستگاه ۳۲٫۵ کلیوگرم است.
  • بزرگترین سایز کاغذی که می توان برای این دستگاه استفاده کرد A3 می باشد.
  • قابلیت آن را دارد که سند را تا ۲۵ درصد کوچک نماید و یا تا ۴۰۰ درصد بزرگ کند.
  • این محصول دارای پورت USB می باشد.

با توجه به نکات گفته شده می توان نتیجه گرفت که این دستگاه یکی از دستگاه های مرغوب و با کیفیت موجود در بازار است که به واسطه آن می توان به سادگی به نیاز های زیادی که در ادارات و مراکز مشابه وجود دارد، پاسخ داد.

 

نقاط قوت کپی توشیبا ۱۸۱ چیست؟

نقاط قوت کپی توشیبا ۱۸۱ چیست؟ کپی توشیبا رنگی بسیار جنس خوبی دارد و از قطعات محکم و با کیفیتی ساخته شده است که همین موضوع موجب دوام آن می شود و می توان گفت این محصول دارای صرفه اقتصادی بالایی برای خریداران می باشد.
یکی از مهم ترین نقاط قوت این دستگاه، مصرف بهینه انرژی آن است که موجب می شود شخص مجبور به پرداخت هزینه های زیاد برق نباشد و با کمترین میزان مصرف برق، بهترین کارایی را دریافت نماید.

این دستگاه قابلیت کپی متوالی ۹۹۹ برگ را دارد که میزان قابل توجهی است و مزیت بزرگی برای آن محسوب می شود. همچنین قابلیت اتصال دستگاه کپی توشیبا ۱۸۱ به انواع سیستم عامل ها باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. این دستگاه دارای سرعت اسکن ۱۴ برگ در دقیقه است.

خرید مستقیم کپی توشیبا ۱۸۱

خرید مستقیم کپی توشیبا ۱۸۱

مجموعه ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع دستگاه کپی در بهترین قیمت ها و کیفیت ها در بازار می باشد که آن را به دو صورت حضوری و آنلاین در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.
خرید کپی ۱۸۱در این سایت به دلیل عرضه مستقیم آن، بسیار آسان و ارزان می باشد. خدمات تخصصی خرید دستگاه کپی توشیبا اعم از تخفیفات و شرایط ویژه فروش و همچنین خدمات پس از فروش، یکی از بهترین امکاناتی است که توسط مجموعه ما به خریداران این محصول تعلق می گیرد.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان خرید محصول با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل نمایید تا بتوانید با توجه به شرایطی که دارید، بهترین محصول را خریداری نمایید.
پس از ثبت سفارش کپی توشیبا ۱۸۱، محصول شما در کوتاه ترین زمان ممکن در بسته بندی هایی محکم و استاندارد به دستتان خواهد رسید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید