مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پرینتردست لیزری اچ پی ۱۰۲۰دست دوم استوک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی پرینتر اچ پی ۱۰۲۰بررسی کارتریج پرینتر اچ پی ۱۰۲۰توزیع کننده پرینتر اچ پی ۱۰۲۰

پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ نوعی پرینتر لیزری می باشد که چاپ تک رنگ و سیاه و سفید انجام می دهد. این محصول دارای ابعاد کوچک و سرعت چاپ مناسبی است و به همین دلیل به یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند برای مصارف خانگی و ادارات تبدیل شده است. قیمت پرینتر اچ پی لیزری مدل ۱۰۲۰ نسبت به کارایی بالایی که دارد بسیار مناسب است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های به روز و شرایط ویژه فروش این محصول با مجموعه ما در تماس باشید.

قیمت پرینتر لیزری اچ پی ۱۰۲۰

مشخصات کلی پرینتر اچ پی ۱۰۲۰

مشخصات کلی پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ قبل از خرید پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ بهتر است از ویژگی های این دستگاه به خوبی مطلع باشید تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید. به همین منظور قصد داریم در این مطلب به بیان مشخصات کلی این دستگاه بپردازیم که این ویژگی ها عبارتند از:

  • تکنولوژی چاپ استفاده شده در این دستگاه از نوع لیزری می باشد.
  • این محصول توانایی چاپ ۱۴ برگ در دقیقه را دارد.
  • ظرفیت سینی این محصول ۱۵۰ برگه A4 می باشد.
  • حافظه این دستگاه ۲ مگابایت می باشد.
  • این دستگاه ها دارای یک درگاه USB می باشند که به وسیله ی آن می توانند به کامپیوتر متصل شوند.
  • این دستگاه جزء پرینترهای رومیزی میباشد.
  • کارتریج این محصول بعد از شارژ، حدود دو هزار برگه را می تواند چاپ نماید.
  • هر چند در شرکت ها و ادارات نیز از این محصول استفاده زیادی می شود اما در کل این محصول برای مصرف خانگی مناسب تر می باشد.
  • این دستگاه بسیار سبک است و حدوداً ۵ کیلوگرم وزن دارد و این موضوع موجب شده است تا حمل و جابجایی آن بسیار آسان شود.
  • انواع کاغذهایی که می توان به وسیله این دستگاه بر روی آن ها چاپ کرد عبارتند از کاغذ معمولی، کارت پستال، پاکت نامه، لیبل، کارت، ترانسپرنت و کاغذ عکس.

بررسی کارتریج پرینتر اچ پی ۱۰۲۰

بررسی کارتریج پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ تونر یا پودر در پرینترهای لیزری در واقع نقش جوهر در پرینتر های جوهر افشان را ایفا می کند. این جوهر یا تونر در یک مخزن قرار می گیرد که کارتریج نام دارد. در پرینتر های لیزری، ماده ی مصرفی حالت پودری دارد و جنس این پودر ها با توجه به برند سازنده آن متفاوت است. در پرینتر های لیزری، این پودر برای قرارگیری روی کاغذ نیاز به حرارت دارد که این حرارت توسط فیلم فیوزینگ که یکی از قطعات به کار رفته در این نوع چاپگرها است تامین می شود.

نکته مهم در مورد کارتریج چاپگر های لیزری این است که طول عمر آن ها نسبت به کارتریج پرینتر های جوهر افشان بیشتر می باشد. از آنجا که پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ دارای چاپ تک رنگ می باشد بنابراین تنها کارتریج مشکی در آن تعبیه شده است. اجزای تشکیل دهنده این کارتریج ها عبارتند از فوم رول، درام، مگنت، بلید و چیپست کارتریج. نوع کارتریج به کار رفته در این چاپگر از نوع ۱۲A می باشد و می توان تا ۲۰۰۰ صفحه را با آن چاپ کرد.

توزیع کننده پرینتر اچ پی ۱۰۲۰

توزیع کننده پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ توزیع پرینتر ۱۰۲۰ در بازار ها و نمایندگی های عرضه این محصولات انجام می‌شود و همواره میزان عرضه آن با توجه به تقاضای موجود در بازار انجام می گیرد. مجموعه ما یکی از بزرگترین فروشندگان و تامین کنندگان انواع پرینتر در بازار می باشد که این محصولات را با کیفیت هایی بی نظیر و قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با نیازتان با کارشناسان و مشاوران فروش مجموعه ما در تماس باشید.

فروشگاه ما علاوه بر فروش حضوری، تلاش نموده است تا با فراهم نمودن امکان خرید آنلاین، شرایط خرید آسان و لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم نماید. شما می توانید برای اطلاع از شرایط فوق العاده فروش این محصول در مجموعه ما و دریافت تخفیفات با ما در تماس باشید. این محصولات در بسته بندی های محکم و استاندارد برای شما عزیزان ارسال می شود و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید