مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پرینتردست دوم اچ پی چند کاره لیزری ۱۲۱۴

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کلی پرینتر اچ پی چند کاره۱۲۱۴پرینتر اچ پی چند کاره۱۲۱۴ برای کاربرد های فراوانفروشگاه پرینتر اچ پی چند کاره۱۲۱۴

در عصر حاضر عواملی نظیر پرینت، کپی، اسکن و فکس از جمله نیازمندی های هر اداره یا شرکت خصوصی می باشد. در اینجاست که پرینتر های چند کاره اچ پی پا به عرصه نهاده اند تا نیازمندی های مخاطب را به شکلی راهبردی و مطمئن برطرف سازند. امروزه قیمت پرینتر اچ پی چند کاره۱۲۱۴ با توجه به نوسانات بازار ارز دچار افزایش شده است اما به طور قطع از کارایی و کیفیت درخشانی که در همه زمینه ها ارائه می دهد کاهش نیافته است.

معرفی کلی پرینتر اچ پی چند کاره۱۲۱۴

پرینتر اچ پی لیزری با توجه به نوع چاپ لیزری خود از سرعت اجرایی بالایی برخوردار است. یعنی در هر دقیقه می تواند تا ۲۰ صفحه را پرینت بگیرد. مخزن سیستم تا ۱۵۰ برگه را در خود جای داده و به سادگی با گذشت هر ۶۰ ثانیه ۱۰۰ برگه را کپی می گیرد. این موضوع در اداره جات و شرکت های محتلف از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رزولیشن آن ۱۲۰۰dpi است و کیفیت درخشانی را از خود بروز  می دهد. در زمان ارسال فکس بارها پیش آمده که به خاطر ضعف سیستم، ارسال اطلاعات ناقص انجام شده است. اما این محصول عرضه شده از سرعت ۳۳٫۶ کیلوبیت در ثانیه برخوردار است. در نتیجه دیگر جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

این دستگاه دارای پورت یو اس بی تایپ سی است و در ماه تا ۱۰۰۰۰ برگه را به سادگی چاپ می نماید. همچنین صفحه نمایش ال سی دی داشته تا کار با دستگاه به مراتب ساده تر شود. هم چنین مجهز به خط تلفن نیز بوده تا خریدی مقرون به صرفه را در تمامی زمینه ها رقم زده باشد.

این  دستگاه به ابعاد ۴۸۰× ۳۱۰× ۲۷۶ می باشد و سایز بندی کوچکی دارد. بنابراین فضای زیادی از میز شما را اشغال نمی کند. وزن کالا نیز کمتر از ۱۰ کیلو گرم است تا به آسانی قابلیت حمل و نقل داشته باشد.

پرینتر اچ پی چند کاره۱۲۱۴ برای کاربرد های فراوان

پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۴ برای کاربرد های فراوانی طراحی شده است. نوع پردازنده تعبیه شده داخل سیستم از مدل Marvell می باشد تا سرعت اجرای فرامین متعدد را افزایش داده باشد. این دستگاه در هر یک دقیقه می تواند تا ۱۰ برگه را به خوبی اسکن کند بنابراین از مصرف کاغذ نیز پیشگیری می شود تا کارایی مطلوبی را در بخش های متنوع به نمایش در آورد. نوع اسکنر Flatbed , ADF بوده و کار با آن بسیار ساده می باشد.

این دستگاه توانایی زوم تا ۴۰۰ برابر را نیز دارد. پورت Ethernet تعبیه شده در این دستگاه سرعت انتقال اطلاعات را بالا برده تا ارسال داده های فکس با عملکرد بهتری اتفاق افتاده باشد. در نتیجه به شکلی مناسب نیازمندی های اشخاص را برطرف می سازد. کارتریج این سیستم دیر به دیر نیاز به تعویض دارد و بسیار کاربردی است.

فروشگاه پرینتر اچ پی چند کاره۱۲۱۴

فروش پرینتر چند کاره اچ پی ۱۲۱۴ به صورت عمده سبب شده تا هزینه های پرداختی نهایی به شیوه ای مناسب کم شود تا مخاطب خریدی رضایت بخش را تجربه کرده باشد. سفارش دهی این محصول به شیوه اینترنتی و حضوری انجام می شود تا مشتریان گرامی شیوه خریدی را انتخاب نمایند که با آن راحت تر هستند. در نتیجه مخاطب در هر منطقه ای که حضور دارد، تنها با اتصال گوشی همراه خود به این سایت می تواند اطلاعات لازم را در مورد انواع محصولات ارائه شده به دست آورد و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشد.

ارسال کالا در بسته بندی های استاندارد انجام می شود تا در هنگام انتقال هیچ گونه ایرادی پیش نیاید و به صورت مناسب در اختیار خریدار قرار بگیرد. شایان ذکر است که این دستگاه دارای ضمانت نامه ۳ ساله بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل، پشتیبانی جامعی از مشتریان صورت می پذیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع دستگاه ها می توانید با کارشناسان مرکز فروش ما در تماس باشید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید