مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی کپی توشیبا ۱۶۶مزایا استفاده کپی توشیبا ۱۶۶فروشنده کپی توشیبا ۱۶۶

دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶ در میان دستگاه های کپی موجود در بازار یکی از محصولات پر فروش و محبوب می باشد که قابلیت چاپ کردن حداکثر ۱۶ برگه در دقیقه را دارد. شرکت سازنده این دستگاه ادعا کرده است که زمان لازم برای گرم شدن این دستگاه از لحظه روشن شدن تنها بیست و پنج ثانیه می باشد. شما کاربران محترم می توانید برای اطلاع از قیمت نهایی این محصول به مراکز فروش آن مراجعه و یا با نمایندگی های پخش آن تماس گرفته و دستگاه مدنظر خود را خریداری نمایید.

مشخصات کلی کپی توشیبا ۱۶۶

به متقاضیان و خریداران توصیه می‌شود که جهت داشتن انتخابی خوب و تجربه خرید مطمئن از مشخصات این دستگاه اطلاع یابند تا بتوانند تصمیم بهتری بگیرند. وزن این دستگاه برای کسانی که محیط کاری کوچکی دارند بسیار مناسب می‌ باشد و مساحت بسیار کمی را به خود اختصاص می‌ دهد به‌ همین دلیل برای محیط‌ های اداری کوچک جزو بهترین گزینه‌های خرید می‌باشد.

هم چنین سرعت بالای کپی این محصول که می‌ تواند تا ۹۹۹ برگ را به‌ صورت پشت سر هم کپی کند باعث شده‌ است که نسبت‌ به سایر دستگاه‌ های کپی پرطرفدارتر باشد. این دستگاه در هر دقیقه ۱۶ صفحه را کپی می کند که این موضوع سرعت بالای این محصول را نشان می دهد و برای محیط های کاری که نیاز مبرم به کپی برداری سریع را دارند بسیار کاربردی می باشد.

مزایا استفاده کپی توشیبا ۱۶۶

از مزایای استفاده از کپی توشیبا چند کاره بودن آن می باشد. مثلا علاوه بر کار اصلی خود قابلیت پرینت کردن نیز دارد و کیفیت چاپ آن نیز بسیار بالا می باشد و دارای وضوح خیلی خوبی می باشد. با صدای بسیار کمی فعالیت می کند که این یکی از ویژگی های خاص آن به خصوص در محیط کاری و اداره جات می باشد.

وزن این دستگاه برای جابجایی و حمل‌ و نقل بسیار مناسب می‌باشد و گواهی مصرف بهینه را دارد و در صورتی‌ که استفاده‌ زیادی از آن بشود باعث هزینه برق زیادی نمی شود. از نظر قدرت اسکنر، کپی و پرینتر جزو محصولاتی می باشد که توانایی بالایی دارد. دوام و عمر بالای این محصول باعث شده‌ است که بیشتر مشتریان آن را افرادی که سفارش پرینت و چاپ زیادی دارند تشکیل دهند و دلیل آن نیز این می‌ باشد که توانایی ارائه دادن ۵۰۰۰۰ هزار برگ را در ماه دارد.

کپی توشیبا سه کاره برای محیط های اداری که مشغله کاری زیادی دارند با توجه به این‌ که کارهای اسکنر، پرینتر و دستگاه فکس را انجام می‌ دهد استفاده می‌شود و با سرعت قابل‌ ملاحظه‌ ای اسناد را با فناوری لیزری سیاه و سفید کپی کرده و دقت بالایی دارد که این‌ مورد یکی از نشانه‌های کیفیت خاص این محصول می‌باشد.

با توجه به این‌که وزن این دستگاه ۵۵ کیلوگرم می‌ باشد و فضای زیادی را در هر مکانی اشغال می‌ کند باید قبل‌ از خرید محل مناسبی برای نصب و راه‌اندازی آن تعیین شود هم چنین برای این‌ که تهویه خوبی داشته باشد باید فضای بیشتری را نسبت‌ به ابعاد این دستگاه در نظر گرفت تا طول عمر و کارایی آن افزایش پیدا بکند.

فروشنده کپی توشیبا ۱۶۶

فروش کپی توشیبا توسط فروشنده های دستگاه و ماشین آلات اداری در حال انجام می باشد. متقاضیان خرید این دستگاه می توانند با نمایندگان فروش کپی توشیبا تماس حاصل کرده و یا به صورت مستقیم مراجعه کنند و پس از دریافت مشاوره لازم محصول مورد نظر خود را دریافت نمایند.

قابل ذکر است که خریداران باید برای خرید به مرکزی مراجعه کنند که خدمات پس از فروش اعم از نصب، راه اندازی، حمل و نقل و تحویل کالا را انجام بدهند و ضمانت پس از فروش نیز داشته باشند تا در صورتی که دستگاه به مشکل برخورد در قبال آن مسئولیت پذیر باشند و دستگاه را تعمیر کنند. با توجه به نوسانات موجود در بازار قیمت ها به طور مکرر در حال بالا و پایین شدن می باشد. به همین دلیل باید با کارشناس مربوطه صحبت کرده تا از آخرین قیمت کپی توشیبا مطلع شوید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید