مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پرینتر رنگی اچ پی مدل ۵۵۵۰

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰راهنمای نگهداری پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰پخش کننده پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ یکی از پرینتر های بسیار پرفروش موجود در بازار است که توسط مجموعه ما با قیمت هایی بی نظیر به مشتریان ارائه می گردد.
پرینتر های رنگی جلوه درخشان و زیبایی منحصر به فردی را به تصویر القا می نمایند. به همین دلیل همیشه از دوست داران زیادی برخوردار هستند. کارتریج این دستگاه می تواند تا بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار گیرد. این کارتریج تا مدت طولانی نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت.

قیمت خرید پرینتر رنگی اچ پی مدل ۵۵۵۰

مشخصات فنی پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

مشخصات فنی پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ مشخصات فنی پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ شامل گزینه های زیادی است. اشاره به تمامی این مشخصات نیازمند مطالعه کتابی قطور در این خصوص می باشد. در این بخش قصد داریم مهمترین ویژگی های این دستگاه را برای شما شرح دهیم. برای ئریافت اطلاعات بیشتر از مشخصات این محصول با ما در ارتباط باشید.

  • اعمال رنگ هایی جذاب: رنگدانه های استفاده شده از کیفیت ساختاری فوق العاده ای برخوردار است. در نتیجه به هنگام چاپ جلوه درخشانی را به نمایش گذاشته تا در اولین نظر توجه هر بیننده ای به سمت خود جلب نماید. رزولیشن چاپ ۸۰۰ * ۸۰۰ است که از راندمان کاری بالایی برخوردار است.
  • رویکرد بالا: بار ها مشاهده شده است که در نمونه پرینتر های سیاه و سفید، سیستم از سرعت عملکرد بالایی برخوردار است. این موضوع در پرینتر های رنگی عرضه شده نیز صدق می کند. بنابراین مورد ایده آلی برای دوستان ارائه دهنده خدمات فنی و رایانه ای می باشد. این سرعت بالا یکی از مزیت های مهم این دستگاه به شمار می آید.

راهنمای نگهداری پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

راهنما نگهداری پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ قبل از خرید پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ بهتر است تا به تمام جزئیات ریز و درشت کار آگاهی پیدا نمایید تا خریدی مناسب انجام دهید. یعنی به سادگی گول سخنان شیرین و گول زننده فروشنده را نمی خورید.
به منظور نگهداری هر چه بهتر از پرینتر های رنگی ۵۵۵۰، شایسته است که سینی های نگهدارنده کاغذ را پس از شارژ کردن همواره بسته نگه داریم. در نتیجه گرد و غبار به میزان کمتری وارد آن خواهد شد. هم چنین کارتریج سیستم را در صورت تحلیل، مجددا شارژ کرده تا فشاری بر دستگاه وارد نشود.

پریز برقی که انتخاب می شود نباید مشترک باشد و باید به شکل مستقل تعبیه شود. دستگاه نباید در جوار نور مستقیم خورشید یا شعله حرارت و گرما باشد. در این صورت از بروز اتفاق های نا خواسته پیشگیری می شود.
هر کدام از انواع کاغذ ها دارای سایز بندی و وزن مخصوص به خود می باشند. بنابراین در زمان چاپ، ساده ترین کار این می باشد که نوع کاغذ مناسب را انتخاب کنید. بدین ترتیب از وارد شدن بار اضافی به سیستم پیشگیری می شود. فن هایی در بخش پشتی سیستم کار گذاشته شده اند. این فن های تعبیه شده راهی برای خروج گرما از سیستم می باشند.

در زمان چاپ نباید از کاغذ های تا خورده یا دارای منگنه و پانچ استفاده کرد زیرا امکان دارد درون سیستم گیر کند. برای گرد گیری بهترین وسیله دستمال هایی می باشد که صاف بوده و هیچ گونه پرزی نداشته باشد. در این صورت از ایجاد خراش های احتمالی جلوگیری می شود.

پخش کننده پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

پخش کننده پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ در عصر حاضر به دلیل پیشرفت های تکنولوژی، دیگر کسی برای خرید تمایلی به خروج از منزل ندارد. بلکه مشتری ترجیح می دهد تا هنگامی که در منزل مشغول فعالیت با گوشی هوشمند خود می باشد، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهد.
در درگاه اینترنتی، کلیه اطلاعات، تصاویر و مقاله های علمی در خصوص کالا موجود می باشد تا مخاطب با مطالعه آن ها بتواند به تمام زوایای کار به شکلی راهبردی و مطلوب دسترسی پیدا نماید.

پخش پرینتر اچ پی ۵۵۵۰ رنگی در بسته بندی های مخصوص انجام می شود. این بسته بندی ها دارای محافظ های یونولیتی می باشد. در نتیجه در هنگام جابجایی هیچ گونه مشکلی پیش نیامده و به صورت سالم در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
قیمت خرید پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ بسیار اقتصادی می باشد تا مشتری تواند با پرداخت کمترین هزینه هر تعدادی که نیاز دارد را به دست بیاورد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید