مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع دستگاه فتوکپی شارپ دست دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کیفیت دستگاه فتوکپی شارپبازار فروش دستگاه فتوکپی شارپ

دستگاه فتوکپی شارپ یکی از دستگاه‌ های پیشرفته ای است که توسط برند شارپ تولید می شود. قیمت انواع این دستگاه وابسته به مدل و میزان پیشرفته بودن آن متغییر است. طبیعتا هرچه دستگاه فتوکپی شارپ عملکرد بیشتری داشته باشد و بتوان صفحات بزرگتری را با استفاده از این دستگاه به چاپ رساند، قیمت آن افزایش پیدا می‌ کند. البته نحوه توزیع انواع دستگاه کپی شارپ نیز بر روی قیمت فروش این محصول تاثیر می گذارد.

قیمت انواع دستگاه فتوکپی شارپ

اطلاعاتی درباره کیفیت دستگاه فتوکپی شارپ

اطلاعاتی درباره کیفیت دستگاه فتوکپی شارپ تمام برند هایی که در زمینه تولید انواع محصولات برقی و دیجیتالی فعال هستند تولید دستگاه فتوکپی یا پرینتر را نیز انجام می دهند. از میان این برند ها برند شارپ یک برند ژاپنی است که کیفیت محصولات آن مورد تایید مصرف کنندگان ایرانی است. در نتیجه محصولات شارپ در بازار فروش بی نظیری را تجربه می‌ کنند.

یکی از محصولات تولید شده توسط این برند دستگاه فتوکپی شارپ است که کیفیت فوق العاده ای دارد. صادرات دستگاه کپی شارپ در تمامی نقاط جهان انجام می شود. چرا که این دستگاه دارای عملکرد فوق‌ العاده‌ ای است که رضایت اکثریت مشتریان را جلب کرده است.

دستگاه فتوکپی شارپ در دو نوع لیزری و جوهرافشان تولید می‌ شود که نمونه های لیزری به صورت تک رنگ چاپ انواع تصاویر و مطالب را بر روی صفحات انجام می‌ دهند و متقاضیان بیشتری دارند. کیفیت دستگاه فتوکپی شارپ با توجه به عملکرد بی نظیر آن مشخص می‌ شود.

سایز این دستگاه‌ ها به گونه‌ ای اندازه‌گیری شده است که قادر اند صفحات مختلف با ابعاد گوناگون تا حداکثر کاغذ های A3 را تکثیر کنند. اما برای تکثیر کاغذ های بزرگ تر از A3 باید از دستگاه‌ های بزرگتری استفاده کرد.

میزان رزولوشن کپی دستگاه فتوکپی شارپ یکی دیگر از مشخصات و معیار هایی است که با توجه به آن می توانید کیفیت این دستگاه را تشخیص دهید. رزولوشن دستگاه فتوکپی شارپ حدود ۶۰۰ dpi است که این مقدار نشان دهنده کیفیت بی نظیر این محصول است. این دستگاه قادر است تا در هر دقیقه ۲۰ صفحه را تکثیر کند و دارای حافظه ۶۴ مگابایتی است.

بازار فروش دستگاه فتوکپی شارپ

بازار فروش دستگاه فتوکپی شارپ دستگاه فتوکپی شارپ یکی از پرینتر های خارجی است که نسبت به پرینتر های مانند سامسونگ قیمت مناسب تری دارد. با این تفاوت که کیفیت آن با کیفیت پرینتر های سامسونگ برابری می‌ کند. پس طبیعی است که فروش دستگاه کپی شارپ در بازار به مقدار زیادی انجام شود.

بازار فروش این دستگاه در ایران بسیار پر رونق است. در بازار فروش دستگاه فتوکپی شارپ انواع و اقسام این دستگاه با کارکرد های متنوع عرضه می شوند و روز به روز متقاضیان بیشتری جذب این بازار فروش می گردند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید