مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کپی شارپ ۱۱۱۶ دست دوم سیاه و سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کپی شارپ ۱۱۱۶راهنمای استفاده از کپی شارپ ۱۱۱۶توزیع مستقیم کپی شارپ ۱۱۱۶

کپی شارپ سیاه سفید یکی از نمونه دستگاه های کپی در بازار می باشد که دارای کاربرد و کارایی بسیار زیادی بوده و با توجه به مدل و کیفیت آن از قیمت های مختلفی برخوردار است، فروش کپی شارپ ۱۱۱۶ سیاه و سفید توسط واحد فروش و عرضه کننده این محصول با کیفیت عالی انجام می‌ شود و با توجه به نیازی که بسیاری از مراکز مختلف به دستگاه کپی دارند این محصول به صورت عمده و گسترده در اختیار آنها قرار می گیرد.

فروش کپی شارپ ۱۱۱۶ سیاه و سفید

اطلاعاتی درباره کپی شارپ ۱۱۱۶

اطلاعاتی درباره کپی شارپ ۱۱۱۶ دستگاه کپی به عنوان یکی از ضروری ترین دستگاه های لازم در بسیاری از ادارات و مراکز آموزشی می باشد که برای تکثیر، کپی گرفتن و طی کردن بسیاری از مراحل مختلف بسیار کاربردی و مفید می باشد. دستگاه کپی دارای برند های مختلف با اندازه و مدل های گوناگونی می باشد که هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی و ظاهری ویژه ای بوده و از کاربرد و کارایی های مختلفی برخوردار می باشند.

کپی شارپ ۱۱۱۶ یکی از برندهای معروف و پرفروش در بازار می باشد که عمدتاً برای کپی گرفتن سیاه و سفید مورد استفاده قرار گرفته و در ادارات، مراکز مختلف، بسیاری از شرکت های خصوصی و غیره قابل استفاده می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپی شارپ ۱۱۱۶ دارای اندازه متوسط می باشد به همین علت به راحتی می توان آن را بر روی میز قرار داد و استفاده نمود.
  • این محصول علاوه بر این که دارای قابلیت کپی می باشد برای اسکن کردن نیز بسیار مناسب بوده و سرعت کپی و اسکن این دستگاه بسیار سریع می باشد و فرد می‌ تواند با صرف کمترین زمان ممکن از خدمات ویژه آن استفاده نماید.
  • کپی شارپ دارای حافظه داخلی مناسبی می باشد که قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارا است.
  • دارای سینی مجزا برای قرار گرفتن برگ های A4 در آن می‌ باشد و فرآیند کپی و پرینت داده‌ها و اطلاعات مختلف را به راحتی انجام می دهد.
  • از کیفیت و رزولوشن بسیار خوبی برخوردار است.
  • دارای کارتریج جدا و مناسبی بوده که قابلیت نگه داشتن و پخش رنگ را به خوبی انجام می دهد.

راهنمای استفاده از کپی شارپ ۱۱۱۶

استفاده از دستگاه کپی شارپ ۱۱۱۶ بسیار ساده و راحت می باشد و کافیست فرد و کاربر اطلاعات جامعی در خصوص نحوه استفاده از این دستگاه را داشته باشد. برای استفاده از این دستگاه ابتدا باید CD و برنامه آن بر روی کامپیوتر یا لپ تاپی که به دستگاه وصل می‌ شود نصب گردد تا دستگاه‌ به راحتی بتوانند آن را بخواند و با هم ارتباط برقرار کنند.

برای پرینت توسط این دستگاه می توان فایل را از طریق کامپیوتر مستقیم به پردازنده دستگاه ارسال کرد و با زدن یک دکمه، تعداد بالایی از برگ های مختلف را پرینت گرفت. برای گرفتن کپی نیز می‌ توان برگه اصلی یا برگه و پرونده‌هایی که قصد کپی برداری از آنها را دارید در قسمت های مشخصی از دستگاه قرار دهید و با کمک دکمه هایی که بر روی دستگاه قرار گرفته اند تعداد سری های کپی را مشخص کرد و با زدن دکمه استارت به طور خودکار و اتوماتیک فرآیند کپی را به راحتی انجام داد.

توزیع مستقیم کپی شارپ ۱۱۱۶

توزیع مستقیم کپی شارپ ۱۱۱۶ توزیع مستقیم کپی شارپ ۱۱۱۶ توسط واحد توزیع کننده این محصول با توجه به نیاز بازار و مصرف‌ کننده در سراسر کشور انجام می گیرد و از آنجایی که این نمونه دستگاه دارای کاربرد زیادی است و کیفیت بسیار خوبی دارد، به صورت عمده در سراسر کشور عرضه و پخش می گردد.

توزیع کپی ۱۱۱۶ سبب می‌ شود تا این محصول در سایر شهرها و مراکز مختلف پخش و عرضه گردد و متقاضیانی که از خریداران و استفاده کنندگان این نمونه دستگاه می باشند به راحتی به آن دست پیدا کرده و از آن برای مصارف مختلف و مدنظر خود استفاده نمایند. توزیع مستقیم دستگاه مذکور بر کاهش قیمت آن نیز تاثیر گذاشته و این اطمینان نیز به خریدار داده می‌ شود که نمونه اصل و با کیفیت این محصول را خریداری خواهد کرد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید