مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم کپی توشیبا ۴۵۶ لیزری

آنچه در این مقاله می خوانید...

توضیحاتی درباره کپی توشیبا ۴۵۶کپی توشیبا ۴۵۶ مناسب تمامی سیستم عامل هاپخش کپی توشیبا ۴۵۶ بدون واسطه

دستگاه کپی توشیبا ۴۵۶ نسل جدیدی از دستگاه های چاپگر می باشد که به صورت لیزری عمل کرده و قابلیت ها و کارایی های متنوعی دارد.
بر همین اساس دستگاه کپی لیزری بهترین گزینه برای ادارات، شرکت های پرتردد و مراکز چاپ می باشد.
برای خرید عمده و جزء این دستگاه چاپ، بازارهای متعددی وجود دارد.شرکت سازنده این محصول نمایندگی هایی در کشور ما دارد که عرضه مستقیم دستگاه کپی توشیبا به آن ها سپرده شده است. شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها، دستگاه کپی توشیبا مدل ۴۵۶ را ارزان تر از سایر بازارهای فروش خریداری نمایید.

فروش مستقیم کپی توشیبا ۴۵۶ لیزری

توضیحاتی درباره کپی توشیبا ۴۵۶

توضیحاتی درباره کپی توشیبا ۴۵۶ کپی توشیبا۴۵۶ دارای ابعاد مناسبی است که فضای زیادی را در ادارات و شرکت ها اشغال نمی کند. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی لیزری کار می کند و قادر است تمام جزئیات را کپی برداری نماید. دستگاه کپی توشیبا به صورت چهار کاره عمل می کند. شما به جای اینکه از چهار دستگاه برای انجام کارها بهره بگیرید، می توانید با استفاده از یک دستگاه این اعمال را انجام دهید.

از ویژگی های مهم دستگاه کپی توشیبا، بالا بودن سرعت و دقت کار با این دستگاه می باشد. این نمونه دستگاه کپی در عرض چند ثانیه گرم می شود.
به کمک دستگاه کپی ۴۵۶ در هر دقیقه ۴۵ تا ۵۶ برگه را می توان کپی گرفت. به صورت متوالی، این دستگاه قادر است ۹۹۹ برگه را کپی کند.

وضوح برگه های چاپ شده توسط این دستگاه در حد قابل قبولی است. امکان بزرگ نمایی یا کوچک کردن تصاویر و متون نیز از قابلیت های دیگر این دستگاه است.
کپی توشیبا لیزری دارای یک گیگابایت رم حافظه و ۱۶۰ گیگ حافظه هارد دیسک است. این دستگاه قابلیت وصل شدن به درگاه های مختلف را دارد.

دستگاه کپی لیزری می تواند رمزگذاری شود و تنها کاربر به اطلاعات آن دسترسی داشته باشد.
ظرفیت سینی کاغذ یا مخزن این دستگاه ۳۲۰۰ کاغذ می باشد. میزان مصرف انرژی این دستگاه پایین بوده و هزینه زیادی را بر مصرف کننده تحمیل نمی کند.
چاپ دو طرفه و همزمان توسط دستگاه کپی لیزری، سرعت کار آن را تا چند برابر افزایش می دهد.

کپی توشیبا ۴۵۶ مناسب تمامی سیستم عامل ها

کپی توشیبا ۴۵۶ مناسب تمامی سیستم عامل ها یکی از ویژگی های مهم دستگاه کپی۴۵۶ که توانسته است مشتریان زیادی را جذب خرید این محصول کند، قابلیت اتصال اآن به سیستم عامل های مختلف می باشد.
در واقع می توان گفت که دستگاه کپی با تمام سیستم عامل های موجود در بازار سازگاری داشته و همین عملکرد دستگاه کپی توشیبا سبب شده است، به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه های کپی در ادارات و شرکت ها شناخته شود.
این دستگاه به راحتی با کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی و … ارتباط برقرار می کند و با استفاده از این دستگاه ها، دستورات لازم را دریافت می کند.

پخش کپی توشیبا ۴۵۶ بدون واسطه

پخش کپی توشیبا ۴۵۶ بدون واسطه کپی توشیبا ۴۵۶ از تولیدات شرکت ژاپنی توشیبا است. این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا اقدام به تولید این دستگاه نموده است.
به منظور تسهیل در امر خرید و فروش این محصول، شرکت تولیدکننده دستگاه کپی ۴۵۶ نمایندگی هایی در کشورهای مختلف اختیار کرده است که پخش ، توزیع و فروش این کالا را انجام می دهند.

این مراکز با عرضه مستقیم و بدون واسطه دستگاه کپی توشیبا به بازار فروش، دست واسطه ها و سودجویان را از این بازار کوتاه کرده اند و سبب تثبیت قیمت این محصولات شده اند. فروش کپی توشیبا در این مراکز با حداقل قیمت صورت گرفته و از نظر اقتصادی خرید از این مراکز مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

خریداران عمده می توانند به صورت حضوری به مراکز پخش کپی توشیبا مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر را با کمترین هزینه خریداری نمایند. خرید آنلاین و غیر حضوری این محصول نیز می تواند از طریق سایت های فروش این مراکز صورت گیرد.
خرید این دستگاه از مراکز و نمایندگی های فروش آن با ضمانت، گارانتی و خدمات پس از فروش همراه است.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید