مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دستگاه فتوکپی شارپ دست دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی دستگاه فتوکپی شارپقیمت انواع دستگاه فتوکپی شارپ

یکی از دستگاه هایی که از آن جهت کپی مدارک، اسناد، متون نوشتاری و تصویری و غیره بهره می برند؛ دستگاه کپی است که عملکرد پیشرفته تری را نسبت به دستگاه پرینتر داشته و این دستگاه ها عمدتاً دارای درب از قسمت بالا می باشند که شیشه ای بوده و هر آنچه که نیاز به کپی آنها باشد، در این قسمت قرار می گیرد. اکنون فروش عمده دستگاه فتوکپی در انواع مختلف از جمله دستگاه فتوکپی شارپ انجام شده و شما می توانید این دستگاه که وضوح چاپی بالایی دارد را تهیه نمایید.

مشخصات فنی دستگاه فتوکپی شارپ

دستگاه فتوکپی را می توان یکی از مهمترین دستگاه های موجود به شمار آورد که در کافی نت ها، فروشگاه های نوشت افزار، اداره جات و خیلی از مراکز دیگر کاربرد داشته و قادر است تا هر نوع فایل، تصویر، اسناد نوشتاری و غیره را با وضوح هر چه بیشتر و با سرعت خیلی بالا کپی و چاپ نماید، اما برای اینکه بتوان نتایج بهتری را از این دستگاه کسب نمود؛ لازم است تا از بهترین دستگاه فتوکپی استفاده به عمل آید، مانند دستگاه فتوکپی شارپ که با چنین مشخصات فنی همراه می باشد:

  1. این دستگاه نه تنها انواع فایل و اسناد را به صورت سیاه و سفید کپی می کند، بلکه به دلیل برخورداری از ساختار پیشرفته و مجهز قادر است تا آنها را به صورت رنگی هم کپی و چاپ نماید.
  2. یکی از قابلیت های ممتاز این دستگاه البته مدل چندکاره آن این است که که علاوه بر کپی، عملیات دیگر مانند اسکن، پرینت و فکس را هم می تواند انجام دهد.
  3. یکی مزیت عمده دستگاه کپی شارپ که حساب آن را از دستگاه های دیگر جدا نموده، این است که دارای یک طراحی ظاهری بسیار مناسب بوده و از این رو نیازمند فضای زیاد برای استفاده نخواهد بود.
  4. از قابلیت های ویژه ای مثل ای دی اف یا همان درب شیشه ای برخوردار بوده و اسکن های دورو و رنگی را هم می توان با آن انجام داد.
  5. بسته به نوع دستگاه؛ انواع کاغذ سفید از سایز A3 تا A4 را پشتیبانی کرده و به طور کلی عملیات چاپی باکیفیتی را به ثمر می رساند.

قیمت انواع دستگاه فتوکپی شارپ

در حال حاضر مدل های مختلفی از دستگاه فتوکپی شارپ به بازار فروش راه پیدا کرده اند که همین مسئله باعث شده تا قیمت دستگاه فتوکپی شارپ با سطوح مختلفی همراه باشد؛ برای مثال انواع فتوکپی شارپ که حالا با قیمت های مختلف به فروش می رسند؛ عبارتند از:

دستگاه فتوکپی رومیزی:

  • ارزان تر از مدل ایستاده
  • پشتیبانی از ورق های A4، نه بیشتر
  • سبک و قابل کاربرد برای مکان های با حجم کاری کم

مدل ایستاده:

  1. دارای قیمت بیشتر
  2. بازدهی کاری فوق العاده و پشتیبانی از ورق هایی با سایز بزرگتر از A4
  3. مناسب برای مکان های شلوغ با حجم کاری زیاد
محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید