مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده دستگاه فتوکپی استوک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی دستگاه فتوکپی استوکمرکز تعمیرات تخصصی دستگاه فتوکپی استوک

دستگاه های کپی یکی از کارامد ترین ابزار ها برای جوامع بشری است که به رفع نیازهای آنها می پردازد ، برای برخی مشاغل مانند چاپخانه ها ، ادارات و.. وجود این نوع از دستگاه ها بسیار لازم است .از این وسیله می توانیم به عنوان منبع درآمد برخی از افراد هم نگاه کنیم ، پس با خرید و واردات این محصول امکان ایجاد شغل را نیز داریم ، این محصولات تنوع بسیاری دارند . زمانی که یک دستگاه کپی تعمیر گردد به آن استوک می گوییم ، افرادی که خواستار خرید عمده دستگاه کپی استوک هستند به راحتی می توانند از طریق مراکز خرید عمده این محصول اقدام به خرید کنند .

مشخصات فنی دستگاه فتوکپی استوک

درست است که محصولات استوک دست دوم می باشند اما باید دقت کنیم که برای چه برندی هستند ، چرا که این امرتاثیر بسزایی بر روی خرید افراد می گذارد ، مشخصات فنی هر دستگاهی با نوع دیگر آن بسیار متفاوت است ،انواع دستگاه کپی توانایی کپی به صورت سیاه و سفید و رنگی را دارند و همچنین سرعت مناسبی برای انجام کار  به صورت متناوب را دارا هستند به طوری که در هر دقیقه ۳۰ برگ را کپی می کنند .تنظیمات این دستگاه امکان کپی کاغذ تا هر سایزی را به شما می دهد به طور مثال شما می توانید کاغذهایی با سایز بزرگتر از A3 هم  در داخل دستگاه قرار دهید.این محصولات دارای حداکثر قدرت اسکن بدون داغ شدن را دارند یعنی می توانند ۱۰۰۰ برگه را بدون هیچ مشکلی پشت سر هم کپی کنند، از دیگر مزیت دستگاه کپی استوک میتوان به قابلیت کوچک نمایی و بزرگنمایی اشاره کرد ، همچنین توانایی چاپ دوطرفه را نیز دارند .

مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه فتوکپی استوک

 

دستگاه فتوکپی استوک می تواند دارای قطعات بسیار مرغوب و عالی باشد تا جایی که گاها از بسیاری از نمونه های جدید هم بهتر کار می کند و نیاز به تعمیرات کمتری خواهد داشت با این حال این دستگاه نیز می تواند با گذشت زمان دچار نقص فنی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه فتوکپی استوک می تواند هر گونه خدمات مربوط به تعمیر این دستگاه را در انواع مدل های آن انجام دهد و به این ترتیب عیب های آن را برطرف کند تا به این شکل بتواند کارایی اولیه را به آن برگرداند همچنین این مرکز می تواند خدمات را به صورت غیر حضوری ارائه کند و به این ترتیب مشاوره لازم جهت تعمیرات را به کسانی که دارای این دستگاه هستند ارائه کند.

این مرکز تخصصی دارای کادری مجرب و بسیار ماهر برای انجام تعمیرات فوق است و به این ترتیب می تواند کارهای تعمیراتی این دستگاه ها را در زمانی کوتاه انجام دهد و به این ترتیب با هزینه کم تعمیرات دستگاه را در حداقل زمان ممکن انجام دهد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید