مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کپی توشیبا استوک ای استادیو ۱۶۶

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کپی توشیبا ۱۶۶حداکثر ظرفیت کپی توشیبا ۱۶۶سفارش خرید کپی توشیبا ۱۶۶

فروشنده کپی توشیبا ۱۶۶ این محصول را از شرکت های تولید کننده خریداری می کند و سپس به طور مستقیم در بازار به دست مشتریان آن می رساند. این محصول دارای کیفیت و سرعت بسیار مرغوبی از نظر قطعات و تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن می باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از مشخصات این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان درباره انواع محصولات چاپگر و پرینتر، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

اطلاعاتی درباره کپی توشیبا ۱۶۶

در کل یک دستگاه کپی کاری که باید انجام بدهد این می باشد که بتواند محتویات نوشتاری و تصویری را در مقدار زیاد تکثیر کند و هرچه این عملیات را با سرعت بیشتری انجام بدهد و قیمت آن مقرون‌به‌صرفه باشد، آن دستگاه بین سایر برندها محبوب‌تر می‌شود.

لازم است بدانید که یک پرینتر یا چاپگر هم عمل تکثیر را به‌خوبی می‌تواند انجام دهد؛ اما نسبت‌ به دستگاه کپی هم سرعت پایین‌تری دارد و هم هزینه شارژ آن برای کاربران بسیار هنگفت خواهد بود به‌خاطر همین می‌باشد که افراد بیشتر به استفاده از دستگاه کپی تمایل دارند.

این دستگاه یکی از مدل‌های چندمنظوره می‌باشد که در انواع مختلف رومیزی و ایستاده در بازار وجود دارد و قابلیت چاپ بر روی کاغذهایی تا ابعاد A3 را دارا می باشد.
زمانی‌که طول می‌کشد تا دستگاه گرم بشود حدوداً ۲۵ ثانیه است و زمان تهیه اولین کپی نیز ۷ ثانیه می‌باشد.
هم چنین این دستگاه ۹۹۹ برگ را به طور متوالی می تواند کپی کند.

حداکثر ظرفیت کپی توشیبا ۱۶۶


یکی از قابلیت‌های این دستگاه که آن را نسبت‌ به سایر محصولات مشابه متمایز کرده‌ است، ظرفیت دستگاه سینی آن است که ۳۵۰ برگ می‌باشد و سینی خروجی آن گاهی تا ۱۰۰ برگ را نیز در خود نگه می‌ دارد.
این قابلیت برای شرکت‌ های بزرگ که نیاز به سرعت زیاد در کار دارند و حجم کار آن‌ها نیز زیاد می‌باشد بازدهی بسیار خوبی را به همراه دارد.

این ویژگی باعث می‌شود که استفاده از این محصول بسیار آسان باشد و باعث صرفه‌جویی در وقت و زمان کاربران شود.
فروش کپی توشیبا در دو نوع تک کاره و چندکاره انجام می‌شود که این دستگاه در وزن و اندازه و انواع مختلفی از طریق نمایندگی‌های آن بفروش می‌رسد و سری‌های جدید تولید شده این محصول، هم کاغذهای A3 و هم A4 را پشتیبانی می‌کند و قابلیت اسکن دورو و قابلیت اتصال به شبکه را دارد.

قبل‌ از سفارش کپی۱۶۶ بهتر است که با مشخصات فنی و عملکرد این دستگاه آشنا شوید تا به‌خوبی با نحوه کارکرد آن آشنایی لازم را داشته باشید و در کل دستگاهی را خریداری کنید که مطابق میل شما باشد و انتظارات و خواسته های شما را به خوبی برآورده کند تا در زمان کوتاهی مجددا نیاز به خرید دستگاه دیکر نداشته باشید.

مدل‌های جدید این دستگاه برای کسب‌ وکارهای بزرگ نیز بسیار کاربرد دارد و چاپ لیزری را با کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌دهد. در زمینه راه اندازی این دستگاه بهتر است که از افراد متخصص کمک بگیرید.

سفارش خرید کپی توشیبا ۱۶۶

سفارش خرید کپی توشیبا ۱۶۶ برای این که بتوانید به آسانی و بدون هیچ زحمتی کپی توشیبا ای استادیو را سفارش دهید باید با کارشناسانی که در نمایندگی توشیبا هستند تماس بگیرید و از قیمت محصولات مختلف این برند مطلع شوید.
مجموعه ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان این محصول است که امکان خرید آن را به صورت حضوری و آنلاین فراهم نموده است و شما می توانید به آسانی این خرید را انجام دهید.

بهترین راه خرید غیرحضوری و مستقیم از فروشندگان این کالا می‌باشد که علاوه‌ بر این‌ که نقش واسطه‌ها حذف می‌شود، می‌توانید یک کالای باکیفیت را با هزینه بسیار مناسب تهیه نمایید.
همچنین این نمایندگی‌ها خدمات پس‌از فروش نیز دارند که در صورت به وجود آمدن مشکل در دستگاه می‌توانید با آن‌ها تماس گرفته و مشکل خود را با آن‌ها درمیان بگذارید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید