مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کاربردی پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰نکات طلایی خرید پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰قیمت پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

دستگاه های چاپگر یا پرینتر انواع و اقسام گوناگونی دارند که در این مطلب در مورد پرینتر رنگی صحبت خواهیم کرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی فروشنده پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ بپردازیم که این محصول را با قیمتی بی نظیر و کیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه می نماید.
همچنین در این مطلب به موضوعاتی نظیر فروش پرینتر رنگی، قیمت پرینتر اچ پی و پرینتر رنگی استوک خواهیم پرداخت. در ادامه، نخست ویژگی های کاربردی پرینتر رنگی را مورد بررسی قرار می دهیم و سپس نکات طلایی خرید پرینتر رنگی و قیمت این دستگاه را از نظر می گذرانیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های کاربردی پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

دستگاه های چاپگر و پرینتر از نظر کاربرد، چاپ سیاه سفید یا رنگی و همچنین برند تولید کننده و توانایی چاپ متوالی و یا نوع و شیوه پرینت کردن با یکدیگر تفاوت های عمده و اساسی دارند.
برخی از پرینترها، پرینترهای صنعتی و برخی دیگر پرینترهای اداری و خانگی هستند. پرینترهای صنعتی اغلب لیزری بوده و هم به صورت سیاه و سفید و هم به صورت رنگی انواع و اقسام ورقه های A4، A3 و حتی پوستر و هر فایل دیگری را به چاپ می رسانند.

مهم ترین و معروف ترین و در عین حال با کیفیت ترین دستگاه های چاپگر موجود در بازار اعم از صنعتی و خانگی، پرینترهای اچ پی هستند که خود انواع و اقسام مختلفی از نظر مدل و عملکرد دارند.
یکی از پرینترهای اچ پی که موضوع بحث این مقاله است، پرینتر رنگی اچ پی مدل ۵۵۵۰ می باشد که در ادامه مشخصه ها و ویژگی های کاربردی آن به صورت خلاصه بررسی می شود.

پرینتر رنگی اچ پی مدل ۵۵۵۰ یکی از پر کاربرد ترین پرینترهای تک کاره لیزری به شمار می ‌رود که به‌ دلیل مجهز بودن به تکنولوژی لیزر و همچنین قابلیت چاپ ۲۸ برگ در دقیقه، در اداره‌ ها، بانک ‌ها و نظایر آن ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
این پرینتر دارای یک سینی می باشد که قابلیت قرارگیری ۶۰۰ برگ در آن وجود دارد. افزون بر آن چه گفته شد، یکی دیگر از ویژگی ‌های این دستگاه این است که چاپ بر روی پاکت نامه نیز می‌ تواند توسط آن انجام شود.

نکات طلایی خرید پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

هنگام خرید پرینتر رنگی اچ پی مدل ۵۵۵۰ لازم است به چند نکته توجه شود. ابتدا ابعاد این پرینتر بایستی مد نظر قرار گیرد که در واقع بهتر است فضایی که برای آن در نظر گرفته شده به گونه ‌ای باشد که سینی دستگاه به راحتی باز شود و کاغذ های مورد نیاز به راحتی در سینی قرار گیرند و بدون آن که به جایی گیر کند یا کمبود فضا برای چاپ کردن وجود داشته باشد، عملیات چاپ و پرینت انجام شود. لذا سایز این پرینتر و مکان قرار گیری این دستگاه بسیار مهم تلقی می شود.

نکته دیگر، قیمت این پرینتر است که با توجه به قیمت آن، بایستی بودجه ‌ای که برای آن تخصیص داده می ‌شود نیز متناسب با قیمت و عملکرد و نیاز استفاده کننده از این دستگاه باشد.
در حقیقت، قبل از آن که اقدام به خرید این دستگاه پرینت نمایید، بایستی ابتدا ویژگی ‌های آن را مد نظر قرار داده و سپس تصمیم بگیرید که آیا این پرینتر نیاز افرادی که قصد دارند از آن استفاده کنند را تأمین می‌ کند یا خیر.

قیمت پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

قیمت پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

جهت استعلام از آخرین و به روز ترین قیمت پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ لازم است به فروشگاه های عرضه کننده انواع دستگاه های چاپگر و همچنین برخی از فروشگاه هایی که انواع و اقسام ملزومات صنعتی، اداری و خانگی را در اختیار قرار می ‌دهند مراجعه کنید و به مشخصات این پرینتر و قیمت آن توجه نمایید. شما می توانید برای دریافت هر گونه اطلاعات تکمیلی در مورد مشخصات و قیمت های به روز انواع پرینتر، با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید