مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی کپی استوک توشیبا۴۵۷

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا ۴۵۷توزیع کنندگان دستگاه کپی توشیبا۴۵۷

کپی توشیبا۴۵۷ یکی از باکیفیت ترین دستگاه های کپی بوده که برای مصارف اداری مناسب می باشد.همچنین این دستگاه چند کاره بوده و از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. لذا تولیدکنندگان علاوه بر تولید محصولات درجه یک ، همواره به صورت مستقیم اقدام به عمده فروشی کپی توشیبا کرده و آن را با قیمت بسیار مناسب در دسترس خریداران قرار می دهند.

بنابراین خریداران می‌توانند از طریق راه های ارتباطی مستقیم به راحتی تعداد مورد نیاز از این محصول را سفارش داده و با نازلترین قیمت خریداری نمایند.

عمده فروشی کپی توشیبا۴۵۷

مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا ۴۵۷

مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا 457 همانطور که گفته شد دستگاه کپی توشیبا ۴۷۵ یکی از بهترین دستگاه های کپی بوده که چند کاره می باشد.این دستگاه عمل چاپ را به صورت رنگی انجام نداده بلکه دارای کنسول سیاه و سفید بوده و علاوه بر کار کپی پرینت ،اسکن و فکس را نیز انجام می دهد. .به همین دلیل خریداری این محصول از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و کم مصرف می باشد.

همچنین فقط برای مصارف اداری مناسب بوده و این چهار کار را به سرعت و به دفعات زیاد و باکیفیت عالی انجام می دهد.ضمنا بسیار قدرتمند بوده و قابلیت چاپ با دقت بسیار بالا و دو رو و همینطور استفاده از کاغذ هایی با سایز A3 , A4 ,A5 را دارد.یکی دیگر از مشخصات فنی آن داشتن توانایی بالا در بزرگ نمایی تصاویر یا متون می باشد.

لازم به ذکر است که محصول مورد نظر به ۲۰ ثانیه زمان برای گرم شدن نیاز دارد و قادر به چاپ ۴۵ برگ در دقیقه را دارد.

توزیع کنندگان دستگاه کپی توشیبا۴۵۷

توزیع کنندگان دستگاه کپی توشیبا۴۵۷ امروزه تولید انواع دستگاه کپی از قبیل کپی توشیبا ۴۵۷ براساس نیاز بازار صورت گرفته و عرضه آن به روش های گوناگون انجام می شود.تولیدکنندگان با تولید با کیفیت دستگاه کپی توشیبا ۴۷۵ با استفاده از بهترین مواد اولیه همواره سعی در فروش بالاتر و جلب رضایت مشتریان را دارند.

توزیع کنندگان نیز برای توزیع کپی توشیبا ۴۵۷ از روشهای مستقیم و بدون واسطه استفاده کرده و این محصول را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند. آن ها همچنین علاوه بر پخش کپی توشیبا ۴۵۷ به صورت جزئی این محصول را به صورت عمده نیز پخش می کنند.

بدین ترتیب خریداران با مراجعه حضوری به تولیدی ها یا مراکز پخش در سطح شهر و یا حتی از طریق فروشگاه اینترنتی به راحتی تعداد مورد نیاز از این محصول را سفارش داده و با تخفیفات ویژه خریداری می نمایند.

لازم به ذکر است که خرید سریع و آسان آنلاین به علت صرفه جویی در زمان و هزینه ها به عنوان بهترین روش خرید شناخته شده و روز به روز در حال افزایش است.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید