مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ دست دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره پرینتر اچ پی ۱۰۰۶نوع عملکرد پرینتر اچ پی ۱۰۰۶قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۰۰۶

پرینتر جزو دستگاه های لازم و ضروری در بسیاری از ادارات و شرکت های مختلف می باشد و به همین علت نمونه های دست دوم آن نیز با کیفیت عالی و با قیمت های مختلف و مناسبی به فروش می رسند. عرضه پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ دست دوم توسط واحد فروش این محصول انجام می گیرد و شما می توانید برای اطلاع از قیمت های به روز آن ها، با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

عرضه مستقیم پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ دست دوم

اطلاعاتی درباره پرینتر اچ پی ۱۰۰۶

اطلاعاتی درباره پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ پرینتر به نوعی دستگاه گفته می‌ شود که قادر است انواع پروژه ها، پایان نامه ها و موارد مختلف دیگر را پرینت گرفته و در اختیار متقاضیان قرار دهد.‌ این دستگاه دارای برند های مختلف با اندازه های گوناگون می باشد. یکی از نمونه‌دهای این محصولات، پرینتر اچ پی است که بر حسب اندازه و ساختاری که دارد با مدل‌ های مختلف عرضه می شود.
پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ یکی از نمونه‌ هایی می باشد که با توجه به کاربردی که در بسیاری از ادارات، دانشگاه ها، مراکز مختلف و غیره به نمایش گذاشته است، از بازار فروش خوبی برخوردار می باشد. در زیر به برخی از ویژگی های این محصول اشاره می کنیم:

  • این محصول دارای ابعاد و اندازه کوچک و مناسبی می باشد که از قابلیت حمل و جابجایی ساده و راحتی برخوردار است.
  • بر خلاف نمونه های دیگر قادر به پرینت دورو نمی باشد و تنها به صورت یک طرفه فایل ها را پرینت گرفته و در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • از رزولیشن بالایی برخوردار می باشد و با بهترین کیفیت پرینت می گیرد.
  • از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد و جزو برندهای درجه یک موجود در بازار به شمار می‌ رود.
  • نوع کاغذی که برای این پرینتر مناسب می باشد A4 بوده که به صورت مستقیم در اختیار دستگاه قرار می گیرد.
  • حافظه این نمونه پرینتر در حدود ۸ مگابایت می باشد که مناسب می باشد.
  • این نمونه پرینتر به صورت لیزری طراحی شده است و جزو نمونه های درجه یک در بازار محسوب می‌ شود.

نوع عملکرد پرینتر اچ پی ۱۰۰۶

نوع عملکرد پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ پرینتر از جمله دستگاه های لازم و ضروری در مراکز مختلف می باشد که برای پرینت و کپی کردن مدارک و بسیاری از موارد مختلف قابل استفاده است و همه ما کم و بیش با این دستگاه آشنا بوده و به آن نیاز داریم. پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ به صورت مستقیم به کامپیوتر یا لپتاپ وصل می شود و قادر به پرینت گرفتن انواع دیتا و داده های مختلف می باشد.

نحوه عملکرد پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ بسیار ساده و راحت است؛ به نحوی که با انتخاب نوع پرینتر از طریق کامپیوتر می توان فایل های درخواستی را به منبع تغذیه پرینتر ارسال کرده و آنها را پرینت نمایید. همانطور که گفته شد، این دستگاه با کاغذ A4 کار می کند و ظرفیت سینی آن در حدود ۱۶۰ برگ می باشد و قادر است تا در هر بار، تعداد ۱۶۰ برگ را پرینت کرده و در اختیار کاربر قرار دهد.

قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۰۰۶

قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۰۰۶ پرینتر اچ پی دست دوم به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارد توانسته است نیاز بسیاری از واحدهای مختلف را به خوبی برآورده نماید و از بازار فروش خوبی برخوردار گشته است و همین عامل سبب شده تا با قیمت و کیفیت های مختلفی خرید و فروش آن انجام شود. قیمت پرینتر ۱۰۰۶ علاوه بر کیفیت این محصول، به نحوه سفارش آن نیز بستگی دارد و هر چه پرینتر دارای مدل بالاتر و بهتری باشد و از لحاظ ظاهری سالم و دارای بدنه بدون خط و خش باشد، با قیمت بیشتری نیز در اختیار خریدار قرار می گیرد.

به طور کلی قیمت انواع پرینتر اچ پی را می‌ توانید از واحدهایی که در این زمینه خرید و فروش می‌ کنند دریافت نمایید چرا که نمونه های مختلف و متفاوتی از این دستگاه در این مراکز موجود می باشد که هر کدام از آن ها دارای قیمت های مختلفی می باشند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید