مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پرینتراستوک رنگی اچ پی ۴۵۲۵

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی دستگاه پرینتر رنگی اچ پی ۴۵۲۵بررسی نوع کارتریج پرینتر رنگی اچ پی ۴۵۲۵مرکز سفارش پرینتر رنگی اچ پی ۴۵۲۵

عرضه مستقیم پرینتر رنگی اچ پی ۴۵۲۵ در فروشگاه‌های مستقیم عرضه محصولات کامپیوتری و اداری و یا توسط نمایندگی‌های مجاز پرینتر در ایران انجام می‌شود.
با توجه به کیفیتی که این دستگاه پرینتر رنگی دارد، معمولاً میزان سفارش پرینتر اچ‌ پی در این مراکز بسیار بالا است.
این محصولات کاربرد های زیادی در مدارس، اداره‌ها و بانک‌ها دارند و به علت چاپ صفحات رنگی، این کپی‌ها کارایی بیشتری نسبت‌ به چاپ سیاه و سفید دارند.
شما می توانید برای اطلاع از شرایط ویژه خرید این محصولات از مجموعه ما، با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

مشخصات کلی دستگاه پرینتر رنگی اچ پی ۴۵۲۵

مشخصات کلی دستگاه پرینتر رنگی این می‌ باشد که این دستگاه به‌ علت اندازه و شکل مناسبی که دارد، جای زیادی را در ادارات اشغال نمی کند و به سادگی قابل جابجایی است.  این دستگاه می‌تواند جایگزین خوبی برای بعضی از پرینترهای سیاه و سفید باشد.
این دستگاه دارای حافظه داخلی و تعداد چهار عدد کارتریج می‌باشد و صفحه نمایش ال‌ سی‌ دی دارد .سایز کاغذ مورد استفاده توسط آن نیز متفاوت می باشد و تعداد زیادی از کاغذ ها را پشتیبانی می کند. این دستگاه قابلیت استفاده در ادارات و منازل را دارا می‌باشد .

این دستگاه چاپ می‌تواند با یک کابل به کامپیوتر وصل شود. مدل های پرینتر اچ پی جزو پرتقاضاترین پرینتر ها در بازار های داخلی و خارجی است. تکنولوژی چاپ به کار رفته در این محصول از نوع لیزری می باشد که یکی از جدیدترین فناوری های چاپ است و با استفاده از قطعات تونر و درام و فیلم فیوزینگ، چاپ بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد.

وزن این محصول ۴۴ کیلوگرم است و سرعت چاپ بالایی دارد به صورتی که می تواند در هر دقیقه، ۳۵ پرینت رنگی را تحویل دهد. همچنین این دستگاه توانایی چاپ ماهانه ۱۲۰ هزار برگه را دارد که میزان قابل توجهی می باشد.

بررسی نوع کارتریج پرینتر رنگی اچ پی ۴۵۲۵

بررسی نوع کارتریج پرینتر رنگی اچ‌پی جزو اولویت‌های اصلی کاربران این پرینتر می‌باشد. یعنی کسانی که این دستگاه را خریداری می‌کنند اول باید با نوع کارتریج های آن آشنایی کامل داشته باشد چون این کارتریج ها رنگی می‌باشد.

این دستگاه دارای یک کارتریج مشکی، دو کارتریج قرمز، یک کارتریج آبی و یک کارتریج زرد می باشد که این کارتریج ها کارکردهای زیادی دارند. ظرفیت پرینت کارتریج مشکی این محصول ۸۵۰۰ برگ می باشد و این ظرفیت برای کارتیج رنگی، ۱۱۰۰۰ برگ است. نوع کارتریج این محصول نیز HP 263A-262A-261A-260A toner Cartridge می باشد.

می‌توان انواع کارتریج های این محصول را شارژ کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد. تنها مشکلی که می‌تواند داشته باشد شارژ کارتریج های رنگی در بازار است که قیمت بسیار بالایی دارد در واقع دو برابر نوع سیاه وسفید آن است.

مرکز سفارش پرینتر رنگی اچ پی ۴۵۲۵

سفارش و توزیع محصول پرینتر رنگی ۴۵۲۵ که یکی از پرفروش‌ترین محصولات در مجموعه ما می باشد، توسط فروشگاه ما با قیمت های بسیار مناسب انجام می شود.
این پرینتر به‌ خاطر قابلیت‌ های زیا و چاپ رنگی که دارد، جزو محصولاتی است که بسیار پرکاربرد می‌باشد و در بازار عرضه و تقاضا به‌ عنوان یکی از پر فروش‌ ترین محصولات می‌باشد.
چون امروزه بیشتر مدارس و ادارات برای عرضه کاغذ های رنگی خود به پرینتر های رنگی احتیاج دارند، به‌همین خاطر بازار عرضه و تقاضای آن مشتریان زیادی دارد و اکثر خریداران سعی در خریدن این محصول می‌نمایند و نمایندگی‌های آن هم اقدام به فروش آن به‌صورت عمده و کلی می‌کنند.
خریداران سعی می‌کنند که به نمایندگی‌ های معتبر این پرینتر مراجعه کنند و آن را خریداری نمایند. مجموعه ما عرضه پرینتر رنگی را به صورت گسترده ای انجام می دهد و شما می توانید برای سفارش پرینتر اچ پی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پس از ثبت سفارش، این محصول در بسته بندی هایی محکم و استاندارد و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید