مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه دستگاه فتوکپی استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد مصرف دستگاه فتوکپی اصلخرید انواع دستگاه فتوکپی استوک اروپا

دستگاه فتوکپی استوک اروپا به دستگاهی گفته می‌شود که کار فتوکپی را انجام می‌دهد،این دستگاه کار فتوکپی و پرینت را بسیار دقیق و با کیفیت انجام می دهد. انواع مختلف دستگاه کپی در بازار وجود دارد اما این نوع دستگاه بسیار حساس و مناسب برای استفاده انواع  کارها می باشد. ما در اینجا میخواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که فروش این دستگاه فتوکپی استوک اروپا را به شما ارائه می دهد.شما می توانید این دستگاه با کیفیت را از این مرکز خریداری کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که دستگاهی با کیفیت را خریده اید.

عرضه دستگاه فتوکپی استوک اروپا

موارد مصرف دستگاه فتوکپی اصل

موارد مصرف دستگاه فتوکپی اصل

 با در نظر گرفتن مزایایی برای خود می توانیم دستگاه کپی مناسب خود را تهیه کنیم ،اینکه این دستگاه چه تعداد کپی در هفته و ماه می تواند انجام دهد ،چاپ آن رنگی است یا سیاه و سفید ، اندازه کاغذ مصرفی در این دستگاه چقدر است ویا چه امکاناتی دارد بسته به نوع مصرف ما متغیر است .

دستگاه کپی اصل دارای اجزایی است مانند :کاغذ کش ،فیوزینگ ،مین برد ، پاور ،داکتر بلید ،درام ،ADF هیتر است . که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم ؛

کاغذ کش : قطعه ای مکانیکی است که باعث حرکت کاغذ می شود .در فرایند ورود و خروج ، کاغذ کش ورودی کاغذ را به داخل دستگاه می کشد و کاغذ کش میانی آن را به سمت فیوزینگ می برد بعد از انجام تونر ریزی ،کاغذ کش خارجی برگه را به بیرون دستگاه هدایت می کند.

پاور :این قطعه وظایف مهمی در این محصول دارد ، مهمترین نقش آن ،کنترل ولتاز برق است .اگر برق ورودی به دستگاه مناسب نباشد آثار مخربی بر روی دستگاه باقی می گذارد .

درام :قلب دستگاه کپی نامیده می شود .این قسمت استوانه ای پوشیده شده از ماده هادی نور است .

اگر به این موارد دقت کنیم و در هنگام خرید دستگاه با استفاده از نظر کارشناسان فروش ، این محصول را خریداری کنیم ، دیگر نگرانی از  نظر تقلبی بودن آن نداریم .

خرید انواع دستگاه فتوکپی استوک اروپا

خرید انواع دستگاه فتوکپی استوک اروپا

فروش دستگاه فتوکپی استوک اروپا در این سایت به صورت عمده در حال انجام می باشد   افرادی که نیاز به دستگاه چاپ دارند می توانند با خرید این محصول ،به روند کار خود سرعت ببخشند و همچنین کار با کیفیتی را دریافت کنند.  پیشنهاد می کنیم که این دستگاه باکیفیت را خریداری کنید و تجربه ی مطلوبی از کار با آن را تجربه کنید. فروش این دستگاه به صورت عمده باقیمتی مناسب تر به دلیل نبودن واسطه در این سایت در حال انجام می باشد و همچنین توزیع  این دستگاه به تمام نقاط کشور از طرق این سایت انجام می‌شود.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید