مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تعمیر کننده دستگاه فتوکپی استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با قطعات دستگاه فتوکپی استوک اروپاصادرات دستگاه فتوکپی استوک اروپا

صادرکننده دستگاه فتوکپی استوک اروپایی امروزه این دستگاه را با دارا بودن گاراتنی چند ساله به روش‌های مختلف توسط تاجران ماهر به بهترین شکل به کشورهای مختلف صادر می کند که این امر یک فعالیت پرسود و پر و پیمان برای اقتصاد کشور محسوب می شود. این دستگاه ها از پیشرفته‌ترین نوع این محصولات به شمار می‌آیند که از عملکرد مناسبی برخوردار هستند و کارایی مورد توجهی دارند . به دلیل مناسب بودن این نوع از دستگاه کپی در مواردی مانند هزینه و یا نوع مدل دستگاه ، امروزه کاربران زیادی به آن علاقه مند شده اند که این امر سبب فروش بالای این محصول گردیده است.

آشنایی با قطعات دستگاه فتوکپی استوک اروپا

شاید تصور کنید که دستگاه استوک به درد نمیخورد ولی سخت در اشتباه هستید ، درست است که این وسیله دست دوم است اما کارایی در حد نو برای شما دارد همینطور شما میتوانید با توجه به این که کارایی کمتری داشته است از سلامت دستگاه مطمئن شوید ،در هنگام خرید این محصولات بهتر است بدانید که به هنگام تعمیر سعی شده است با تعویض قطعات و به کار گیری تکنولوژی های به روز سبب ارتقاء این محصول شده ایم تا باعث رضایتمندی شما از خرید آن شویم .

دستگاه کپی استوک دارای قطعاتی است که شامل :درام ،اسکنر ،تونر ، پودر سنگین یا دولوپر ،کاغذ کش ،ترانسفر ،هیتر ،برد پاور میباشد .در اینجا به توضیحی کوتاه در رابطه با این قطعات میپردازیم .

درام قطعه ای است که انتقال تصاویر بر روی کاغذ را انجام میدهد .با انتقال اطلاعات به حافظه دستگاه اسکنر ، آنها را اسکن می کند .شاید بشود به تونر ، به عنوان سوخت دستگاه نگاه کرد .پودر سنگین کارش نگه داشتن تونر توسط بار الکتریکی که ایجاد می کند بر روی درام است .ارسال کاغذ از جایگاه قرارگیری کاغذ ها به داخل توسط کاغذ کش انجام می پذیرد .بعد از آن ترانسفر کاغذ را به زیر درام انتقال میدهد ، نقش هیتر در دستگاه پودر را با استفاده از گرما بر روی کاغذ مستحکم می کند .و در اخر برد پاور که مسئولیت برق رسانی به دستگاه برای انجام فعالیت های خود را دارد .

صادرات دستگاه فتوکپی استوک اروپا

صادرا ت دستگاه کپی است وک اروپا امروزه به بهترین شکل در حال انجام است ، در این راستا خریداران با در نظر داشتن موارد زیر می توانند خریدی با کیفیت را تجربه کنند .با مراجعه به مراکز معتبر ضمانت محصول خود را تضمین کنند .به هنگام تهیه از فروشنده بخواهید دستگاه را برای شما چک کند ،دقت داشته باشید تمامی قطعات را به خوبی وارسی کنید.

دستگاه کپی استوک اروپا بااستفاده از تکنسین های مجرب در تعمیر و بازبینی به سرویس محصولات خود میپردازد ، با بررسی های لازم و ایجاد نیاز در بازار صادرات محصولات خود را انجام میدهد .

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید