مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه پرینتر اچ پی ۲۰۳۵استوک

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرینتر اچ پی ۲۰۳۵ دارای فناوری چاپ لیزریراهنمای خرید پرینتر اچ پی ۲۰۳۵سفارش مستقیم پرینتر اچ پی ۲۰۳۵

عرضه پرینتر اچ پی ۲۰۳۵ که جزو مدل‌ های باکیفیت و قدرتمند این شرکت می‌باشد توسط فروشندگان محصولات و لوازم کامپیوتری انجام می‌شود.
این دستگاه به چاپ لیزری مجهز می‌باشد و با توجه به کارایی خوبی که دارد برای کارمندانی که در محیط‌ های اداری حجم کاری سنگینی دارند بسیار مناسب می‌باشد.
مزیت و برتری این دستگاه بر سایر دستگاه‌ها این می‌باشد که دارای سرعت و کیفیت بسیار بالایی می‌باشد و ابعاد متناسبی دارد.
مجموعه ما یکی از عرضه کنندگان این محصول به صورت استوک می باشد که آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا در اختیار خریداران قرار می دهد.

شرکت عرضه پرینتر اچ پی ۲۰۳۵

پرینتر اچ پی ۲۰۳۵ دارای فناوری چاپ لیزری

پرینتر اچ پی ۲۰۳۵ دارای فناوری چاپ لیزری پرینتر اچ پی ۲۰۳۵ دارای فناوری چاپ لیزری می باشد که این دستگاه را در بین سایر محصولات متمایز کرده است و اسناد را به وسیله تونر کارتریج های لیزری چاپ می کند و به آسانی در اختیار شما قرار می دهد.

از ویژگی های نوع لیزری این دستگاه این می باشد که یک پرینتر تک رنگ به حساب می آید و اسناد را تنها با رنگ مشکی به چاپ خواهد رساند.
نکته قابل ذکر دیگر در مورد این محصول این می باشد که قدرت پردازش آن بسبار بالا است و برای این که دیتا و اطلاعات را پردازش کند از فرکانس ۲۶۶ مگاهرتز استفاده می کند و حداکثر در هر دقیقه ۳۰ برگ را چاپ می نماید.

وضوح و کیفیت اسناد چاپ شده نیز dpi ۶۰۰×۶۰۰ می باشد. تونر کارتریج استفاده شده برای این دستگاه می تواند ۲۵۰۰ برگ را پرینت نماید که مقدار قابل توجهی می باشد.
درگاه های ارتباطی نیز در بدنه مقاوم این پرینتر قرار گرفته و حافظه داخلی آن ۱۶ مگابایت ظرفیت دارد.

راهنمای خرید پرینتر اچ پی ۲۰۳۵

راهنما خرید پرینتر اچ پی ۲۰۳۵ قبل از خرید این دستگاه لازم است که خریدار از خود بپرسد که چه نوع دستگاهی را مایل است که بخرد و چه انتظاری از دستگاه مورد نظر دارد.
به طور مثال برای افرادی که برای مصارف خانگی قصد تهیه این پرینتر را دارند و حجم کاری آن ها کم می باشد می توانند مدلی از این محصول را تهیه کنند که ظرفیت حافظه، وزن و پردازش آن نیز کم باشد.

در مقابل افرادی نیز هستند که برای کارهای اداری خود در واحد های سازمانی و برای راحتی کار و صرفه جویی در زمان خود قصد می کنند که این دستگاه را تهیه کنند تا بار کاری خود را در طول روز کمتر کنند.
برای این افراد بهتر است نوع پرینتر اچ پی ۲۰۳۵ تهیه را تهیه کنند که دارای بهترین امکانات و قابلیت ها در کنار وزن متعادل آن می باشد.
همچنین این دستگاه فضای کمی را اشغال می کند و برای کسانی که اتاق کوچکی را برای این کار اختصاص داده اند بسیار مناسب می باشد و خرید آن بهترین گزینه می باشد.

پرینتر اچ پی استوک نوع دیگر از محصولات تولید شده این شرکت می باشد که تکنولوژی پرینت آن مانند مدل قبلی لیزری است و برگه های کاغذ را تا ابعاد A۴ پشتیبانی می کند و کاربری آن به صورت تک کاره می باشد و قابلیت تغذیه خودکار را ندارد.

سفارش مستقیم پرینتر اچ پی ۲۰۳۵

سفارش مستقیم پرینتر اچ پی ۲۰۳۵ جهت سفارش پرینتر ۲۰۳۵ که یک چاپگر بسیار پر فایده و کاربردی از نظر متقاضیان می باشد و افراد می توانند مدت طولانی از آن بدون هیچ مشکلی استفاده نمایند،.
شما می توانید به معتبرترین فروشندگان محصولات و ماشین آلات اداری در بازار مراجعه کنید و یا از طریق سایت های اینترنتی از قیمت آن ها مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

در طی سالیان گذشته این دستگاه توانسته است با توجه به سرعت و کیفیت چاپ قابل قبول خود نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند و هر کسی که قصد خرید چاپگری با کارایی زیاد را دارد برای تهیه آن اقدام می کند.
شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت های به روز و مشخصات انواع دستگاه پرینتر، با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید