مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تعمیر کپی توشیبا۴۵۷ چهارکاره

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کپی توشیبا۴۵۷اهمیت استفاده کپی توشیبا۴۵۷ چهار کارهقیمت بهترین کپی توشیبا۴۵۷

شرکت توشیبا یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید دستگاه کپی جهار کاره است. این شرکت توانسته است چهار دستگاه کپی، پرینت، اسکن و فکس را در دستگاه کپی ۴۵۷ جای دهد. این شرکت که یک شرکت ژاپنی است، نمایندگی فروش این دستگاه را در کشورهای مختلف، به مراکز معتبری سپرده است. شرکت توزیع کپی توشیبا۴۵۷ در واقع نماینده فروش و خدمات پس ار فروش این دستگاه در کشور ما است. خریداران عمده و جزء با مراجعه به مراکز توزیع این دستگاه می توانند با اطمینان خاطر بیشتری این محصول را خریداری نموده و از خدماتی مانند ضمانت نامه، گارانتی، نصب و راه اندازی اولیه این دستگاه همچنین خدمات پس از فروش آن بهره مند شوند.

اطلاعاتی درباره کپی توشیبا۴۵۷

همانطور که اشاره شد کپی توشیبا یک دستگاه چند منظوره در ابعاد خاص است که فضای زیادی را اشغال نکرده و در ادارات و شرکت های شلوغ می تواند سرعت و دقت کار را به میزان قابل توجهی بالا برد. بهتر است قبل از خرید این محصول تا حدودی با ویژگی و مشخصات این دستگاه و آپشن های نصب شده روی آن آشنا شوید. برای راه اندازی و گرم کردن این دستگاه به زمانی حدود ۲۰ ثانیه نیاز داریم. پس از ۴ ثانیه اولین برگه چاپ شده را می توان از کپی توشیبا تحویل گرفت.

سرعت کار با این دستگاه در حدی است که می تواند ۴۵ برگه A4 و ۲۵ برگه A3 را در یک دقیقه کپی کند. در صورتی که بخواهیم برگه ها را به صورت متوالی کپی کنیم، این دستگاه می تواند ۹۹۹ برگه را کپی کند. دستگاه کپی توشیبا۴۵۷ قابلیت بزرگنمایی و کوچک کردن متن و تصاویر را نیز دارد. وضوح تصاویر در کپی توشیبا در حد بسیار بالایی است. کپی ۴۵۷ مجهز به صفحه نمایشی است که کاربر می تواند عملیات چهار گانه را با کمک این صفحه نمایش به طور همزمان اجرا کند.‌ حافظه داخلی ۳۲۰ گیگابایتی و حافظه رم ۲ گیگابایت از مزیت های دیگر کپی توشیبا است. این محصول دارای مخزن یا سینی نگهدارنده ۵۵۰ برگه کاغذ است. قابلیت چاپ همزمان دورو کاغذ از ویژگی دیگر دستگاه کپی توشیبا می باشد.

اهمیت استفاده کپی توشیبا۴۵۷ چهار کاره

استفاده از چهار دستگاه پرینت، چاپ، فکس و اسکن در یک محیط اداری و کاری فضای زیادی را اشغال کرده و سرعت کار تا حدودی پایین می آید. گاهی برای بکار گیری و استفاده از این دستگاه ها از چهار کاربر نیز استفاده می شود. خرید هر کدام از این دستگاه ها، هزینه مضاعفی را بر خریدار تحمیل می کند. کپی توشیبا ۴۵۷ به صورت یک کنسول سیاه و سفید در ابعاد نه چندان بزرگ و با وزنی حدود ۵۸ کیلو گرم با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و در قالب یک دستگاه به بازار فروش عرضه شده است. با خرید این کپی چهار کاره شما تنها برای خرید یک دستگاه هزینه خواهید کرد و این از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود.

قیمت بهترین کپی توشیبا۴۵۷

کپی توشیبا چهارکاره را می توان به صورت اکبند و نو یا دست دوم در بازار فروش پیدا کرد. طبیعی است که قیمت کپی ۴۵۷ نو با قیمت کپی دست دوم تفاوت فاحشی دارد. اگر می خواهید تا چندین سال با این دستگاه بدون دغدغه کار کنید، بهتر است کپی توشیبا را به صورت اکبند و از مراکز معتبر خریداری نمایید. طبیعی است که‌ واسطه های بازار فروش کپی توشیبا، این محصول را با چندین برابر قیمت واقعی در معرض فروش قرار می دهند.

خرید مستقیم و بدون واسطه کپی۴۵۷ از طریق نمایندگی های فروش این محصول، موجب خواهد شد خریداران عمده و جزء، کپی توشیبا را با حداقل قیمت خریداری نمایند. البته خرید اینترنتی این محصول نیز امکان‌پذیر است. شما بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی می توانید کپی توشیبا را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید