مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش پرینتر اچ پی ۱۰۲۵ دست دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی پرینتر اچ پی ۱۰۲۰قیمت ویژه پرینتر اچ پی ۱۰۲۵استوک اروپا

پرینتر یکی از وسایل پر کاربرد در دنیای امروزی است که امروزه در مدل ها و برند های مختلفی تولید می شوند و وجود آنها در بسیاری از اماکن ضروری می باشد. برای ثبت سفارش پرینتر اچ پی ۱۰۲۵ با برند های معتبر از طریق این سایت می توانید اقدام کنید و ضمن خرید بهترین پرینتر ها کمترین بها را بابت آنها پرداخت کنید. این وسایل کارایی بسیار خوبی دارند و با خرید آنها یقینا احساس رضایت خواهید کرد.

 

مشخصات فنی پرینتر اچ پی ۱۰۲۰

پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ نوعی پرینترکوچک و پیشرفته است که قابلیت چاپ به صورت یک رو را دارا می باشد و استفاده از آن دارای مزایایی می باشد؛ به همین دلیل به عنوان یکی از پیشرفته ترین دستگاه های کوچک اندازه شناخته می شود.

پرینتر های اچ پی در مدل ها و سایز های مختلفی تولید می شود که در صنعت های مختلف نیز کاربرد های گسترده دارد. استفاده از این وسایل دارای محدودیت هایی نیز می باشد اما در حالت کلی کارایی بسیار خوبی دارند و از آنها جهت انجام هر گونه از چاپ های لیزری روی کاغذ بسیار استفاده می شود. مشخصات فنی پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ عبارت است از:

  • پرینتر اچ پی دارای سرعت مناسبی در زمینه چاپ سیاه و سفید  دارد.
  • قابل استفاده برای هر نوع طرح می باشند.
  • استفاده از آنها سبب کاهش هزینه ها می شود.
  • کاهش تولید ضایعات در این نوع از چاپگر ها نیز از مزایای آن محسوب می شود.
  • کاهش هزینه های پرینت به علت مصرف کم تونر
  • کیفیت در چاپ و پرینت

قیمت ویژه پرینتر اچ پی ۱۰۲۵استوک اروپا

پرینتر ها انواع متنوعی دارند که هر کدام از آنها مشخصه های منحصر به فرد خود را دارند و به دلیل کاربرد فراوان و کمک هایی که در زندگی می کنند وجود آنها بسیار حائز اهمیت می باشد.

فروشنده برند های معتبری از این دستگاه ها را عرضه می کند که کارایی بسیار خوبی دارند و تکنولوژی های پیشرفته ای در آنها به کار رفته است؛ بنابراین کار پرینت را بدون نقص انجام می دهند. برای خرید هر مدل از این پرینتر ها خریداران از طریق این سایت می توانند اقدام کنند و نیاز های خود را به ثبت برسانند تا به طور تضمینی و در کوتاه ترین فاصله زمانی برای آنها ارسال شوند.

قیمت پرینتر اچ پی ۱۰۲۵ استوک در مقایسه با کارایی خوبی که دارند بسیار مناسب و ارزان می باشد؛ بنابراین خریداران با صرف هزینه های به صرفه و ارزان می توانند آنها را سفارش داده و خریداری کنند. امکان شارژ پرینتر اچ پی ۱۰۲۰ نیز برای خریداران از اقصی نقاط ایران وجود دارد و خریداران با هزینه های مناسب می توانند تعداد های مورد نیاز از آنها را خریداری کنند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید