مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش خرید کپی شارپ دست دوم مدل ۵۳۱۶

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجمالی کپی شارپ ۵۳۱۶مشخصات فنی کپی شارپ ۵۳۱۶عرضه مستقیم کپی شارپ ۵۳۱۶

کپی شارپ ۵۳۱۶ یکی از انواع دستگاه های فتوکپی موجود در بازار می باشد که به دلیل دارا بودن کیفیت بسیار بالا در اختیار خریداران مختلف قرار می‌گیرد و افراد مختلف آن را پسندیده و مورد استفاده قرار می دهند. برای سفارش خرید کپی شارپ مدل ۵۳۱۶ یکی از بهترین راه ها این است که محصول مورد نظر خود را از طریق روش های غیر حضوری سفارش دهید تا محصول با کیفیت بالاتر در اختیار شما قرار گیرد.

بررسی اجمالی کپی شارپ ۵۳۱۶

دستگاه کپی شارپ را می‌توان یکی از با کیفیت ترین انواع دستگاه های موجود در بازار دانست که در بازار امروز به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا شناخته شده است و به صورت کلی در دو رنگ سفید و مشکی در بازار قابلیت خریداری دارد. یکی از مهمترین مواردی که در بررسی اجمالی دستگاه کپی شارپ ۵۳۱۶ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این است که این محصول دارای رزولوشن بسیار بالایی می باشد و به صورت کلی دارای قدرت چاپ ۶۰۰ نقطه در یک سانتی متر است و به همین واسطه کیفیت تمامی موارد کپی گرفته شده با استفاده از آن بسیار بالا می باشد.

سینی که در قسمت زیرین دستگاه کپی شارپ واقع شده است می تواند در حدود ۲۵۰ عدد کاغذ را در خود جای دهد اما اگر به دنبال کیفیت بالاتر محصول هستید می توانید در حدود ۱۰۰ عدد کاغذ را در داخل آن بگذارید تا کیفیت محصول مورد نظر و همچنین میزان عملکرد آن تا حدود زیادی افزایش پیدا کند.

امروزه انواع متنوعی از دستگاه های کپی شارپ استوک در بازار موجود هستند که همانطور که از نامشان پیداست از انواع دست دوم می باشند که از کشورهای دیگر به کشور ایران وارد شده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل می‌توان گفت یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه کپی شارپ این است که به راحتی می توانید انواع ارزان قیمت تر آن دسترسی پیدا نمایید.

مشخصات فنی کپی شارپ ۵۳۱۶

دستگاه کپی شارپ ۵۳۱۶ در کنار دارا بودن کیفیت بسیار بالا دارای مشخصات فنی نیز هست که به بالاتر رفتن کیفیت محصول و میزان استفاده از آن کمک فراوانی می کند برخی از مشخصات فنی این محصول عبارتند از:

  • اندازه: این دستگاه یکی از انواع دستگاه هایی می باشد که در اندازه ۵۲ در ۵۵ در ۸۸ سانتیمتر در اختیار خریداران قرار گرفته است و به همین دلیل میزان جاگیری بسیار کمی در فضا دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند به همین دلیل می‌توان گفت این محصول کیفیت بالایی دارد و به راحتی در تمامی نقاط می‌توان از آن استفاده کرد.
  • توان چاپ: یکی دیگر از مشخصات فنی این دستگاه را می‌توان قدرت چاپ این محصول دانست که به صورت کلی به حدود ۱۶ برگ در دقیقه می‌رسد و سرعت نسبتاً بالایی دارد که در بین دستگاه های فتوکپی از جمله سرعت های متوسط به شمار می رود.
  • وزن: این دستگاه دارای وزن ۳۲ کیلوگرم می باشد که از جمله دستگاه های با وزن نسبتاً زیاد به شمار می رود به همین دلیل امکان حمل و نقل آن برای افراد مختلف آسان نیست و به راحتی قابلیت حمل و نقل ندارد.

عرضه مستقیم کپی شارپ ۵۳۱۶

عرضه کپی شارپ ۵۳۱۶ توسط مجموعه شهر کپی انجام می شود و این محصول با روش های عرضه مستقیم و غیر مستقیم در اختیار خریداران قرار می گیرد و به همین دلیل خریداران مختلف می توانند از روشهای متفاوتی برای خرید محصول مورد نظر خود استفاده کنند برای اطلاع از تخفیفات و شرایط ویژه فروش با ما در تماس باشید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی و قیمت روز این محصول با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در تماس باشید. برای سفارش کپی شارپ می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت اینترنتی ما با بهترین کیفیت ممکن سفارش دهید و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید