مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش خرید کپی دست دوم توشیبا۴۵۷

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی کپی توشیبا۴۵۷کپی توشیبا۴۵۷ پرکاربرد در محیط های اداریقیمت انواع کپی توشیبا۴۵۷

کپی توشیبا۴۵۷ نوعی دستگاه چهار کاره و مناسب ادارات، شرکت ها و بانک ها می باشد. این دستگاه که به صورت کنسول سیاه و سفید به بازار فروش ارائه می شود، به دلیل قابلیت ها و کارایی های چندگانه با استقبال زیادی در بازار فروش مواجه شده است. برای سفارش کپی توشیبا می توان به مراکزی که عرضه مستقیم این محصول را در انجام می دهند مراجعه کرد و این نمونه دستگاه کپی را ارزان تر از سایر بازارهای فروش خریداری نمود. اگر به دنبال خرید آسان و بدون دغدغه کپی توشیبا مدل ۴۵۷ هستید بهتر است به دنبال فروشگاه های اینترنتی باشید که در زمینه خرید و فروش آنلاین این محصول فعالیت می کنند.

سفارش خرید کپی توشیبا۴۵۷

مشخصات کلی کپی توشیبا۴۵۷

دستگاه کپی توشیبا ۴۵۷ یکی از بهترین و در عین حال سریعترین دستگاه های کپی است که همزمان می تواند کار کپی، پرینت، فکس و اسکن را انجام دهد. این دستگاه در عرض چند ثانیه گرم شده و آماده به کار می شود. پس از آماده سازی دستگاه تنها ۴ ثانیه لازم است که اولین کپی توسط این دستگاه آماده شود. دستگاه کپی توشیبا به طور متوالی می تواند ۹۹۹ برگ را کپی کند.

این دستگاه قادر است در یک دقیقه از ۴۵ برگ A4 و ۲۵ برگ A3 کپی بگیرد‌. دستگاه کپی توشیبا دارای حافظه ۳۲۰ کیگابایت است. این دستگاه دارای مانیتور کوچکی است که کاربر می تواند به راحتی از طریق آن عملیات کپی، اسکن، پرینت و فکس را اجرا کند. از مشخصات دیگر دستگاه کپی توشیبا می توان به قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی آن اشاره کرد. یکی از قابلیت های مهم کپی توشیبا ۴۵۷ امکان کپی دورو توسط این دستگاه می باشد.

کپی توشیبا۴۵۷ پرکاربرد در محیط های اداری

کپی توشیبا۴۵۷ پرکاربرد در محیط های اداری دستگاه کپی توشیبا دارای ابعاد مشخص اما وزن سنگینی است. بر همین اساس جابجایی این دستگاه مشکل بوده و گزینه مناسبی برای کار در منزل نمی باشد. استفاده از کپی توشیبا در ادارات شلوغ و پرتردد بسیار رایج است.. کپی توشیبا ۴۵۷ در واقع می تواند کار چهار دستگاه را در ادارات انجام دهد.

به جای اینکه چهار دستگاه در فضای اداری بکار گرفته شده و فضای زیادی را در ادارات اشغال کنند، یک دستگاه با اشغال فضای کوچکی در اداره همه وظایف آن چهار دستگاه را انجام می دهد. از سوی دیگر برای کار با آن چهار دستگاه شاید وجود چهار کاربر نیز لازم باشد. اما کپی توشیبا مدل ۴۵۷ فقط به کمک یک کاربر راه اندازی می شود. به کارگیری دستگاه کپی توشیبا سبب می شود که کار در ادارات و شرکت ها با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری صورت گیرد‌.

قیمت انواع کپی توشیبا۴۵۷

قیمت انواع کپی توشیبا۴۵۷ دستگاه کپی توشیبا را در بازار فروش می توان به صورت نو و آکبند یا دست دوم پیدا کرد. کپی توشیبا نو‌ معمولا قیمت بالایی دارد و خرید آن نیازمند هزینه بالایی است که گاهی برخی ادارات و شرکت ها نمی توانند این هزینه را متقبل شوند. کپی توشیبا دست دوم اگر چه قیمت مناسب تری دارد، اما در خرید آن باید جانب احتیاط را رعایت نمود و همه جوانب را سنجید.

ممکن است هزینه تعمیر یا تعویض قطعات آن هزینه بیشتری را نسبت به کپی توشیبا نو، بر شما تحمیل کند. البته ذکر این نکته نیز لازم است که قیمت کپی توشیبا به نحوه عرضه آن به بازار فروش نیز بستگی دارد. در صورتی که این محصول از طریق عرضه‌کنندگان مستقیم آن خریداری شود، قیمت آن ارزان تر از سایر بازارهای فروش خواهد بود. اگر کپی توشیبا را از طریق واسطه ها و دلالان خریداری نمایید، قطعا این محصول چند برابر قیمت واقعی به دست شما خواهد رسید.

خرید اینترنتی دستگاه کپی توشیبا نیز از طریق برخی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نیز امکان‌پذیر است. اگر به دنبال خرید آسان و مطمئن این محصول هستید، بهتر است دستگاه کپی را به صورت غیر حضوری و بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی از طریق این فروشگاه‌ها خریداری نمایید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید