مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرویس چاپگر اچ پی از طریق کدام نمایندگی صورت می پذیرد؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارورهای پرینتر hpمراکز سرویس چاپگر اچ پی

اگر به دنبال نمایندگی معتبر تعمیر پرینتر اچ پی هستید و می خواهید تعمیرات تخصصی همراه با گارانتی را تجربه کنید ما به شما نمایندگی های تعمیرات پرینتر مرکز شهر کپی معتبر که در سراسر تهران وجود دارند را معرفی می کنیم. در نمایندگی تعمیرات پرینتر HP در جنوب،شمال،شرق،غرب ومرکزتهران و سایر  مناطق اطراف تهران خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدل های پرینتر انجام می شود. سرویس چاپگر اچ پی باید به طور اساسی و تخصصی صورت بگیرد. به همین دلیل توصیه می شود که به مراکز معتبر جهت اجام سرویس دستگاه خود، مراجعه کنید.

سرویس چاپگر اچ پی از طریق کدام نمایندگی صورت می پذیرد؟

بررسی ارورهای پرینتر hp

بررسی ارورهای پرینتر hp در ادامه میخواهم خطا های موجود در پرینتر های برند اچ پی، را برای شما تعریف کنم و همچنین راهکار های رفع این ارور ها را به طور تخصصی در سایت مرکز شهر کپی  به شما اموزش دهم.

  • ۰۲-خطای گرم شدن

این مشکل چاپگر HP معمولا با مشکلات کابل درایور یا چاپگر همراه است. چاپگر را خاموش کنید. این پیام خطا باید ناپدید شود. اگر این کار مفید واقع نشد چاپگر را خاموش کرده و کابل برق را به مدت ۳۰ ثانیه خارج کنید ، کابل چاپگر را برداشته و دوباره روشن کنید.

  • ۱۰ – خطای حافظه

پرینتر شما در تراشه کارتریج چاپگر مشکلی دارد که در خواندن آن مشکل دارد. این امر می تواند به دلیل عدم جابجایی ، خراشیدن یا عدم نصب صحیح در چاپگر باشد. چاپگر در داشتن تراشه کارتریج تونر مشکل دارد زیرا قادر به خواندن آن نیست. چاپگر را خاموش کرده و کابل برق را به مدت ۳۰ ثانیه خارج کنید ، کابل چاپگر را برداشته و دوباره روشن کنید. سعی کنید کارتریج چاپگر را مجددا نصب کنید و در صورت ادامه این مشکل ، این می تواند یک عیب سخت افزاری باشد.

  • ۱۲-باز بودن یا عدم وجود EP

اگر کارتریج تونر در چاپگر شما به درستی نصب شده باشد ، این می تواند نشان دهد که یا درپوش باز است یا فن های خنک کننده ممکن است نقص داشته باشند. برای حل این کد خطا حتما کارتریج های تونر نصب شده تا ارور از بین برود.

  • ۱۳- مسدود شدن کاغذ

این کد به دلیل مسدود شدن کاغذ است ، مدل های جدیدتر از پرینترهای HP به شما خواهند گفت که مسدود شدن در کجا واقع شده است ، بنابراین می توانید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا کد خطا را برطرف کنید.

و کد های _۲۰ تا _۳۰ مربوط به حافظه دستگاه است و تمام کد های بین ۲۰ تا ۳۰ فقط به حافظه مربوط می شوند و کاربر می تواند تنها با ریست کردن دستگاه یا خالی کردن حافظه آن، مشکل دستگاه را حل کرد.

کد های _۵۰٫۱ تا _۵۰٫۹ این کد ها مربوط به مدار برق و فیوز دستگاه است این ارور به معنای سوختن و معیوب شدن فیوز برق بر اثر نوسانات برق است که شما می توانید با تعویض فیوز پشتی دستگاه، مشکل آن را حل کنید.

کدهای _۶۰ و _۶۱ مربوط به حافظه داخلی پرینتر است و باید تراشه دستگاه تعویض شود تا این ارور برطرف شود.

کد_۶۳ این ارور نشانه معیوب بودن تراشه حافظه است و راه حل برطرف کردن آن همانند کد _۶۰ است.

کد _۵۹ این ارور به معنای خراب بودن موتور dc پرینتر است که با تعویض موتور dc دستگاه، این ارور رفع میشود.

مراکز سرویس چاپگر اچ پی

مراکز سرویس چاپگر اچ پی واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر HP در تهران با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی ، شامل تعمیرات پرینتر ، اسکنر ، دستگاه کپی اچ پی و سرویس انواع دستگاه های چند کاره را ارزان قیمت به کاربران گرامی ارائه می دهد. و با کمترین هزینه، کاربران می توانند دستگاه های خود را به طور اساسی سرویس کنند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید