مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کپی استوک شارپ ۱۱۱۸ بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی کپی شارپ ۱۱۱۸اجزا تشکیل دهنده کپی شارپ ۱۱۱۸فروش مستقیم کپی شارپ ۱۱۱۸

خرید کپی شارپ ۱۱۱۸ بدون واسطه در بازار انجام می‌شود و این محصول از نمایندگی ها به بازار عرضه می شود و خریداران می توانند این محصول را به طور مستقیم از آن ها را دریافت کنند. متقاضیان این دستگاه کپی معمولاً با توجه به شناسنامه محصول و اطلاعات زیادی که از آن دارند اقدام به خرید می نمایند. همچنین مشتریان در نمایندگی های این دستگاه به دنبال محصولی هستند که تمام خصوصیات یک دستگاه کپی خوب را داشته باشد.

خرید کپی شارپ ۱۱۱۸ بدون واسطه

مشخصات کلی کپی شارپ ۱۱۱۸

مشخصات کلی کپی شارپ ۱۱۱۸کپی شارپ جزو یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های کپی برای ادارات و مدارس و بانک ها می باشد. این دستگاه کپی با توجه به قابلیت های زیادی که دارد، در دقیقه ۳۵۵ کاغذ را کپی می کند و با ویژگی های زیادی که دارد می‌تواند در انواع و اقسام مکان های اداری کاربرد داشته باشد .

این دستگاه برای کشور ژاپن می باشد و یکی از بهترین انواع دستگاه های کپی از نظر کیفیت و کارایی است. این دستگاه دارای تکنولوژی چاپ لیزری می باشد و ظرفیت چاپ برگ های A4 A3 A2 A5 را دارد. این دستگاه با کیفیت به خاطر قابلیت های زیادی که دارد مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان آن قرار گرفته است و با توجه به مشخصه های مهمی که دارد، معمولاً خریداران این اطلاعات را در شناسنامه محصول رویت می کنند و آن را خریداری می نمایند.

این دستگاه یک درپوش بزرگ دارد که در زیر آن برای چاپ برگه می گذارند و در محفظه کاغذ که در قسمت زیر آن قرار دارد کاغذ ها برای چاپ آماده می شوند. این دستگاه کپی از نظر کارایی بسیار خوب است و اکثر استفاده کنندگان از این دستگاه به خاطر چند کاره بودن آن، خرید آن را به سایر افراد و ادارات نیز پیشنهاد می کنند. این دستگاه به قابلیت های بسیار زیادی مجهز است که هر استفاده کننده ای از آن باخبر است.

اجزا تشکیل دهنده کپی شارپ ۱۱۱۸

اجزا تشکیل دهنده کپی شارپ ۱۱۱۸کپی شارپ ۱۱۱۸ دارای ۱ دستگیره دو طرفه برای حمل آن می باشد که استفاده کننده به وسیله آن قادر به جابجایی آن از یک مکان به مکان دیگر می باشد و در زیر درپوش این دستگاه برگه ها برای کپی گذاشته می شوند که به آن شیشه سند می گویند. این دستگاه مجهز به کلید خاموش و روشن هم هست .

بزرگترین قابلیت دستگاه کپی شارپ ۱۱۱۸ صفحه نمایش کنترل آن می باشد. در زیر صفحه نمایش سینی خروجی کاغذ قرار دارد و درپوش جلو کاغذی ۲۵۰ کاغذ را در خود جای می دهد و در کنار آن، درپوش جانبی برای دسترسی به قطعات جانبی دستگاه وجود دارد و قابلیت کپی سریع برای ۳۵۰ دقیقه دارد.

اجزایی که برشمردیم در کل اجزاء تشکیل دهنده این محصول را تشکیل می دهند و هر خریداری باید از این مشخصات با خبر باشد. برای صرفه جویی در هزینه ها می توان از کپی شارپ استوک استفاده کرد و همان کارایی های یک محصول نو را از آن دریافت نمود. مجموعه ما ارائه دهنده انواع دستگاه های کپی استوک و نو می باشد و جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

فروش مستقیم کپی شارپ ۱۱۱۸

فروش مستقیم کپی شارپ ۱۱۱۸ فروش کپی ۱۱۱۸ در تمام فروشگاه ها و مراجع محصولات اداری و کامپیوتری و نمایندگی های مجاز فروش دستگاه کپی شارپ انجام می شود. این نمایندگی ها بدون واسطه اقدام به فروش با ضمانت این محصول می کنند و اکثر خریداران هم به خاطر قابلیت های زیادی که این دستگاه دارد، تقاضای خرید آن را دارند.

نمایندگی های مجاز این دستگاه بر اساس بازار عرضه و تقاضا، این محصول را روانه بازار می‌کنند. این کالا با ضمانت نامه به مشتریان تحویل داده می شود تا آن ها با خیالی آسوده بتوانند این محصول را تهیه نمایند و در صورتی که برای آن مشکلی پیش بیاید، می توانند خدمات پس از فروش دریافت کنند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید