مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پرینتر چندکاره اچ پی استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کاربرد پرینتر چندکارهشرکت پخش پرینتر چندکاره اچ پی

پرینتر ها ازجمله نیاز های اساسی در اداره جات ، مدارس ودانشگاه ها می باشند که امروزه کارایی های دیگری هم به آن ها اضافه شده است، که باعث کاربردی شدن هرچه بیشتر این محصولات می شوند ،یکی از این پرینترها ، پرینتر چندکاره اچ پی می باشد که علاوه بر قابلیت پرینت گرفتن می تواند ؛ کپی، اسکن و فکس را نیز انجام دهد، انجام دادن این قبیل کارها دریک دستگاه بالتبع عملکرد آن را بالا برده و فضای کمتری نیز اشغال می کند.

خرید پرینتر چندکاره اچ پی

انواع کاربرد پرینتر چندکاره

انواع کاربرد پرینتر چندکاره پرینتر چند کاره همان طور که از اسم آن مشخص است علاوه بر پرینت  فکس ،کپی واسکن را نیز انجام می دهد که به اختصار به توضیح  هریک از آنها می پردازیم:

  • پرینت:این چاپگرهای چند کاره اغلب به صورت لیزری کار میکنند و بسته به مدل های خود تعداد صفحات کمتر وبیشتر را چاپ می کنند و هم چنین چاپ رنگی و سیاه و سفید بودن آن نیز بسته به مدل چاپگر متغییر می باشد، وضوح چاپ این پرینترها درحد بالا می باشد ودر اغلب موارد در  یک ماه می توانند بیش از دو هزارصفحه چاپ کنند، وبرای چاپ هر صفحه کمتر از ده ثانیه زمان لازم است، در این نوع پرینتر میتوان از صفحه های مختلف کاغذدر ابعاد مختلف چون A4,A5، A2 استفاده نمود.
  • کپی: به هنگام کپی گرفتن از برگه ها عملکرد دستگاه بسیار حائز اهمیت است ، به طوری که در کمتر از یک دقیقه بیش از بیست صفحه کپی می شود ، وضوح بالای صفحات نیز بسیار بالا می باشد .یکی از مزیت های این نوع از دستگاه ها چاپ دوطرفه است ،که در دستگاه پرینتر اچ پی جدید، قطعا این آپشن وجود خواهد داشت.
  • اسکن:قسمت اسکنر دستگاه با دقت بسیار قوی با سرعت بالا بیش از هشت صفحه در دقیقه به صورت سیاه و سفید و کمتر از پنج صفحه در دقیقه به صورت رنگی با وضوح بالا را می تواند انجام دهد .
  • فکس: فکس نیز از قابلیت های دیگر این دستگاه می باشد که می توانید تمام اسناد ومدارک خودرا در کمتر از بیست ثانیه به مقصد ارسال نمایید.

شرکت پخش پرینتر چندکاره اچ پی

شرکت پخش پرینتر چندکاره اچ پی با توجه به مزایای بی شمار پرینتر های چند کاره اچ پی ،امروزه تولید این نوع پرینتر ها توسعه یافته و قابلیت های زیادی به آن در حال اضافه شدن است که در این راستا علاقه مندان بسیاری را هم به خود جذب می کند . شرکت های خارجی سعی دارند با ایجاد استاندارد های مناسب در تولید دستگاه سبب جلب رضایت مشتریان ، که کشور ما نیز از خریداران این محصول است ، شوند .

این مجموعه در تلاش است با ارائه باکیفیت ترین انواع پرینتر در مدل های مختلف و همچنین ایجاد صرفه اقتصادی مناسب ، کالای تضمین شده ای را برای شما ارائه دهد ، در این راستا در تلاش هستیم تا با ایجاد سود کمتر بر روی کالا های خریداری شده رضایت مشتریان را در پی داشته باشیم .

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید