مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پرینتر اچ پی دست دوم چند کاره لیزری ۱۲۱۲

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجمالی پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲ مجهز به ADFفروشگاه انواع پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲

پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲ دستگاه چاپ چند کاره ای است که امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم می آورد. این دستگاه چاپ با کیفیتی را بر روی برگه های A4 و همچنین برگه های کوچکتر از آن همچون A5 انجام می دهد. برای اینکه بهترین دستگاه های پرینتر اچ پی چندکاره لیزر ۱۲۱۲ را خریداری نمایید باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. بدین منظور می توانید با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید تا به خوبی از مشخصات فنی و تجهیزات داخلی و تعداد کارتریج های این دستگاه اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید پرینتر اچ پی چند کاره لیزر ۱۲۱۲

بررسی اجمالی پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲

بررسی اجمالی پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲

یکی از ویژگی های خاصی که دستگاه پرینتر چند کاره دارد قابلیت ورود داده هاست. این دستگاه توانایی اسکن کردن برگه ها را به خوبی برای شما فراهم می آورد. دلیل نامگذاری آنها نیز مربوط به انجام اعمال متفاوتی همچون پرینت و اسکن می باشد.

این دستگاه علاوه بر اینکه اسکن می کند، توانایی فکس را هم خواهند داشت. گرچه این دستگاه ها به عنوان دستگاه پرینت شناخته می شوند اما کار کپی برگه ها را هم انجام می دهند. جدا از توانایی این محصولات کاربردی در گرفتن خروجی، دارای مشخصات برجسته ای چون رزولوشن چاپ ۶۰۰x600 dpi هم می باشند.

به علاوه این دستگاه ها دارای ویژگی های خاصی چون حافظه ۶۴ مگابایتی است که می تواند صفحه اسکن شده ی شما و حتی کپی ها را در خودش نگه دارد. این موضوع وقتی اهمیت پیدا می کند که شما نیاز به حجم زیادی از اطلاعات مربوط به کپی یا چاپ داشته باشید.

پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲ مجهز به ADF

پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲ مجهز به ADF

پرینتر اچ پی چند کاره مجهز به ADF در واقع امکان دریافت خودکار کاغذ را برای دستگاه پرینتر مهیا می سازد. تکنولوژی جدیدی است که در اکثر پرینتر های نسل جدید تک کاره، چندکاره، دستگاه های کپی و اسکنرها وجود دارد. در واقع یک قطعه سخت افزاری است که بر روی دستگاه کپی و یا پرینترها نصب می شوند عملیات برداشت خودکار با دستگاه صورت می گیرد.

این تکنولوژی دارای یک سینی کاغذ برای قرار دادن اسناد و مدارک است که امکان گذاشتن کاغذ در درون دستگاه را فراهم می آورد. البته این ظرفیت سینی محدود می باشد. اما تا ۵۰ برگه هم قابلیت نگهداری را فراهم خواهد آورد.

نحوه کار ADF به این ترتیب است که شما کاغذ را در سینی مخصوص کاغذ آن قرار می دهید و پس از آن با زدن دکمه های انتخاب خودکار کاغذها، به صورت خودکار کاغذ ها به درون دستگاه کشیده شده و کاغذ مورد نظر چاپ و کپی گرفته می شود.

پرینتر اچ پی لیزری دستگاه چاپی است که از سرعت عمل بالایی جهت چاپ دو رو برخوردار است. سیستم ADF ممکن است دو طرفه باشد بدین صورت که ابتدا یک طرف سند مورد نظر توسط اسکنر دستگاه اسکن گرفته می شود و سپس دستگاه به صورت خودکار کاغذ را پشت و رو کرده و طرف دیگر سند را نیز اسکن میکند که این قابلیتی درخور و بسیار مفید است .

فروشگاه انواع پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲

فروشگاه انواع پرینتر اچ پی چند کاره ۱۲۱۲

فروشگاه شهر کپی عرضه کننده انواع پرینتر های چند کاره می باشد که با ارائه بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های پرینتر و خدمات به مشتریان خود سعی در جلب رضایت آن ها به نحو احسن دارد. فروش پرینتر چند کاره اچ پی بر اساس مشخصات فنی دستگاه صورت می گیرد. این مجموعه امکان خرید حضوری و انلاین را برای خریداران فراهم نموده است و شما می توانید پس از ثبت سفارش، محصول خود را در هر نقطه ای از کشور در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

کافی است قیمت های مجموعه ما را با سایر فروشندگان مقایسه نمایید تا به جمع مشتریان دائمی ما بپیوندید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مشخصات محصولات و شرایط ویژه فروش کافی است با ما در تماس باشید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید