مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید جدیدترین پرینتراستوک اروپا لیزری اچ پی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرینتر لیزری اچ پی چه مشخصاتی دارد؟راهنمای استفاده از پرینتر لیزری اچ پیتوزیع کننده پرینتر لیزری اچ پی

جدیدترین مدل های پرینتر لیزری اچ پی در فروشگاه های لوازم الکتریکی و کامپیوتر به دست مشتریان و خریداران این محصول می رسد. همچنین نمایندگی های پخش پرینتر در ایران به خرید و فروش این محصول می پردازند. محصولات پرینتر لیزری را معمولاً بانک ها، اداره ها و مدارس خریداری می کنند زیرا در کارهای روزانه به آن احتیاج دارند. مرکز فروش ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع پرینتر می باشد که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا رضایت آن ها را جلب نماید. جهت آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

خرید جدیدترین پرینتر لیزری اچ پی

پرینتر لیزری اچ پی چه مشخصاتی دارد؟

پرینتر لیزری اچ پی چه مشخصاتی دارد؟ پرینتر لیزری در بازار در مدل های بسیار متنوعی عرضه می شود. خریداران بر اساس این مدل ها این پرینتر را خریداری می‌کنند. این پرینتر دارای صفحه نمایش ال ای دی و usb برای وصل شدن به کامپیوتر است و این دستگاه توانایی پرینت ۸ هزار صفحه در روز را دارد و ۲۶۰ صفحه در دقیقه را چاپ می کند.

دستگار لیزر اچ پی یک کارتریج دارد که باید توسط شخص شارژ شود. این دستگاه قابلیت های زیادی دارد که به عنوان نمونع می توان به حافظه خوب و بالا و گارانتی ۲ ساله تعویض قطعات و قابلیت چاپ پشت و رو با هم اشاره نمود. این پرینتر یک صفحه سند دارد که کاغذ را در آن قرار می دهند و برای چاپ آماده می شود. اندازه این صفحه سند متناسب با کاغذ A4 و A5 می باشد.

ورودی این چابگر برای کاغذ A4 می باشد و کاغذهایی را در صندوق کاغذ می گذارند و آماده چاپ می شود و یک مخزن برای خروجی کاغذی طراحی شده است که پس از چاپ از این مخزن بیرون می آید. وزن این دستگاه چاپی ۵ کیلوگرم است و حمل آن که با دو دستگیره انجام می‌شود بسیار آسان است و می توان آن را روی میز اداره قرار داد. روی صفحه آن کنترل کلیدی نیز وجود دارد.

راهنمای استفاده از پرینتر لیزری اچ پی

راهنما استفاده پرینتر لیزری اچ پی معمولاً افرادی که پرینتر لیزری اچ پی را در بازار خریداری می‌کنند نحوه استفاده آن را هم از نمایندگی های آنها می پرسند چون استفاده از این نوع پرینتر ها نیاز به راهنمای استفاده دارد. مثلاً نحوه انجام شارژ کارتریج این دستگاه در صورتی که رنگ آن تمام شده باشد نیاز به آموزش دارد و در غیر این صورت دستگاه خراب خواهد شد.

برای اطلاع یافتن در مورد اینکه مثلاً این دستگاه با چه سایزی از کاغذ کار خواهد کرد، نحوه ورود و خروج کاغذها، نحوه خاموش و روشن کردن آن و … باید دفترچه راهنمای آن را مورد مطالعه قرار دهید. مثلاً اگر می خواهیم از پرینتر به مدت طولانی استفاده نکنیم کاغذها را از درون آن بیرون بیاوریم چون کثیف می‌شوند و اگر دوباره بخواهیم از آن استفاده کنیم کیفیت خود را نخواهند داشت یا دستگاه را بیهوده روشن نگه نداریم تا آسیب نبیند.

این دستگاه های پرینتر بسیار حساس هستند و نباید بدون تخصص از آن ها استفاده کرد. بعضی از قطعات این نوع پرینتر ها بسیار حساس هستند و نحوه کار با آن را باید از قبل بدانیم. معمولاً خریداران راهنمایی استفاده از این نوع پرینتر را از نمایندگی ها می گیرند.

توزیع کننده پرینتر لیزری اچ پی

توزیع کننده پرینتر لیزری اچ پی پخش این محصولات را در بازارهای داخلی و خارجی انجام می دهد و خرید آن ها از طریق بازارهای خرید و فروش این محصول انجام می ‌گیرد. نمایندگی های بزرگ دستگاه پرینتر hp اقدام به توزیع این محصول به سراسر کشور کرده اند. خرید پرینتر لیزری در تمامی فروشگاههای محصولات اداری و کامپیوتری انجام می گیرد و چون این دستگاه بسیار پر کاربرد می باشد همیشه در بازار مشتریان خود را دارد و فروشندگان اقدام به فروش آن می کنند. مجموعه ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان این محصول در بازار است که آن را با بهترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید