مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خدمات در محل برند اچ پی چگونه انجام میشود؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کدهای خطا در پرینترهای اچ پیمرکز نمایندگی خدمات اچ پی

عموما خدمات اچ پی در محل به صورت حضوری انجام می شود، ولی این روزها خدمات به صورت آنلاین نیز رونق بسیاری پیدا کرده و افراد برای اینکه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند سعی می کنند بیشتر از این طریق خدمات بگیرند، البته باید توجه داشته باشیم که وقتی مستقیم در محل حاضر می شویم اگر به مشکلی بر خورد کنیم می توانیم رو درو آن را با خدمات دهنده حل نماییم‌.

خدمات در محل برند اچ پی چگونه انجام میشود؟

بررسی کدهای خطا در پرینترهای اچ پی

بررسی کدهای خطا در پرینترهای اچ پی آیا می دانید کدهای خطا در پرینترهای اچ پی را چگونه بررسی می کنند؟

  1. می توانیم این کدها را به چند روش پاک کنیم، اول اینکه چاپگر مورد نظر را در حالت اولیه چاپ کردن قرار دهیم، سپس سیم آن را از برق می کشیم البته باید توجه داشت که چاپگرمان روشن باشد و این کار را انجام دهیم.
  2. بعد از آن مدت کمی صبر می کنیم و کابل را مجددا به پشت چاپگر که قبلا از آن جدا کرده بودیم وصل کرده و آن را روشن می کنیم، در ابن مرحله باید مشاهده نماییم‌ که آیا خطا پاک شده یا هنوز پیغام آن روی صفحه می آید، اگر باز هم خطا می آمد باید روش دیگری بکار برد.
  3. بعضی وقت ها این خطاها ناشی از خطای حافظه می باشند، یعنی مثلا خراشیدگی روی چاپگر وجود دارد یا نصب آن به درستی صورت نگرفته است، به همین دلیل مدادم خطا می زند.
  4. گاهی نیز ممکن است حافظه آن پرشده باشد و این پرینترها با دادن خطا می خواهند شما را متوجه این قضیه بکنند، اگر کسی اطلاعات و تخصص لازم را در این مورد داشته باشد به راحتی می تواند این مشکلات را به آسانی حل و فصل نماید.

مرکز نمایندگی خدمات اچ پی

مرکز نمایندگی خدمات اچ پی در مرکز نمایندگی خدمات اچ پی خدمت های دوروزن هم انجام می شود و کسانی که می خواهند این خدمات برایشان مقرون به صرفه تر تمام شود معمولا به این مرکزها مراجعه می نماید، البته افرادی هم که نیاز به لوازم ضروری پرینتر خود دارند برای تهیه آنها به آنجا می روند.

در این مراکز افراد متخصص و زبده ایی مشغول فعالیت می باشند که به راحتی می توانند افراد را مشاوره داده و برای حل مشکلاتشان به آنها یاری برسانند، آنها با این کار باعث می شوند تا فرد مراجعه کننده با رضایت کافی از آنجا خارج شود.

البته لازم است بگوییم که این دفتر نمایندگی ها در تمام شهرهای ایران موجود می باشد و هر شخصی از هر شهری که باشد می تواند به دفاتری که در آنجا وجود دارد برود و خدمات خود را دریافت نماید، اگر هم نتوانست حضوری بدانجا رود می تواند از طریق اینترنت کار خود را انجام دهد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید