مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تعمیر و سرویس محصولات برند اچ پی در تهران با قیمتی مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشکل گیر کردن کاغذ در پرینترهای HP و راه های رفع آنمرکز تعمیر و سرویس اچ پی در تهران

تعمیر و سرویس اچ پی در تهران و قیمتی مناسب انجام شده و این مجموعه تمام تلاش خود را بر آن داشته تا بتواند متقاضیان و مراجعه کنندگان را از خود راضی نگه دارد و قیمت مناسب سرویس و تعمیر محصولات hp در این مجموعه باعث جذب متقاضیان آنها شده است شما نیز می توانید برای تعمیر انواع پرینتر های مختلف به خصوص پرینتر hp به این مرکز مراجعه کرده و در اسرع وقت دستگاه خود را دریافت کنید.

تعمیر و سرویس محصولات برند اچ پی در تهران با قیمتی مناسب

مشکل گیر کردن کاغذ در پرینترهای HP و راه های رفع آن

مشکل گیر کردن کاغذ در پرینترهای HP و راه های رفع آن امروزه پرینترها کار انسان برای گرفتن پرینت در ابعاد و اندازه های مختلف راحت کرده است. کار با پرینتر ها کار بسیار ساده ای است، و ممکن است گاهی اوقات دچار مشکل شود. در این مقاله ما به رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر های hp می پردازیم.

پرینترهای hp به طور اتومات وقتی کاغذ درون آنها گیر می‌کند چراغی در بالای صفحه آن روشن می شود که نشان دهنده گیر کردن کاغذ و خطای دستگاه می باشد. در گام اول شما باید درهای پرینتر را باز کنید و با توجه به بزرگ و کوچک بودن ابعاد پرینتر شما ممکن است که ندانید کاغذ در کجای پرینتر گیر کرده است.

از طریق بیرون آوردن کارتریج به راحتی می‌توانید کاغذ گیر کرده را در دستگاه پیدا کنید و آن را بیرون بکشید. روش دوم ابتدا کردن کاغذ گیر کرده در پرینترهای hp به این صورت است که کاغذ در ابتدای ورودی دستگاه گیر کرده و شما می توانید آنرا با اعتیاد و بدون صدمه زدن به دستگاه پیدا کنید.

اگر موفق به پیدا کردن کاغذ نشدید، درب پشتی پرینت را نیز باز کنید و حتی کارتریج را بیرون بکشید. با پیدا کردن کاغذ گیر کرده داخل پرینتر، باید آن را با دقت خارج کنید.

با پیدا کردن کاغذ با احتیاط کامل بدون اینکه به غلتک ها و دستگاه چرخش خودکار کاغذ آسیب برسانید به طور حرکتی چپ و راست و کشیدن ملایم می توانید کاغذ دستگاه را بیرون کشیده و این خطا را برطرف کنید.

مرکز تعمیر و سرویس اچ پی در تهران

مرکز تعمیر و سرویس اچ پی در تهران در مرکز تعمیر پرینترهای hp مدل دست دوم و انواع مدل های متفاوت پرینتر با مهارتی خاص تعمیر شده و در اختیار افراد قرار داده می‌شود. مراکز متعددی هستند که در تهران مشغول به فعالیت و تعمیر انواع سرویسهای اچ پی هستند.

با توجه به سرعت بالای کار و همچنین تعمیرات تخصصی که روی انواع پرینترها انجام می‌دهند جزو مراکز برگزیده در تهران محسوب می‌شوند.

این مجموعه نیز با توجه به کیفیت کاری که انجام می‌دهد و سرعت و مهارت بالایی که روی تعمیر انواع پرینتر ها انجام می‌دهند جزو مراکز بسیار فعال و برتر و نمونه در کشور مطرح شده است.

برای گرفتن اطلاعات لازم می توانید با شماره های ثبت شده در متن تماس بگیرید تا در اسرع وقت اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید