مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تعمیرات چاپگر لیزری اچ پی با هزینه مناسب در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

فعال کردن قابلیت چاپ دوطرفه بصورت پیشفرضمراکز تعمیرات چاپگر لیزری اچ پی

تعمیرات چاپگر لیزری اچ پی از سوی کارشناسان امور سخت افزاری و نرم افزاری این مجموعه با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می شود. فروشندگان معتبر در نمایندگی های فروش تهران و تبریز، کلیه خدمات پس از فروش محصولات اچ پی را برای مشتریان با بهترین هزینه انجام می دهند. چاپگرهای لیزری اچ پی از جمله مرغوب ترین نوع چاپگر در بازار ایران هستند که کارایی خوب آن ها در سال های طولانی موجب شده، صرف هزینه اولیه برای خرید این برند از چاپگر کاملا توجیه اقتصادی داشته باشد.

تعمیرات چاپگر لیزری اچ پی با هزینه مناسب در تهران

فعال کردن قابلیت چاپ دوطرفه بصورت پیشفرض

فعال کردن قابلیت چاپ دوطرفه بصورت پیشفرض چاپگرهای متنوعی در بازار ایران وجود داشته که از لحاظ کیفیت، نوع کارایی و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. در بسیاری از مدل های جدید، قابلیت چاپ دو طرفه بر روی کاغذ به صورت خودکار وجود دارد، اما اگر پرینتر شما از مدل های قدیمی است، باید به صورت دستی حالت پیشفرض چاپ دو طرفه را برای آن فعال کنید. با اتصال چاپگر به رایانه و یا لب تاپ، به نصب برنامه کاربردی adobe reader نیاز خواهید داشت.

برنامه را باز کرده و بر روی گزینه file کلیک کنید. در این جا گزینه printer را مشاهده و نام پرینتر خود را انتخاب کنید. در نوار ابزاری که نمایان خواهد شد، گزینه ای به نا Print On Both Sides Of Paper وجود دارد که باید بر روی مربع خالی کناری آن کلیک شود. به این ترتیب فایل های word و pdf قابلیت چاپ دو طرفه بر روی کاغذ خواهند داشت. یکی از دلایل این کار، صرفه جویی بیشتر در مصرف کاغذ و سرعت بخشیدن به کار چاپگر است.

برخی از کاربران از برنامه های Acrobat و یا Reader 10 را برای کار با چاپگر استفاده می کنند. در این برنامه ها باید به دنبال گزینه properties و سپس تب layout بود. در این جا با انتخاب گزینه های Print On Both Sides، Double-sided printing و یا Double-sided printing که در نسخه های مختلف، متفاوت دیده می شوند می توان ‌قابلیت چاپ دوطرفه را بصورت پیشفرض انتخاب کرد.

مراکز تعمیرات چاپگر لیزری اچ پی

مراکز تعمیرات چاپگر لیزری اچ پی مراکز تعمیرات چاپگر لیزری اچ پی دارای کارشناسان زبده ای است که می توانند جزئی ترین عیوب را در کم ترین زمان ممکن شناسایی کرده و با هزینه مناسب برای مشتریان برطرف کنند. اگر چاپگر لیزری از نمایندگی های مجاز فروش خریداری شده باشد، بدون شک از خدمات پس از فروش کامل و مطمئنی بهره خواهید برد. متخصصان در مراکز تعمیرات مجاز به طور خاص و ویژه برای عیب یابی انواع چاپگرهای لیزری اچ پی آموزش دیده اند.

با کمی جستجو در اینترنت، خیلی زود می توان مراکز معتبر این مجموعه را که در شهرهای تهران و تبریز مشغول به فعالیت هستند، پیدا و با مشاهده آدرس و شماره تلفن بر روی سایت، به آن ها مراجعه کرد. کارشناسان این مجموعه آمادگی دارند به صورت آنلاین هم مشاوره های لازم را به کاربران چاپگرهای اچ پی ارائه دهند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید