مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کنندگان کپی توشیبا ۴۵۶ استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کپی توشیبا ۴۵۶رزولوشن بالا کپی توشیبا ۴۵۶قیمت بهترین کپی توشیبا ۴۵۶

ما به عنوان یکی از تامین‌کنندگان کپی توشیبا ۴۵۶ مشغول به فعالیت در زمینه انواع دستگاه کپی بوده و بهترین نوع آن که جزو برندهای مطرح جهانی میباشد را با نام برند توشیبا را در معرض فروش برای شما عزیزان قرار داده ایم. دستگاه کپی جزو تجهیزات لازم و ضروری برای انواع اداره جات و همچنین اماکن دانشگاهی و مدارس می باشد. همچنین به دلیل مزیت های فراوان این دستگاه بسیاری از این اماکن ترجیح می‌دهند که از این برند خریداری نمایند.

تامین کنندگان کپی توشیبا ۴۵۶

مشخصات کپی توشیبا ۴۵۶

مشخصات کپی توشیبا ۴۵۶ دستگاه کپی توشیبا جزو دستگاه های بسیار عالی و چند کاره یا به عبارتی چند منظوره می باشد به همین جهت بسیاری از افراد تمایل دارند به جای اینکه چند مدل دستگاه اعم از دستگاه های کپی و همچنین دستگاه های پرینتر را خریداری کنند یک دستگاه خریداری کرده و از این محصول چندین استفاده متفاوت را در یک زمان ببرند.

عملکرد این دستگاه بسیار عالی بوده و توانایی چاپ حداقل ۴۵ برگه در یک تحقیق زمان را دارا میباشد همچنین به دلیل کیفیت چاپ بسیار بالای این محصول و همچنین قابلیت چاپ لیزری که در آن وجود دارد بسیار محبوب و مورد پسند برای انواع مختلف اداره جات دولتی و خصوصی قرار گرفته است.

این محصول دارای حداقل ظرفیت جای دادن ۳۲۰۰ برگ کاغذ سفید را دارا می باشد به همین جهت به هنگام انجام کپی های مکرر نیازی به شارژ مجدد کاغذ در بازه های زمانی کوتاه نمی باشد و روند کار با سرعت بسیار بیشتری پیش خواهد. رفت همچنین به دلیل اینکه این محصول به صورت چند کاره می باشد در زمان اداره جات صرفه جویی بسیار عالی خواهد داشت.

کیفیت اسکن کیفیت پرینت و کیفیت کپی در این دستگاه در عالی ترین نوع خود بوده و تمام مشتری ها تا به حال از خرید این دستگاه رضایت کامل داشته اند. شفافیت چاپ ها باعث جلب رضایت مشتری تا حد قابل توجهی شده است.

رزولوشن بالا کپی توشیبا ۴۵۶

رزولوشن بالا کپی توشیبا ۴۵۶

شرکت تامین کپی توشیبا اصل این دستگاه را با رزولوشن بسیار بالا تولید نموده است. در واقع رزولوشن به معنای قابلیت اسکن این دستگاه می باشد. قابلیت اسکن این دستگاه در هر دقیقه حدود حداکثر ۵۷ و حداقل ۴۵ برگ اسکن با کیفیت بسیار بالا و عالی یعنی کیفیت ۶۰۰ در ۶۰۰ می باشد.

فایل هایی که اسکن شده اند در فرمت های مختلف قابلیت استفاده را دارا می باشند این فرمت ها عبارتند از فرمت های pdf فرمت jpeg و فرمت xpf میباشند این آپشن باعث افزایش کارایی این دستگاه در انواع مختلف ادارات و همچنین مراکز دانشگاهی و مدارس شده است.

همچنین قابلیت اسکن اجازه یکی از آپشن های بسیار پرکاربرد در دفاتر خدمات فنی نیز می باشد این دفاتر به دلیل انجام انواع مختلف خدمات به خصوص خدمات فتوشاپ نیاز به بسیار بالایی به این دستگاه خواهند داشت به همین جهت ترجیح می دهند که از نوع بسیار با کیفیت و پیشرفته آن یعنی مدل ۴۵۶ استفاده کنند.

قیمت بهترین کپی توشیبا ۴۵۶

قیمت بهترین کپی توشیبا ۴۵۶ قیمت کپی توشیبا به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد به عنوان مثال هر چقدر که این دستگاه به روزتر باشد قطعاً قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود البته بهتر است بدانید مراکزی نیز وجود دارند که دستگاه های کپی را به صورت دست دوم در معرض فروش قرار می دهد. اگر که این دستگاه ها سالم و بدون عیب و نقص باشند ارزش خرید دارد و قیمت آنها نیز کم خواهد بود.

اما ریسک خرید دستگاه دست دوم بالا بوده و امکان اینکه زود به خرج بیفتد و هزینه‌های ناشی از تعمیر و یا تعویض قطعات را روی دوش شما بگذارد زیاد خواهد بود. به همین جهت هنگام خرید این دستگاه دقت لازم را به عمل آورید که در در صورت امکان دستگاه کاملا سالم و عالی و همچنین دستگاه نو را خریداری نمایید. اگر هم به دلیل کمبود بودجه مجبور به خرید دستگاه دست دوم شدید حتماً این خرید را از مراکز کاملا معتبر انجام دهید تا خیالتان از بابت کارکرد دستگاه راحت باشد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید