مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کننده کپی توشیبا ۴۵۵ دست دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵راهنمای خرید دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵سفارش خرید کپی توشیبا ۴۵۵

ما به عنوان یک تامین کننده کپی توشیبا ۴۵۵ دست دو اقدام به توزیع این محصول به صورت استوک نموده ایم. تمامی محصولات ما کاملاً تعمیر شده‌اند و با تضمین کیفیت و کارایی به مشتریان عرضه می‌شوند. اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است در درجه اول نوع و مدل آن را انتخاب کرده و سپس خرید خود را انجام بدهید. در ادامه این مطلب در مورد مشخصات جدیدترین نوع این دستگاه برای شما اطلاعات بیشتری عرضه خواهیم نمود.

تامین کننده کپی توشیبا ۴۵۵ دست دو

مشخصات دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵

مشخصات دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵ دستگاه های برند توشیبا جزو جدیدترین مدل های دستگاه کپی می باشند که در تمامی اماکن اداری و همچنین اماکن آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن، این دستگاه ها کارایی بسیار عالی و بی نظیری برای انواع واحدهای مشغول و فعال در زمینه خدمات فنی نیز دارند. اگر بخواهیم در مورد مشخصات کلی این دستگاه صحبت کنیم می‌توان به چند مورد به صورت مختصر اشاره نمود‌.

مشخصات ظاهری و فنی: وزن دستگاه مدل ۴۵۵ توشیبا حدود ۵۷ کیلوگرم می باشد. این دستگاه قادر به اسکن کردن ۴۵ برگ در یک دقیقه می باشد علاوه بر آن می توان در یک دقیقه ۵۵ تا ۵۷ برگه را نیز توسط این دستگاه کپی کرد. حافظه داخلی دستگاه ۴۵۵ توشیبا برابر با ۱ گیگابایت می باشد و قابلیت وصل شدن به شبکه را نیز دارا می باشد‌. همچنین شما می توانید ۱۲۰۰ تا حداکثر ۳۲۰۰ برگ کاغذ را در دستگاه وارد کنید.

کارایی های ۴ گانه: دستگاه های کپی دارای کارایی چهارگانه می باشند. بدین صورت که می توان به وسیله این دستگاه هم کارهای کپی، هم اسکن، هم فکس و هم پرینت را انجام داد. قابلیت اجرای این ۴ عمل به صورت بسیار عالی در این دستگاه موجود می باشد و خروجی کار دارای کیفیت و شفافیت بسیار بالا و عالی میباشد.

سرعت عمل بالا: دستگاه کپی توشیبا نه‌ تنها سرعت بسیار بالایی در کپی کردن دارد بلکه به دلیل عدم تداخل کار کپی و کار پرینت و اسکن می توان از هر سه آپشن به صورت همزمان استفاده کرد. و این آپشن ها با بالاترین سرعت ممکن کار کپی و همچنین اسکن و پرینت را انجام می دهند.

راهنمای خرید دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵

راهنما خرید کپی توشیبا ۴۵۵ در بسیاری از مواقع خرید انواع مختلف دستگاه هایی همچون دستگاه کپی، دستگاه فکس، دستگاه پرینت و دستگاه اسکن به صورت جداگانه بسیار گران قیمت می باشد و خرید آنها اصلا صرفه اقتصادی ندارد. اما اگر قصد خرید چهار دستگاه در یک دستگاه را دارید بهتر است به این مرکز خرید مراجعه کرده و در مورد مشخصات دستگاه توشیبا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همچنین دقت داشته باشید که دستگاه های دست دوم ارزان شده در مرکز فروشگاهی ما برای خرید نسبت به دستگاه های نو کاملا مقرون به صرفه می باشند. علاوه بر آن به دلیل اینکه ما این دستگاه را به صورت کامل و تضمینی تعمیر می کنیم می تواند کارایی کاملاً مشابه با دستگاه های دست اول و نو را برای شما داشته باشند.

ما به عنوان یک تامین کننده دستگاه کپی توشیبا دست دو در بازار مشغول به فعالیت هستیم. اگر قصد خرید این دستگاه را داشتید حتماً در ابتدا مشخصات کیفی ظاهری و فنی آن را به صورت کامل مطالعه نمایید و اگر هنوز هم سوال و ابهامی برای شما باقی ماند می توانید از طریق لینک‌های ارتباطی سوالات خود را از ما پرسیده و سپس خرید خود را انجام دهید.

سفارش خرید کپی توشیبا ۴۵۵

برای سفارش کپی توشیبا ۴۰۵ از طریق وبسایت ما از طریق لینک های موجود اقدام نمایید تمامی این دستگاه ها با تضمین کیفیت و تضمین قیمت در اختیار شما قرار داده شده اند. همچنین به دلیل کارایی بسیار عالی این دستگاه شما می توانید در سال های متمادی بدون اینکه نیاز به تعویض قطعات و تعمیر آن ها داشته باشید از آن استفاده کنید و بهترین نتیجه را ببینید. علاوه بر آن به دلیل اینکه این دستگاه ۴ کاربرد را به شما ارائه می دهد کاملا برای شما صرفه اقتصادی خواهد داشت.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید