مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش پرینتر hp 1505 استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی برتر پرینتر اچ پی ۱۵۰۵قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۵۰۵ صادراتی

پرینتر اچ پی ۱۵۰۵ از جمله پرینتر هایی است که با وجود آن در اماکن اداری و یا حتی در منزل علاوه بر امکان کار آسان، می توان با سرعت بالا و با کیفیتی عالی به کار پرینت پرداخت. واحد های تولید این محصول را تهیه و روانه بازار فروش پرینتر اچ پی ۱۵۰۵ می کنند تا شما عزیزان به راحتی قادر به خرید آن باشید و از کار با آن لذت ببرید.

بازار فروش پرینتر اچ پی ۱۵۰۵

ویژگی برتر پرینتر اچ پی ۱۵۰۵

ویژگی برتر پرینتر اچ پی ۱۵۰۵ همانطور که گفته شد این پرینتر مشخصات بسیار عالی و کارایی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد که اگر بخواهیم این ویژگی ها را با دقت بیشتر بررسی کنیم باید توجه داشته باشید که ابعاد و وزن این پرینتر مناسب است و کمترین قسمت از فضای شما را اشغال می کند. این پرینتر از پردازنده ۲۶۶ مگاهرتزی برخوردار است که باعث می شود عملیات پردازش چاپ را به خوبی انجام دهد. چاپ این پرینتر از نوع لیزری است به این معنی که چاپ به وسیله پرتو لیزر بر روی کاغذ انجام می شود و با توجه به اینکه نوع چاپ آن تک رنگ است برای استفاده در اطلاعات متنی گزینه بسیار مناسبی است. رزولوشن یا کیفیت چاپ و حافظه بالایی دارد، و قادر به چاپ ۲۴ صفحه در دقیقه و ۸۰۰۰ صفحه در ماه است. منبع تامین رنگ در پرینتر ها به دو نوع کارتریج یا تونر تبدیل می شود که پرینتر اچ پی ۱۵۰۵ از نوع تونر است. کار چاپ را در زبان دلخواه و روی انواع مختلفی از کاغذ ها به راحتی انجام می دهد.

قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۵۰۵ صادراتی

قیمت انواع پرینتر اچ پی ۱۵۰۵ صادراتی تولید کننده این نوع محصول، پس از تهیه و تولید پرینتر آن را در اختیار واحد های پخش در سراسر جهان قرار می دهد و همانطور که می دانید با وجود کیفیت بالای محصولات این برند تمام کشور ها متقاضی این محصول هستند.  این کارخانه محصولات خود را در بازار فروش پرینتر به صورت بین المللی عرضه می نماید. شما عزیزان می توانید به راحتی این پرینتر را در نمایندگی های این برند جستجو ، بررسی و خریداری نمایید و به کار با آن بپردازید. هم چنین برای خرید راحت تر می توانید از راه های ارتباطی اینترنتی در آنلاین شاپ های مطمئن آن را پیدا و با سایر محصولات مقایسه کنید. اما اگر برای تدارکات یک اداره یا امثال آن نیاز به این پرینتر در تعداد بالا دارید می توانید با خرید عمده از مزایای تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید