مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش پرینتر اچ پی استوک مدل ۱۱۰۲

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پرینتر اچ پی ۱۱۰۲تکنولوژی چاپ پرینتر اچ پی ۱۱۰۲خرید پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ بدون واسطه

پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ در سری “لیزر جت” چاپگرهای کمپانی اچ پی قرار می گیرد که به دلیل قیمت مناسب و کارایی خوب، به آن رتبه کیفی بالایی داده اند. بازار فروش دستگاه پرینتر اچ پی به لطف خوشنامی این کمپانی و خدمات پس از فروش مناسب آن، همواره پر رونق بوده و مشتریان زیادی علاقه مند به خرید پرینتر ۱۱۰۲ هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های این محصول با ما همراه باشید.

بازار فروش پرینتر اچ پی مدل ۱۱۰۲

ویژگی های پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

ویژگی های پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ شاید زمانی استفاده از دستگاه پرینتر فقط به شرکت ها و یا ادارات محدود می شد، اما امروزه بخش عمده ای از کاربران خانگی هم به یک چاپگر باکیفیت، کارآمد و دارای قیمت مناسب نیاز دارند و از خرید نمونه ای در سطح متوسط برای کارهای شخصی کامپیوتری استقبال می کنند.

پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ یکی از نمونه های میان رده انواع چاپگرهای تولید شده توسط کمپانی اچ پی است که هم در امور اداری و هم خانگی به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران کامپیوتری می باشد. این مدل پرینتر قابلیت اتصال به wi-fi را ندارد ، اما محاسن آن هم کم نیستند.

اچ پی ۱۱۰۲ حجم کمی داشته، نمونه اقتصادی کمپانی است و سرعت پرینت آن بالاست. کمی بیش از ۵ کیلوگرم وزن دارد و با توجه به ابعاد کوچکش به راحتی در گوشه میز تحریر جا می گیرد. پرینتر مذکور به نحوی طراحی شده است تا دسترسی به محل خروج کاغذ و یا جایگاه تونر از جلوی دستگاه، امکان پذیر شده است.

متن و تصویر را با وضوح رزولوشن ۶۰۰×۶۰۰ چاپ می کند. تصاویر چاپ شده سیاه و سفید هستند. سرعت چاپ به اندازه پرینت ۱۸ صفحه در دقیقه می باشد و کمپانی چاپ ۵ هزار صفحه در ماه را برای آن استاندارد تعریف کرده است. در صورت نیاز دستگاه قادر به چاپ دو رو بر روی کاغذ خواهد بود.

برای چاپ دو رو نیاز است اپراتور به صورت دستی کاغذ های پرینت شده را پشت و رو کند. کیفیت این نوع پرینتر همانند دیگر محصولات اچ پی تضمین شده است و عمر نسبتا طولانی دارد.

تکنولوژی چاپ پرینتر اچ پی ۱۱۰۲

تکنولوژی چاپ پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ پرینترهای تولید شده در کمپانی های مختلف از تکنولوژی های متفاوتی برای چاپ بر روی کاغذ استفاده می کنند، اما متداول ترین آنها تکنولوژی لیزری است که در مدل ۱۱۰۲ اچ پی هم وجود دارد. مراحل کلی کار به این صورت است که تماسی میان چاپگر و کاغذ وجود ندارد. در حقیقت عمل چاپ توسط پرتوی لیزری صورت می گیرد.

پرتو لیزری با کمک گرفتن از بار الکتریکی، تصویر یا نوشته را در ابتدا بر روی قطعه ای به نام درام ترسیم می کند. جنس این قطعه از سلنیوم است. پس از ترسیم تصویر، درام در تونر که حاوی پودر خشک جوهر است به گردش درآمده و تونر تصویر را به خود جذب خواهد کرد.

تصویر آغشته به جوهر بر روی کاغذ پیاده می شود و با کمک حرارت و فشار به کاغذ می چسبد. وقتی مرحله چاپ به اتمام برسد، بار الکتریکی ایجاد شده بر روی درام قطع و تصویر ترسیم شده بر روی آن، ناپدید خواهد شد. تونر پرینتر اچ پی مدل ۱۱۰۲ تک رنگ است و فقط تصاویر به صورت سیاه و سفید را چاپ می کند.

چاپگر لیزری دارای جوهر خشک است و قیمت متعادل تری در مقایسه با جوهر مرطوب در چاپگرهای جوهر افشان دارد. به همین دلیل به سرعت جایگزین نمونه های قدیمی شده و در صدر فروش انواع پرینترهای محبوب بازار قرار گرفت.

خرید پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ بدون واسطه

خرید پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ بدون واسطه فروش پرینتر اچ پی از طریق ارتباط مستقیم با نمایندگی های مجاز فروش این برند مطرح ممکن شده است. برای خرید مقرون به صرفه و مطمئن پرینتر اچ پی ۱۱۰۲ بهترین شیوه حذف دلالان و واسطه ها خرید مستقیم از تولیدکننده اصلی است. تعداد نسبتا زیادی از عاملان فروش مجاز محصولات اچ پی در بازار ایران حضور دارند.

با خرید از این فروشگاه های معتبر، ضمن دریافت گارانتی معتبر درمورد اصل بودن و کیفیت پرینتر، فروشنده ضمانت نامه هایی هم در ارتباط با تامین قطعات و سرویس دهی کالا در آینده به خریدار تحویل می دهد. می توان برای خرید پرینتر اچ پی از سایت های فروش اینترنتی استفاده کرد. در این سایت ها مشخصات فنی پرینتر همراه با قیمت روز دستگاه شرح داده شده است و به خریدار برای انتخابی دقیق تر کمک زیادی می کند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید