مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار سفارش پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ استوک اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی پرینتر اچ پی ۲۰۱۵نقاط قوت پرینتر اچ پی ۲۰۱۵خرید پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ بدون واسطه

پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ لیزری یک محصول بسیار پر کاربرد می باشد که می تواند به نیاز های بسیاری از افراد به خوبی پاسخ دهد. اچ پی نام یکی از بزرگترین و بهترین برندهایی است که انواع پرینتر را با کیفیت بالا تولید می نماید و در اختیار مشتریان خود قرا می دهد. بازار سفارش پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ لیزری در درون کشور بسیار پررونق است. پرینتر اچ پی تنوع بسیار زیادی دارد و در مدل های متفاوتی ساخته می شود. این پیرینتر از طریق usb به کامپیوتر متصل می شود.

بازار سفارش پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ لیزری

مشخصات کلی پرینتر اچ پی ۲۰۱۵

برای داشتن خریدی مطمئن باید از مشخصات کلی پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ مطلع باشید بنابراین ما را دنبال کنید تا اطلاعات مفیدی را به دست آورید. این محصولات تولید شده در سال ۲۰۱۵ هستند و سرعت چاپ آن ها ۲۷ برگ در دقیقه می باشد. این دستگاه سرعت چاپ و کیفیت مناسبی دارد. قیمت محصولات لیزری برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و می شود در محیط خانه و فضاهای اداری و کافی نت ها از آن ها استفاده کرد. کیفیت پرینت این دستگاه بسیار بالا است.

این محصولات دارای بهترین خروجی تصویر هستند و در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شوند و طراحی بسیار زیبایی دارند و سبک هستند. پرینتر ‏اچ پی ۲۰۱۵ سرعت بالایی در چاپ دارد و کیفیت چاپ محصولات به اندازه‌ ای بالا است که دیگر برای انجام این کار نگرانی نخواهید داشت. برای استفاده از این پرینتر باید از کارتریج اصل استفاده کنید. زیرا کارتریج های تقلبی آسیب جدی به دست شما می زنند.

رنگ چاپ این پرینتر مشکی می باشد و به صورت لیزری است پرینتر تک کاره لیزری می باشد سایز چاپ پرینتر اچ پی آچار می باشد در مخزن این پرینتر ۱۵۰ برگه آچار جا می گیرد. سفارش پرینتر اچ پی در دو رنگ مشکی و سفید می‌ گیرد این پرینتر کاربرد فوق‌ العاده‌ای دارد و می‌تواند در فضای خانه از آن استفاده کنید.

نقاط قوت پرینتر اچ پی ۲۰۱۵

نقاط قوت پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ این است که کیفیت چاپ آن بسیار فوق‌ العاده است و انجام کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد. این پرینتر رنگ چاپ مشکی دارد و به علت کیفیت بالای چاپی که دارد می تواند همه ی حروف و همه اعداد را به طور کامل چاپ کند. یکی دیگر از مزایای بسیار مهم پرینتر اچ پی این است که علاوه بر چاپ سیاه و سفید دارای تکنولوژی چاپ رنگی هم می باشد. این پرینترها قابلیت جابجایی دارند و همچنین دارای جوهر افشان می باشند و چند منظوره هستند.

سرعت این پرینتر ها بسیار بالا است و به همین دلیل می‌ توانید با استفاده از آن ها در وقت خود صرفه جویی کنید. پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ به دلیل اینکه فضای کمتری اشغال می کند، می تواند به نظم میز کار شما کمک کند. علاوه بر این ها با استفاده از این پرینترها می توانید در میز کاری خود فضای بیشتری داشته باشید و می توانید به علت حجم کم این پرینتر در خانه از آن استفاده کنید.

خرید پرینتر اچ پی ۲۰۱۵ بدون واسطه

مجموعه شهر کپی یکی از فروشندگان بزرگ انواع دستگاه های پرینتر می باشد که شما می‌ توانید با خیال راحت انواع پرینتر اصل را از آن تهیه کنید. این مجموعه خرید پرینتر ۲۰۱۵ را به علت کارایی های زیاد و فراوانی کعه دارد به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید این دستگاه را را با قیمتی مقرون به صرفه از این مرکز فروش تهیه کنید. به علاوه می توانید با اطمینان از صحت پرینتر کالا را خریداری کنید.

کیفیت بالای این‌ محصولات باعث شده است تا محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد. این پرینتر های اچ پی می توانند چند کار را همزمان انجام دهد. یعنی هم می‌توانند اسناد موجود را اسکن کنند و هم می‌ توانند به کار چاپ بپردازند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در تماس باشید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید