مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید کپی توشیبا ۱۸۱ دست دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کیفیت کپی توشیبا ۱۸۱صادرات ویژه کپی توشیبا ۱۸۱

خریداران می توانند برای سفارش و خرید کپی توشیبا ۱۸۱ از طریق آنلاین و به صورت مستقیم وارد عمل شوند و از بازار اینترنتی برای خریدی آسان استفاده نمایند، خرید از طریق اینترنتی با حذف واسطه ها انجام می گیرد و خریدار می تواند بدون مراجعه حضوری به مراکز و نمایندگی های فروش و از طریق آنلاین و با پرداخت هزینه ی مناسبی خرید خود را انجام دهد. خرید از طریق این روش باعث کاهش در هزینه های خریداران می شود.

بازار خرید کپی توشیبا ۱۸۱

اطلاعاتی درباره کیفیت کپی توشیبا ۱۸۱

اطلاعاتی درباره کیفیت کپی توشیبا ۱۸۱

دستگاه کپی توشیبا ۱۸۱ دارای عملکرد های بسیار خوبی می باشد که این امر بر فروش بیشتر آن می افزاید از جمله این عوامل می توان به دارا بودن چندین سیستم عامل ویندوز اشاره نمود که شامل ویندوز ۷، xp، ویستا، ۲۰۰۰ و اشاره نمود. اين دستگاه رومیزی توانایی گرم شدن سریع را دارا می باشد که حدودا ۲۵ ثانیه طول می کشد، علاوه بر این کپی ۱۸۱ توشیبا می تواند به صورت خودکار کاغذ را انتخاب نماید و همچنین تغییر خودکار کاست را نیز دارا می باشد.

دستگاه کپی توشیبا ۱۸۱ قابلیت این را دارد که در یک دقیقه بتواند ۱۸ برگ را کپی کند که این امر سرعت بالای آن را می رساند و همچنین قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی را نیز در خود جای داده است، از مزایایی دیگری که این دستگاه کپی رومیزی دارد کپی پی در پی ۹۹۹ برگ می باشد. در کوتاه ترین زمان ممکن که به حدود ۶ یا ۷ ثانیه می رسد اولین کپی با استفاده از این دستگاه آماده می شود، وزن دستگاه حدودا ۵ کیلو گرم است که نشان از کم وزن و سبک بودن دستگاه کپی توشیبا ۱۸۱ می دهد.

بازیافت تونر با کپی ۱۸۱ توشیبا به صورت صد در صدی انجام می گیرد علاوه بر آن ۲۵۰ برگ در کاست این دستگاه قرار می گیرد، حمل آسان در کنار دارا بودن استاندارد جهانی مصرف انرژی یک ویژگی ممتاز برای این دستگاه محسوب می شود.

صادرات ویژه کپی توشیبا ۱۸۱

صادرات ویژه کپی توشیبا ۱۸۱

صادرات ویژه کپی توشیبا ۱۸۱ با معرفی و بیان کیفیت و کارایی این محصول از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین و مستقیم به خریداران انجام می شود. خریداران می توانند با استفاده از روش اینترنتی و بدون واسطه خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنند.

آگاهی یافتن از قیمت کپی توشیبا ۱۸۱ از طریق اینترنتی و به شکل مستقیم صورت می گیرد و این امر توسط تولید کنندگان این محصول برای اطلاع رسانی به خریداران انجام شده است. با حذف واسطه ها خریداران می توانند خریدی آسان و خوبی را تجربه نمایند.

صادرات ویژه کپی توشیبا به وسیله ی نمایندگی های پخش و توزیع کنندگان عمده این محصول صورت می گیرد و علاوه بر آن می توان این دستگاه ها را به صورت استوک نیز خریداری نمود و از کارایی های آن استفاده کرد.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید