مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید پرینتر رنگی استوک اروپا اچ پی ۵۵۵۰

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰کاربرد های مختلف پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰سفارش مستقیم پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

مرکز فروش شهر کپی که در زمینه فروش انواع قطعات و پرینترهای مختلف با مدل‌ های گوناگون فعالیت می‌ کند، پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ را که دارای کاربرد و کارایی بسیار زیادی می باشد را با بهترین کیفیت عرضه نموده است و آن را در اختیار خریداران و مصرف‌ کنندگان در نقاط مختلف کشور قرار می‌ دهد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تخصصی مربوط به انواع پرینتر های موجود در بازار با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

اطلاعاتی درباره پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

اطلاعاتی درباره پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ پرینتر اچ پی یکی از معروف‌ ترین پرینترهایی می‌ باشد که در چند سال اخیر به بازار فروش راه پیدا کرده است و دارای کاربرد و کارایی بسیار زیادی می باشد. این نمونه پرینتر ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آنها با شماره های متفاوتی عرضه می گردند و دارای مشخصات فنی و ظاهری و ویژگی های کاربردی متفاوتی می باشند.

پرینتر رنگی اچ پی دارای قابلیت های مختلف بسیار زیادی می باشد و بر حسب این ویژگی‌ ها کاربرد های زیادی نیز دارد. از مهمترین مشخصاتی که پرینتر اچ پی ۵۵۵۰ دارا می باشد قابلیت پرینت رنگی به صورت دورو است و در دو طرف برگه می‌ تواند پرینت انجام دهد. این نمونه پرینتر که قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ را با استفاده از usb دارا می باشد از کاربردهای گسترده ای در بسیاری از مراکز مختلف برخوردار می باشد و بسیاری از شرکت های مختلف از آن برای مصارف شخصی خود استفاده می نمایند.

یکی از ویژگی‌ هایی که پرینتر نامبرده دارا می باشد، حجم ذخیره سازی ظرفیت سینی آن می‌ باشد که در سینی این دستگاه تعداد ۶۰۰ برگ قابل ذخیره می باشد و از سرعت بسیار خوبی در پرینت برخوردار است. این نمونه دستگاه قادر است تا در یک دقیقه تعداد ۲۵ صفحه را به صورت رنگی پرینت گرفته و از خروجی دستگاه به بیرون هدایت نماید. این دستگاه قابلیت پرینت انواع برگه های مختلف مانند A4 یا A3 و A5 را دارا می باشد و خود دستگاه دارای اندازه متوسطی است که از قابلیت حمل و جابجایی ساده و راحتی برخورد دار می باشد.

کاربرد های مختلف پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

کاربرد های مختلف پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ همانطور که اشاره شد اندازه متوسط، قابلیت های کاربردی بسیار زیاد، سرعت پرینت در دقیقه، کیفیت و رزولیشن تصویر بالایی که این دستگاه در هنگام پرینت گرفتن دارا می باشد سبب گردیده تا این نمونه دستگاه از کاربردهای مختلف و متفاوتی برخوردار گردد. از کاربردهای مختلف پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ می توان به استفاده در مدارس، مراکز دولتی، مراکز خصوصی، بیمارستانها، مطب‌ ها، شرکت‌ های مختلف، مراکز آموزشی، دفترهای فنی و مهندسی، کافی نت ها و بسیاری مراکز مختلف دیگر اشاره کرد.

دستگاه نامبرده قابلیت پرینت به صورت سیاه و سفید را نیز دارا می باشد که این موضوع سبب شده تا به عنوان یکی از قابلیت های کاربردی دستگاه معرفی گردد و برای پرینت گرفتن انواع فایل های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این نمونه پرینتر به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار خوبی که در پرینت انواع فایل های مختلف دارا می باشد توانسته نیاز بسیاری از خریداران و مصرف‌ کنندگان را به خوبی برآورده نماید.

سفارش مستقیم پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰

سفارش مستقیم پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ اگر قصد خرید و سفارش پرینتر رنگی جدید با بهترین کیفیت و قیمت را دارید قبل از خرید و انتخاب این محصول باید اطلاعات دقیقی از عملکرد، نوع، کیفیت و فروشندگانی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند را به دست آورید تا بتوانید با اطلاعات کامل‌ تری این محصول را خریداری نمایید.

نماینده فروش ما آماده عرضه و فروش پرینتر اچ پی با مدل ۵۵۵۰ در بالاترین سطح کیفی و با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و با توجه به اینکه این محصول دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد توانسته از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار گردد. سفارش مستقیم پرینتر رنگی اچ پی ۵۵۵۰ از طریق این سایت اینترنتی با شرایط عالی و ایده آل امکان‌ پذیر گردیده و کافی است تمدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و این محصول را با قیمتی پایین خریداری نمایید.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید