مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار توزیع کپی شارپ ۲۰۲ استوک

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات قابل توجه کپی شارپ ۲۰۲موارد استفاده کپی شارپ ۲۰۲قیمت فروش کپی شارپ ۲۰۲

بازار توزیع کپی شارپ ۲۰۲ استوک که قادر می‌ باشد برگه‌ ها را در سایز A۳ به‌ طور هم‌ زمان در این سایز پرینت و اسکن کند و به‌همین دلیل محیط‌ های اداری برای استفاده از آن بسیار مشتاق می‌باشند و فروش آن بسیار پر رونق می باشد.

این دستگاه در مقایسه با مدل‌ های دیگر این قابلیت را دارد که عمل کپی و پرینت را در یک دقیقه و با سرعت و با وضوح و کیفیت کامل انجام دهد، ویژگی و امکاناتی که باعث شده‌ است این دستگاه نسبت‌ به سایر دستگاه های کپی ارزش بالاتری داشته باشد پرینت و اسکن آن می‌باشد.

هم چنین می‌تواند یک کارت شناسایی را بدون این‌ که لازم باشد کاغذ برگردانده شود در یک طرف آن کپی کند. توزیع دستگاه کپی توسط فروشندگان ماشین آلات اداری در بازار انجام می شود.

خصوصیات قابل توجه کپی شارپ ۲۰۲

خصوصیات قابل‌ توجه کپی شارپ استوک به این شکل است ؛ حافظه‌ ای که برای آن در نظر گرفته‌ شده ۶۴ مگابایت می‌باشد که آن را می‌توان تا ۱۹۲ مگابایت ارتقا و افزایش داد و برای این‌ که بتوان این دستگاه را به کامپیوتر متصل کرد باید از درگاه usb که برای آن در نظر گرفته‌ شده است استفاده کرد.

این دستگاه به خاطر این‌که پیشرفته می‌باشد و به اسکنر قابلیت چاپ مجهز می‌باشد در واقع می‌تواند یک دستگاه چند کاره به حساب بیاید. نکته دیگر این می‌ باشد که اسکنر این دستگاه تصاویر و اسناد را با وضوح بسیار خوب و هم چنین به‌ صورت رنگی اسکن کرده و با پسوندهای سیستم‌ عامل ذخیره می‌کند.

علاوه‌ بر این‌ موارد اسکنر آن می‌تواند با وضوح بالایی این کار را انجام بدهد از هنگامی که این دستگاه روشن می شود تا اولین کپی را ارائه دهد حدودا ۲۵ ثانیه زمان می برد که این مدت در این دستگاه نسبت به مدل های هم ردیف این محصول بسیار قابل قبول می باشد.

موارد استفاده کپی شارپ ۲۰۲

موارد استفاده از این دستگاه در دفاتر اداری کوچک و ادارات می‌باشد و به دلیل سرعت بالایی که دارد بهترین گزینه برای این مکان‌ها محسوب می گردد . قابل‌ ذکر است که موادی که این دستگاه به آن نیازدارد و مصرف می‌کند برای عموم به‌ راحتی قابل‌ دسترس می‌باشد و این یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌گردد ، در این راستا می توانیم بگوییم کیفیت و دقت چاپ آن نیز بسیار بالاست و می‌تواند اسناد و مدارک را به‌خوبی و وضوح بالا نشان بدهد.

با توجه به این‌که این محصول می‌تواند به‌طور مداوم ۹۹۹ برگ را کپی کند و عمر کارتریج ها نیز بسیار بالا می‌ باشد و همچنین طراحی آن به گونه ای است که ظرفیت سینی آن ۳۵۰ برگ است .

این وسیله با داشتن سرعت اپ بالا ، می تواند برای حجم کاری ادارات مناسب باشد اما این به این معنا نیست که برای استفاده در منزل مناسب نیست . هر مرکز اداری و تجاری برای این‌ که به کارهای چاپی خود سرعت ببخشد و بهره‌وری کار خود را افزایش دهد به این دستگاه نیاز دارد به‌ همین دلیل می‌باشد که مدیران مجموعه‌های تجاری بزرگ و شرکت‌ ها به‌ دنبال خرید این محصول می‌باشند تا هم کیفیت کار خود را افزایش دهند و هم کار آن‌ها در سریع‌ ترین زمان ممکن به وسیله این دستگاه انجام شود.

قیمت فروش کپی شارپ ۲۰۲

قیمت فروش کپی شارپ با توجه به این‌که از تولیدکننده و فروشنده اصلی و معتبر آن خرید انجام بشود و قطعات آن اصلی و با کیفیت باشد به‌گونه‌ای که سالیان طولانی بدون هیچ اختلالی کار خود را به بهترین نحو انجام دهد متفاوت می‌باشد.

هم چنین مشتریان می‌توانند برای این‌که راهنمایی شوند و خرید مطمئن و مناسبی داشته باشند به سایت‌های اینترنتی که این محصول را به فروش می‌رسانند مراجعه کنند، این فروشگاه‌های اینترنتی توانسته اند با تشخیص نیازهای بازار ،بهترین محصولات را به متقاضیان ارائه کنند و سبب شوند تا آنها نیز از ارائه محصول راضی باشند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید